Gjest Valiumsjunkie Skrevet 27. april 2013 #21 Skrevet 27. april 2013 Jeg må bare spørre. Er vanlige arbeidsmannuniformer like sexy eller er det fordi de er maktmennesker? Tja, for min del var det tilfeldig at akkurat den politimannen var så hot, de pleier ikke å være spesielt heite for min del. Det at enkelte av dem er så komfortable i autoritetsposisjonen kan muligens spille en viktig rolle. :-) Politimannen jeg glodde på var en herlig blanding av vennlig væremåte, avbalansert og dominant, i tillegg til at han helt fint klarte å sette seg i respekt. (han bablet med noen fjortiser som hang på et kjøpesenter).
Sommee Skrevet 27. april 2013 #22 Skrevet 27. april 2013 I morgen skal jeg sminke meg litt og vaske håret slik at jeg føler meg attraktiv nok til å smile til hønks, og ikke bare glo mens sikkelet renner nedover haken. Dette er jo verdt en egen tråd egentlig.. Er sminke SÅ avgjørende for selvtilliten? Hvor gammel er du?
Gjest molecules Skrevet 27. april 2013 #23 Skrevet 27. april 2013 Herremin, i dag skulle jeg gå på toget, stod foran døråpningen, og da døra gled opp stod det plutselig to verynicejatakk politimenn i full uniform der. Han første smilte skjevt fordi vi holdt på å kollidere. Ble satt ut, ja! Måtte snu meg og se etter dem før jeg gikk inn på toget. Nammenam! Anonym poster: f79c9c393d0450fa2603561c52c5e799 jeg møtte også på en politimenn i går. Jeg aldri hatt lyst på en politimann, men han var så ''mannlig''. Til TS, jeg kan ikke forklare hvor mange ganger i uken jeg ser menn som jeg gjerne kunne sittet og stirret på i et par timer for å så gå til sengs med dem, men jeg liker heller ikke å glo på menn så jeg må nøye meg med det lite jeg får se av dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå