stikkelsbær Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Ok, etter å ha sett dette bildet av Ulrikke Lund, fikk jeg SYKT lyst på lugg... igjen. Har egentlig hatt lyst på det i flere år, men tør aldri. Grunnen er at jeg har ganske så tynt hår, og er redd for å ende opp med noe fislete greier som bare deler seg og ikke ser noe bra ut. Samtidig er det jo litt feigt å gå gjennom et helt liv uten å prøve da Er forberedt på å bruke litt tid om morgenen for å få den fin. Striper også håret for å få litt mer tekstur i det. Noen innspill?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Det behøver absolutt ikke å være en dårlig ide! Jeg har tynt hår, og hadde lugg før. Fikk mange komplimenter om at det passet meg osv. Dersom du har tenkt på det lenge, synes jeg du skal prøve det. Dersom du ikke liker det er det jo ikke såå farlig, for håret vokser jo uansett ut igjen Anonym poster: 8c6d8c6ff1a43502376eebeb96e51538
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Ei venninne av meg har sånn fint skandinavisk hår og klippet lugg. Hun så fantastisk ut! Anonym poster: 459b59ac86adff7b83855289005c6111
Kira-delta Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 Luggen til Ulrikke var jo ganske tynn da, så det kan jo være det ville vært en lugg midt i blinken for deg:) Bare vær obs på at når du klipper lugg, stjeler man hår fra andre steder, som får resten av håret til å bli tynnere.
sussanne Skrevet 28. april 2013 #5 Skrevet 28. april 2013 Jeg syns du skal prøve! Syns du da at du får for tynt hår, kan du jo bare sette på hair extensions eller kjøpe klips. Det er mange som selger billig hår i Norge nå, feks ebay eller www.soar.no. Det er mange løsninger på problemer nå til dags. Jeg syns du absolutt skal prøve! Dumt å ga et helt liv uten å ha prøvd... http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'> Du kan også kjøpe lugg på ebay og se om det passer deg først: http://search.eim.ebay.no/?ev=&elc=&kw=bangs&ect= Super ide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå