Gjest Vinglepetra Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Hei, jeg har et spørsmål til dere kake eksperter. Hvordan kan jeg få farget butikk kjøpt marsipan? Nå tenker jeg på den helt vanlige typen, Odin marsipan som man får kjøpt i vanlige dagligvarebutikker. Jeg har tenkt å bruke vanlig konditorfarge i marsipanen, vil dette funke eller ender jeg opp med en misfarget og ujevn marsipan? Jeg trenger rosa marsipan til en bursdagskake jeg skal bake, hvis det er av interesse. ...
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Beste er å kjøpe ordentlig konditorfarge på fks rafens eller traktøren. Der får du kjøpt rosa farge som er veldig fin og farger jevnt Anonym poster: 40113295546b47eec8ed308ab3058549
Kanutten Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Enig med Anonym over her. det beste er å kjøpe en sånn farge som er som gele. Den ikkeholder ikke så mye veske, så resultatet blir myye bedre enn med konditorfarge du kjøper i vanlig matvarebutikk. Du finner de fargene i mange butikker. Jernia,har også i tilleg til de nevnt over her. Lykke til. . 1
momo Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Jernia og panduro har farge som er bra og bruke. Men du må forberede deg på at du må sitte lenge og kna fargen inn i marsipanen for å få jevn farge. Selv kjøper jeg ferdig farget marsipan. Dette får man og kjøpt på Jernia og Panduro.
Gjest Vinglepetra Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Jernia og panduro har farge som er bra og bruke. Men du må forberede deg på at du må sitte lenge og kna fargen inn i marsipanen for å få jevn farge. Selv kjøper jeg ferdig farget marsipan. Dette får man og kjøpt på Jernia og Panduro. Jeg var ikke klar over at det finnes ferdig farget marsipan! Takk jeg skal se etter det
Kanutten Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 på cacas.no finner du masse marsipan som har forskjellig farve i tillegg til alle farger og annet du trenger til å bake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå