Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg lurte på om noen kan tipse meg om verdens beste foundation for blandingshud? Helst en med solfaktor...

Hilsen HH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAA

ble anbefalt kanebo sin her inne og jeg elsker den!!!12

Skrevet

chanel double perfection. både den flytende og pudder-varianten er utrolig bra, gir matt resultat og kommer i kledelige, naturlige nyanser. også veldig lette å bruke, legger seg ikke i rynker, men jevnt og fint. oljefri, som gjør at de passer for blandingshud og fet hud (funker også fint på tørrere områder) og solfaktor 15. disse er jeg bare 100% fornøyd med.

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg bruker en rådyr en av Shiseido og e storfonøyd!

Skrevet

Finnes det en god en til blandingshud, som er mest mulig diskret? Jeg synes så lett at det ser melete ut...

Skrevet

Bør jeg bruke en flytende for å unngå det "metete" utseendet"? Finnes det noen flytende som er gode til blandingshud?

Er litt fersk på slikt...

Skrevet

Hmmm...foundation, er det det samme som brunkrem omtrent?.. Har ikke så god peiling på sminke sjø icon_smile.gif

Klems,

Julie

Gjest Virvel
Skrevet

Hm. Jeg er i grunnen ganske fornøyd med Bodyshop sin Everyday Foundation jeg. Den er faktisk ikke så dyr heller! icon_biggrin.gif12

Gjest Virvel
Skrevet

Whoops! Glemte å si at første bud, uansett hva du smører på etterpå, er:

Fuktighetskrem!

Alltid en god fuktighetskrem under sminken. Da tørker du ikke ut, og dessuten glatter den ut huden slik at foundation/pudder blir lettere å påføre og det ser glattere og mer naturlig ut. enig.gif12

Gjest kathruska
Skrevet

elizabeth ardens mousse er kjempebra, den er ikke så veldig dekkende, og du trenger ikke påføre i hele ansiktet. Den "smelter" inn i huden, og etterlater ingen skiller.

Skrevet

Jeg har nettopp oppdaget det som må være verdens beste foundation for blandingshud!

Clarins: multi-matte foundation.

Ikke bare holder den huden matt hele dagen, den glatter også ut hudoverflaten så den føles utrolig jevn! Må prøves! Alle Claris-produktene kan du få i små prøve-pakninger (gratis, selvfølgelig) Hva venter du på? Løp til nærmeste Clarins-forhandler!

Skrevet

Jeg har lenge lett etter den perfekte foundation, liker ikke at det blir for "maske" liksom. For et par uker siden kjøpte jeg pudderfoundation til Shiseido og er KJEMPEFORNØYD! Det blir så pent og naturlig resultat - skal bruke den i bryllupet mitt, som skal være ute, og da må det være naturlig og ikke noe kladd.

Dessuten kan man vete svampen for å få et mer dekkende resultat, så da slår en to fluer i en smekk. Selv om den er dyr, tror jeg det lønner seg. Selv brukte jeg Loreal sin faste foundation før dette og var fornøyd med den, men det var før jeg prøvde Shiseido sin, jeg går aldri tilbake!

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjøpte ny flytende foundation i går. Spectacular Make Up (Helena Rubenstein). Den er nydelig. Smelter inn i huden og gir et jevnt og usminket resultat.

Anbefales!

Skrevet

Her var det mange forskjellige råd, og jeg vet ikke om mitt er noe bedre for deg, men det er det beste for meg!!1

Estee Lauder har kommet med en utrolig nyhet; En makeup Creme som fungerer på to måter;

1. Den matter ned de blanke partiene, og stimulerer produksjonen av talg...

2. Den gir fuktighet til de tørre partiene.

Dette hørtes helt utrolig ut da min makeup konsulent sa dette til meg, men jeg er glad at jeg prøvde den.

Har ingen problemer med skille, den dekker godt, men lager ikke skjolder. Den ser veldig naturlig ut på huden, og den "passer" på hudens balanse....

Absolutt verdt å prøve, den er perfekt for min hud iallefall...

Estee Lauder Equalizer. Smart makeup.

Lykke til!!!12

Gjest Anonymous
Skrevet

Smily: stimulerer kremen talgproduksjonen?? Den vil ikke jeg bruke hvertfall!!

Skrevet

jeg er helt sikker på at det skulle stå 'regulerer', ikke 'stimulerer'. icon_smile.gif

• 2 uker senere...
Skrevet

YRIA fra Yves Rocher, den er helt super !12

Gjest Anonymous
Skrevet

MaxFactor Lasting Performance! Nr 108 Honey Beige..... *nyyydelig*

Koster en drøy 100 lapp for 35 ml.12

Gjest Anonymous
Skrevet

hei cindy! har samme erfaring som deg med clarins foundationene, de er kjempe bra, spesielt den ultra satin foundation(passer for de med tørr hud)

Alle disse foundationene fra clarins inneholder en innovativ lyseffekt som sikrer en perfekt og jevn farge i alle slags type lys.

Clarins makeupen vil aldri lure deg.Hvorfor?

fordi den inneholder clarins autofocus,kompleks, en kombinasjon av pigmenter som tilpasser seg alle lys og klimasituasjoner, slik at din make up holder seg jevn og konstant(utdrag fra clarins brosjyre jeg fikk gratis i estetique butikk).

Nå har jeg sagt mitt, og de er kjempegode, prøv dem! spesiell anbefaling: clarins ultra satin foundation....

Berit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...