Gå til innhold

13 år+vibrator!

Fremhevede innlegg

Gjest Seleena
Skrevet

Åherregud :o :oops:

Eg var på besøk til tante, onkel og eit par tre søskenbarn før i kveld for å låne nokre cd'ar. Ho elste som eg skulle låne desse av var ikkje heime, så ho minsta på 8 år følgde med ned til rommet for å leite etter det som var passande.

Eg har eit godt forhold til søskenbarna mine og eg veit at det ikkje gjorde noko for ho som eigde rommet, at vi gjekk inn der for å leite.

Men så plutsleg så ser eg ein dildo/vib (?) i senga! Dyna var ikkje redt opp, så den låg veldig tilsynelatande! Ein stor kvit ein med "blodårer" på. Eg blei heilt forfjamsa og kasta dyna over dildoen i ein fei sånn at ikkje minsten skulle sjå den. Mens jenta stod der og sa: "Vil du ha den eller skal eg finne ein anna" så stod eg berre å måpte og fekk ikkje fram eit einaste svar. Så samla ho nokre cd'ar og gav dei til meg. Så sa eg takk, kikka på dyna igjen og lukte døra godt og gjekk.

Ikkje missforstå no, eg VEIT at jenter på 13 år onanerer, men det var så utruleg rart for meg å sjå den dildoen/vib i senga hennes.

Det var heilt uvirkeleg. Ut av meg sjølv opplevese til det tusen!

Eg tenker og på, tenk om ho minste såg den. Kor pinleg det hadde vore for 13 åringen å få ein samtale om det rundt middagsbordet foresk. :o

Eg må og sei at dei to jentene fungerar som tantebarn for meg!

Ein veit ikkje korleis ein reagerer før man får oppleve det seie berre eg!

Måtte berre lufta tankane............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde fått meg litt av en hakeslepp jeg også... :o

13 år?

Huff og huff!

Gjest Seleena
Skrevet

Og når eg tenke meg om, så lurer eg skikkelig på korleis ho har fått tak i den :oops: , fordi vi har ingen kondomeri her vi bur. Då må ho enten fått den av kjæresten (på 16 :o ) eller bestillt den.

Eg trur eg berre må gløyme det heile.........

Gjest rabrabara
Skrevet

Oi, tretten!!! Det var det første jeg tenkte, men så kom jeg på at jeg og onanerte da jeg var 13. Ikke med dildo, da, men hadde jeg hatt en tilgjengelig...kanskje. Men det er jo ikke så behagelig første gangen og må jo være rart å bryte hinna selv. (Sorry, jeg ble litt detaljert der.)

Dessuten hadde jeg vært konstant redd for at noen skulle finne den. Isj! Min mor fant min da jeg var over 20 og jeg gremmes fortsatt når jeg tenker på det...

Ja, mon tro hvordan hun har fått fatt på en...

Gjest Seleena
Skrevet

Har litt lyst å spørre henne korleis ho fekk tak i den, men det er jo svært privat. MEN den verkar jo heilt naturleg på henne ser det ut som. Døra halvopen, lyset på , dyna rulla ned i eine hjørne og dildoen ligger så pass tilsynelatande. Senga står tilog med slik til at man lett kunne lagt merke til den......

Minsten såg den ikkje fordi ho veit nok ikkje kva der er, og var veldig gira på å finne desse cd'ane!

Gjest Moonshadow
Skrevet

Hun har sikkert bestilt den på nett.

Gjest gjest1
Skrevet

Ja, mon tro hvordan hun har fått fatt på en...

Det er vel vanleg at 13-åringar er aktive på internett, og det er jo ikkje akkurat vanskeleg å bestille seg leiketøy då..

Forstår at det er rart å forestille seg søskenbarnet sitt (eller veslesøstera, el.) som seksuelt aktiv, men det er nok ikkje uvanleg at jenter på 13 kosar litt med seg sjølv. Og i dagens seksualiserte samfunn er det kanskje blitt meir vanleg at unge (veldig unge) jenter brukar diverse hjelpemiddel.. Hmm..

Forstår at du vart litt sjokkert og flau Seleena, det hadde nok eg også blitt... :oops: Var nok ein glipp av søskenbarnet ditt dette, å glømme å gjømme den... Hehe..

Nu vel.. Har ho kjæreste på 16 er ho gjerne seksuelt aktiv med han også då...

Skrevet

Det kan jo være at hun har fått den som en "tullegave" av venninner eller noe. Husker at dette var veldig populært da jeg var i tenårene og en eller annen hadde bursdag.

At den lå i senga kan jo være en tilfeldighet..

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg fikk en slik tullegave en gang - og den dukket opp fra intet på et tidspunkt som var utrolig flaut! Husker ikke hvor gammel jeg var, tror nok jeg var eldre enn tretten, men det ville ikke fallt meg inn å prøve den..

