Gjest JakeGreen Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Jeg skulle komme med et motsvar i tråden under, men kom på at jeg heller kunne lage en tråd om det. Hva er fordelene ved å være i et forhold? Hilsen en som sitter på gjerdet og ser mange fordeler ved å ikke være i et.
Gjest Teemo Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Sex med din bestevenn uten at det blir rart etterpå. 1
Gjest JakeGreen Skrevet 27. april 2013 #3 Skrevet 27. april 2013 That's it? Spent på om jeg finner noen som er bra nok for meg på byen i kveld. Tvilsomt, men jeg har blitt overrasket før.
Gjest .-L-. Skrevet 27. april 2013 #4 Skrevet 27. april 2013 (endret) Sex og nærhet med en som får systemet til å gå i krøll.. Så er jo det kjekt å henge med en man kommer godt overens med ellers også Kos deg på byn i kveld! se opp for them hoes.. Endret 27. april 2013 av .-L-.
Gjest JakeGreen Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Takk det samme, L! Them hoes better be ready.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #6 Skrevet 27. april 2013 Man har noen å sove sammen med, det er mye bedre enn å sove alene! Alltid noen å holde rundt når man legger seg og en å våkne opp ved siden av. Du har noen å dele gleder, sorger og bekymringer med. En som trøster deg når du er nedfor og som får deg på andre tanker når du har en dårlig dag. (Nesten) så mye kos og sex man vil! Trenger aldri å gå på byen for å kanskje få seg et tilfeldig ligg, man kan kose med kjæresten etter jobb, på natten, på morgenen eller whatever.. Du vet at noen er glad i deg, at de ikke bare syns du er fin, men faktisk liker deg for den du er og liker å tilbringe tid sammen med deg. Du har noen å spise middag sammen med, snakke sammen med, rett og slett noen å dele hverdagen med. Man kan utvikle sexlivet, man blir trygg på hverandre til å prøve nye ting, leve ut drømmer og fetisjer. Man har en man bryr seg om og er glad i, man er jo sammen med noen fordi man ønsker det, ikke fordi det har flere fordeler enn å være singel.. Jeg vet at jeg har noen å planlegge fremtiden med, dra på ferie med, jeg har alltid en date til brylluper osv, jeg har en som kjenner meg så godt at vi kan snakke om nesten alt. Anonym poster: facba1e6a5413ab8a6e201ddafb2a9d6
Gjest JakeGreen Skrevet 28. april 2013 #7 Skrevet 28. april 2013 Når du sier det på den måten, høres det ikke så verst ut. Særlig det emosjonelle aspektet. Jeg tror kanskje jeg må prøve det snart. 1
Gjest Tidssone Skrevet 28. april 2013 #8 Skrevet 28. april 2013 - at noen "leter" etter deg på natten - å ha en som er den første du har lyst til å fortelle ting til - å ha noen som synes hverdagssludringen din er sjarmerende - at noen vet når du vil ha en suss - at denne noen også vet hva alle blikkene dine betyr - at noen sier "Nå er du urimelig" når jeg er urimelig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå