AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Jeg vet at kjærester ofte krangler og at det er en naturlig del av forholdet av og til. Vi har våres dårlige dager og uenigheter, av og til er han sur og av og til er jeg det. Men er det normalt at han på en måte tar tak i deg fordi han er sint? Jeg reagerer på det fordi vi kranglet ikke, det var han som ble sur og dro meg i armen mens han hev stemmen. Er dette normalt? Etterpå latet vi som ingenting Jeg er 23 og han er 25.. Anonym poster: c3e99f2d6820c5a8cebdfe47ecc6457b
dobri123 Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Vet du.. Uheldigvis er det normalt i flere forhold, men greit derimot. Det er det ikke! 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Vet du.. Uheldigvis er det normalt i flere forhold, men greit derimot. Det er det ikke! å krangle av og til er jo normalt? er det med å ta tak i noen jeg reagerte på.. Anonym poster: c3e99f2d6820c5a8cebdfe47ecc6457b 1
Gjest MamaQuilla Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Å ta tak i deg kan være et faresignal, men det trenger ikke det. Du må nesten se an litt på resten av oppførselen hans. Uansett er det en uting å være fysisk i en krangel. Jeg har vokst opp med vold og jeg reagerer på det hvis noen tar tak i meg når vi krangler. For meg er det første steg på veien til vold.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Å ta tak i deg kan være et faresignal, men det trenger ikke det. Du må nesten se an litt på resten av oppførselen hans. Uansett er det en uting å være fysisk i en krangel. Jeg har vokst opp med vold og jeg reagerer på det hvis noen tar tak i meg når vi krangler. For meg er det første steg på veien til vold. var akkurat det jeg lurte på..vet du om andre signaler? Anonym poster: c3e99f2d6820c5a8cebdfe47ecc6457b
LexSuperior Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Jeg ville snakket med han. En fjær kan bli til fem høns her inne:-) Men det kan også være noe i det.
dobri123 Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 å krangle av og til er jo normalt? er det med å ta tak i noen jeg reagerte på.. Anonym poster: c3e99f2d6820c5a8cebdfe47ecc6457b Det var jo ikke det som var spørsmålet i HI heller da. Det var om det var normalt å ta tak i noen, ikke å krangle. Jeg svarte på spørsmålet!
Sjokoladenøtt Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Har vel bare skjedd om jeg har gjort det først. Men så kan jeg bli noe hysterisk til tider, så å holde meg fast til jeg har roa meg ned litt gjør ikke akkurat mye skade. Men nei, det er ikke spesielt bra, men alle kan gjøre sånt om man blir sint.. Hvis han gjør det igjen burde du ta det opp med ham
Gjest MamaQuilla Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 var akkurat det jeg lurte på..vet du om andre signaler? Anonym poster: c3e99f2d6820c5a8cebdfe47ecc6457b Ja. Verbal mishandling, utskjelling, rett og slett det at han kritiserer deg og bryter deg ned med ord. Når han da først slår er du nedbrutt allerede. Ikke all fysisk mishandling ender med blåmerker eller synlige spor heller. Å holde deg fast er en ting som kanskje ikke føles like ille som et slag, men det er en klar invadering av deg som menneske. Man gjør ikke slikt. MEN, som noen her skriver, en fjær kan bli til fem høns. Jeg skrev at du måtte se an resten av oppførselen hans og jeg mener ikke å skrive at han nødvendigvis er i stand til å slå. Men er han i stand til å bryte deg ned? Det er det du skal være obs på.
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2013 #10 Skrevet 26. april 2013 http://www.klikk.no/...ticle758379.ece http://voices.yahoo....ns-2628633.html
LeoxBarca Skrevet 26. april 2013 #11 Skrevet 26. april 2013 Det er normalt blant en viss type mannfolk som mest sannsynlig har lav selvfølelse eller impulskontroll eller aggresjonsnivå. Godt mulig en blandig av alle tre. Jeg ville snakket med han om dette og bedt han om å ikke gjøre det igjen. Hvis du aksepterer slikt vet du ikke om det eventuelt vil eskalere. Hilsen en mann som selv har aggresjonsproblemer, men som heller la det gå utover "døde ting". For eks en boksesekk. Eller en vegg. (Dette skjer dog meget sjeldent). - Leo
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #12 Skrevet 26. april 2013 Har vel bare skjedd om jeg har gjort det først. Men så kan jeg bli noe hysterisk til tider, så å holde meg fast til jeg har roa meg ned litt gjør ikke akkurat mye skade. Men nei, det er ikke spesielt bra, men alle kan gjøre sånt om man blir sint.. Hvis han gjør det igjen burde du ta det opp med ham Skjønner hva du mener,jeg derimot var helt rolig når dette skjedde med oss. Ja. Verbal mishandling, utskjelling, rett og slett det at han kritiserer deg og bryter deg ned med ord. Når han da først slår er du nedbrutt allerede. Ikke all fysisk mishandling ender med blåmerker eller synlige spor heller. Å holde deg fast er en ting som kanskje ikke føles like ille som et slag, men det er en klar invadering av deg som menneske. Man gjør ikke slikt. MEN, som noen her skriver, en fjær kan bli til fem høns. Jeg skrev at du måtte se an resten av oppførselen hans og jeg mener ikke å skrive at han nødvendigvis er i stand til å slå. Men er han i stand til å bryte deg ned? Det er det du skal være obs på. Har fått noen negative kommentarer,men er mest sånn at når han er sint,så er han veldig sint. http://www.klikk.no/...ticle758379.ece http://voices.yahoo....ns-2628633.html Det er vel bare nummer 2 som stemte her. Det er normalt blant en viss type mannfolk som mest sannsynlig har lav selvfølelse eller impulskontroll eller aggresjonsnivå. Godt mulig en blandig av alle tre. Jeg ville snakket med han om dette og bedt han om å ikke gjøre det igjen. Hvis du aksepterer slikt vet du ikke om det eventuelt vil eskalere. Hilsen en mann som selv har aggresjonsproblemer, men som heller la det gå utover "døde ting". For eks en boksesekk. Eller en vegg. (Dette skjer dog meget sjeldent). - Leo Jeg tror du har rett i han har problemer med selvfølelse og aggresjons nivåen.. Tror at jeg bare skal være på vakt og ta det videre ut i fra det. Anonym poster: c3e99f2d6820c5a8cebdfe47ecc6457b
LeoxBarca Skrevet 26. april 2013 #13 Skrevet 26. april 2013 Skjønner hva du mener,jeg derimot var helt rolig når dette skjedde med oss. Har fått noen negative kommentarer,men er mest sånn at når han er sint,så er han veldig sint. Det er vel bare nummer 2 som stemte her. Jeg tror du har rett i han har problemer med selvfølelse og aggresjons nivåen.. Tror at jeg bare skal være på vakt og ta det videre ut i fra det. Anonym poster: c3e99f2d6820c5a8cebdfe47ecc6457b Faktisk er det helt utrolig hvor mye tull og fanteri, samt naturligvis alvorlig kriminalitet som jeg mistenker kan skyldes lavt selvbilde. Husker at jeg leste en avhandling angående dette. En professor i kriminologi, en spesialist i psykologi og en psykiater gjennomførte en studie. Er altfor lat til å legge ved link, men det var intressant. Snakk med han om det. Hvis du føler deg trygg på at han stoler på deg, samt at du legger det fram på en saklig måte kan du jo også hinte frampå en psykolog time eller to. Så har han noen å klikke på, som får betalt for det. - Leo
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2013 #14 Skrevet 26. april 2013 Noen ganger så er det ikke mulig å prate til damer og da må man røske litt i dem slik at de hører.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #15 Skrevet 26. april 2013 Noen ganger så er det ikke mulig å prate til damer og da må man røske litt i dem slik at de hører. Jeg var helt rolig. Etter at han dro i meg hold jeg bare kjeft, fordi jeg ble helt satt ut. Men hadde han sagt det du sier nå, DA hadde nok jeg blitt sint jeg og. Faktisk er det helt utrolig hvor mye tull og fanteri, samt naturligvis alvorlig kriminalitet som jeg mistenker kan skyldes lavt selvbilde. Husker at jeg leste en avhandling angående dette. En professor i kriminologi, en spesialist i psykologi og en psykiater gjennomførte en studie. Er altfor lat til å legge ved link, men det var intressant. Snakk med han om det. Hvis du føler deg trygg på at han stoler på deg, samt at du legger det fram på en saklig måte kan du jo også hinte frampå en psykolog time eller to. Så har han noen å klikke på, som får betalt for det. - Leo Hm,spennende. Jeg sa det til han i går kveld, og da sa han at dette aldri har skjedd...Skal vente og se hvis det skjer igjen før jeg tar det opp. Anonym poster: c3e99f2d6820c5a8cebdfe47ecc6457b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå