AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Hvor mye kan vekten variere fra dag til dag med tanke på vannvekt osv ? Og hva er egentlig vannvekt ? Jeg har vert veldig flink denne uken. Bare spist Sundt og har trent.. Men alikevel har jeg gått opp 1,5 kg?!? (Og nei, det er ikke menstruasjon ) Anonym poster: 22d98afca7e0c6788bf5eaa4cb20810c
Supraspinatus Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Utgangspunktet har litt å si, men det er ikke uvanlig med variasjoner på +/- 2kg på en dag. Vann, mageinnhold, glykogen, etc.
Mija Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Jeg går opp og ned 2-3 kg med jevne mellomrom. Veier meg ikke så ofte lenger, følger heller med på hvordan klærne sitter.
@Maja Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Veier meg alltid om morningen, før frukost. Tenker at det er den tia av døgnet kroppen har minst vatn, og at det er minst variasjon frå dag til dag. Men ikkje peiling om det stemmer. Ser at vekta går opp og ned frå dag til dag likevell. Og varierer vertfall fort ein kg eller to i løpet av dagen. Er mykje som kan påvirke kor mykje vatn ein har i kroppen. Menssyklus er ein ting (som du var inne på), trening, restitusjon, kva du har spist og drukke i løpet av dagen etc etc
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #5 Skrevet 27. april 2013 Jeg veier meg en gang i uken, altså vær fredag. Jeg har som sagt vert veldig sunn denne uken, så ingenting tilsier at jeg skal ha gått opp 1,5kg. Jeg veier meg på morningen. Jeg veide meg også i dag tidelig for å sjekke, men vekten var den samme... :-( Anonym poster: 22d98afca7e0c6788bf5eaa4cb20810c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå