Gå til innhold

Funnet kjole, mangler bukett....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tid og lyst hadde jeg satt stor pris på om DU kunne hjelpe meg. Dere har lagt inn maaaange sider om buketter, men på disse har jeg enda ikke funnet en eneste som passer til meg og kjolen min.

(Kommer ikke inn på hjemmesiden til Cosmobella nå, så kjolen min er den til venstre HER)

Har lyst på en laaang bukett, gjerne litt tøff (da jeg egentlig er tøffere enn kjolen viser. Tøffere enn toget :ler: ) Moderne og gjerne litt lik Mette-Marit sin. Fargene bør gå i hvitt, champagne og brunt (gjerne litt sølv).

Kanskje dere kan finne en som ligner i stil, så kan jeg heller gi beskjed om fargene selv til floristen?

Tuuuuuusen takk!!

Altså: Ikke søtt, lite og rosa. Ikke dråpebukett sammensatt av røde roser. Liker heller ikke at det er noe grønt i buketten,

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde en litt annerledes bukett! Er enig i at det er vanskelig å finne bilder av den typen du nevner på nettet.

Sender deg en pm.

Skrevet

Du beskriver jo nesten på en prikk den buketten jeg har lyst på! :kul:

En slags brudeløper, ganske slank, laang, uten den typiske bukett/ dråpe-fasongen. Litt MM-fasong, men ikke helt det heller. Jeg skal ha champagne og offwhite roser, cala og små, kritthvite blomster, som "flettes" inn i et slags "nettverk-materiale" de bruker hos floristen.

Har ikke funnet noe bilde av slike buketter selv dessverre. Men snakk med floristen din, så finner dere nok ut hva som blir fint, og hva som er mulig å få til. :-)

Pepita: Hvordan bukett hadde du da? *nysgjerrig*

Skrevet

Hva med ei lang muffe?

Det er kjempestilig! :)

Skrevet
Hva med ei lang muffe?

Det er kjempestilig! :)

Ja, har tenkt på Muffe. Det er stilig, og det passer jo fint i slutten av Oktober :wink:

Skrevet

endelig noen som skjønner problemet mitt! jeg har også letet lenge etter bilde av en slik bukett.. mangelvare på nettet! Noen andre som bare skal ha grønt og hvitt i buketten? Jeg er litt redd det kanskje blir litt "kjedelig"?

Skrevet

Ja, jeg syntes jo det er merkelig å ikke finne noen slike buketter på nett? Må vel være noen som har sans for litt nyere stil på buketten sin.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...