Gå til innhold

Opplever du ofte å bli slått på rumpa/tatt på kroppen av gutter på byen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Opplever du som jente ofte at totalt fremmede gutter plutselig kan finne på å slå deg på rumpa etc når du er på byen?

Og hva syntes generelt dere gutter og jenter her på forumet om slik oppførsel?

Anonym poster: c4a4220c5d648669e9f9f28e18b12b27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ofte jeg ser (eller legger merke til) at det skjer. Jeg kan ikke huske å ha sett det, egentlig, men jeg tenker at slike karer er sleske. At de ikke er personer som jeg ville satt pris på å ha i min omgangskrets.

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Det syns jeg er en uting og gjør det aldri selv, men blir dessverre smigret om en jente/homo slår på min.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever det ikke så ofte, men det skjer innimellom på folksomme utesteder. Blir provosert når det skjer, er respektløst og ubehagelig.

Anonym poster: 06eaa847d9251eb4f4a840ac11870788

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, både på nattklubber og på gata generelt. Nattklubber kan jeg forstå, selv om jeg ikke synes det er greit, ettersom man gjerne både er full, kåt og stemningen formelig oser sex. Gata, derimot, gjør seg fortjent til et realt slag i kjaken, noe de gjerne også får om jeg er irritabel nok fra før.

Nei, jeg synes ikke det er greit, og det gir jeg klart uttrykk for hver jævla gang det skjer. Ironisk nok er det meg det skjer med, ikke mine fnisete venninner som, til tross for tafatte feminist-erklæringer, anser det som en slags bekreftelse. Vet ikke riktig hvorfor, jeg er verken penere eller mer seksuelt tiltalende enn dem. Kanskje gutta har en slags radar på hvilke jenter som er mest "farlig" å objektifisere? Er ikke så jævlig høy status å klapse ei brisen fniseberte på rumpa, liksom. Da er det bedre med den sinna venninna hennes. Selv om dette medfører ytterligere demaskulinering i form av utskjelling og nakketak.

Anonym poster: c6f96fb504a9d6639a95fde0b2f95c76

• Liker 1
Gjest Phoenix
Skrevet

Jeg har opplevd det før (en stund siden jeg var ute på byen), og om det er smigrende kommer helt ann på gutten.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre. Synes det er innmari frekt med tanke på at de absolutt ikke er invitert til å være borti meg overhodet. Men når det er sagt, gleder meg til den kvelden de gjør det for så å bli oppdaget av den store, sterke styrkeløfteren av en mann jeg har ;) Størrelsen og den latterlige morske minen vil være nok til at de blir skremt!

Anonym poster: cb96e3e30ccdc122e5b420ec73d2fb9f

Skrevet

Er ikke like stort problem nå som jeg snart er 35. Men da jeg var yngre så skulle man tro rompa mi var offentlig eiendom. Og den har blitt tafsa, og klapsa på mange ganger, av mer enn en kjendis og. Ofte midt på dagen i edru tilstand og.

Som ung var jeg slank med en formfull sprettrumpe, vet ikke om det har noe med saken og gjøre.

Har en kompis og, som bare må gi meg en klaps på rompa hver gang vi sier hade.

Jeg synes ikke noe om det, og de fleste får høre det. Eller ute på byen av en fyr som er ekstremt full, har jeg aldri brukt energi på.

AnonymBruker
Skrevet

Damer er like store griser på byen som menn. Vet ikke hvor mange ganger jeg har kjent en kvinnehånd på et fullpakket utested.

Anonym poster: f2a13731b83405e3148427d6ecd68f3d

• Liker 1
Skrevet

Ja dere har det helt grusomt, gitt...

AnonymBruker
Skrevet

Ja dere har det helt grusomt, gitt...

Ja, vi er så heldige å bli antastet av fremmede uten samtykke.

Anonym poster: 0d91ee8b58ca2e25267c1ddcbadea039

• Liker 1
Skrevet

Overraskende ofte, i grunn.

Du mener av damer? :P

Jeg opplever det en del, siden jeg kan danse..

Skrevet

alt blir en vane

Gjest Katten.
Skrevet

Du mener av damer? :P

Jeg opplever det en del, siden jeg kan danse..

Ikke nødvendigvis.

Skrevet (endret)

Har selv blitt klapset på rumpa et par ganger, og blir like sjokkert hver gang, men ler bare av det, synes ikke det er spesielt "støtende", hender jeg selv er veldig fristet til å gi et lite klaps når jeg ser en skikkelig juicy rompe, så skjønner at noen ikke kan dy seg.

Endret av HHH
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så ofte. Men jeg har opplevd at menn har stoppet meg og gitt meg kompliment for rumpa på en høflig måte. Setter pris på det. :)

Anonym poster: a384f386e42e4ec9e1963e5c683d4346

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det skjer det. Sjelden det blir tatt spesielt godt i mot hvis det er den første kontakten mellom oss den kvelden. Heldigvis er ikke de fulle gutta subtile når de sikter seg inn, så jeg har blitt god til å parere hvis jeg ser at de er på vei.

Er det en kjekk fyr blir det tatt bedre i mot enn ellers, men generelt sett er det ikke veldig sjarmerende oppførsel.

Edit: Klønete setningsoppbygging.

Endret av BusteMartePinn
AnonymBruker
Skrevet

Heldige dere! :)

Anonym poster: b7b9d60f24a0c85513c67f6dc4f476ff

Skrevet (endret)

Ja ofte, av menn som er langt under min verdi.

Endret av Nettinettet
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...