Gjest Seleena
Skrevet

Nu vel.. Har ho kjæreste på 16 er ho gjerne seksuelt aktiv med han også då...

:o Dette skremmer meg faktisk og litt....... sekuelt aktiv som 13 åring?! Det er lenge til ho fyller 14 (nov) og eg som syntest det var for tidleg som 16 åring?

Ja veit at det kan vere tullegave o.l . Dette var sånt vi og gjorde, men litt seinare enn 13 år kanskje! Egentleg er det ikkje så viktig kor og frå kven ho fekk den av...

Hjelpemeg. Ho er jo blitt stor og er ei ung lita dame, (Litt moden for alderen det er ho) og på tide for meg å innsjå det :)

Gjest gjest1
Skrevet

Innsjå eller fortrenge! :) Eksprimentere gjer ho nok "hokke som"! :tunge1:

Skrevet

Hadde jeg hatt en dildo tilgjengelig når jeg var 13...da hadde den blitt flittig brukt!!

Skrevet

Tror jeg hadde fått hakeslepp selv. Men jeg begynnte å onanere i 11- 12 års alderen, og hadde jeg hatt en dildo tilgjengelig hadde det vært fint.

Gjest GreenSky
Skrevet
Har litt lyst å spørre henne korleis ho fekk tak i den, men det er jo svært privat. MEN den verkar jo heilt naturleg på henne ser det ut som. Døra halvopen, lyset på , dyna rulla ned i eine hjørne og dildoen ligger så pass tilsynelatande. Senga står tilog med slik til at man lett kunne lagt merke til den......

Minsten såg den ikkje fordi ho veit nok ikkje kva der er, og var veldig gira på å finne desse cd'ane!

Vel... Jeg hadde også blitt :o

Kanskje du skulle ta en prat med henne, si at det er helt greit at hun har en vibrator, fint å bli kjent md sin egen kropp, osv, men at litt diskresjon hadde vært greit. Samt om hun er sexuelt aktiv med typen sin bør hun huske at lavalderen er 16, og at hun må være forsiktig osv.

Kanskje hun ville synes det var greit å ha en voksen person å snakke med... Men du bør ta det opp på en veldig forsiktig måte, hun vil nok bli både flau og sint.

Skrevet

Tror alle jentene i klassen min på ungdomsskolen hadde en dildo etter at jeg og klassekamerater dreide "trekuker" på sløyden.

Tror nok IKKE de brukte dem. Da hadde det blitt flis!! :ler:

Men litt alvor; Dersom hun har en kjæreste på 16, og de er seksuelt aktive, så er det ulovlig. Men det er jo foreldrenes ansvar å opplyse dem om dette.

Gjest rabrabara
Skrevet

Jeg hadde faktisk ikke tatt sjansen på å bestille over internett jeg. Da blir vel pakken sendt til huset, vel, og hvordan forklare det? Alle har kanskje ikke så nysgjerrige foreldre som meg, men... Må man ikke ha kort også for å bestille på nett. Det er vel kanskje vanlig at tretten-åringer har kort i dag..? Huff, nå følte jeg meg gammel..

Uansett, dette var vel ikke hovedpoenget, så jeg skal ikke henge meg mer opp i det. Hun er tydeligvis ikke flau av seg...

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er tidlig å eie en dildo når man er 13 år? Og tidlig å ha en kjæresten på 16???? :o

Skrevet
Er det bare jeg som syns det er tidlig å eie en dildo når man er 13 år? Og tidlig å ha en kjæresten på 16???? :o

Jeg synes også det..

Selv onanerte jeg heller ikke så tidlig.. (men jeg var kanskje treig?)

Skrevet

Jeg onanerte ikke før jeg var noen å tjue jeg, og hadde ikke sex før jeg var nesten 18, MEN.... "alle" vennindene mine hadde sex når de var 14 år, og det hadde nok ikke vært av veien for at en dildo hadde blitt brukt om de hadde hatt penger til en og fått tak i den!!

Når du bestiller på nettet så får du pakken tilsendt diskret og du trenger ikke betale med kort overalt. Noen har postoppkrav, da får du jo bare slippen og henter pakka på posten og betaler der og da, eller du får faktura med pakka og betaler inne en frist.

Det er SIKKERT ikke vanskelig å få tak i.

Og vi vet jo heller ikke hvordan hun bruker denne, for alt vi vet så bruker hun den kun til å stimulere klitoris med.

Tror ikke akkurat det seksuelle og alderen er noe som er annerledes idag fra når jeg var tenåring, men det er enklere å få tak i ting idag, og det kan vel være likegreit..... Husker mange rare fortellinger om folk som brukte både det ene og det andre som dildo, og tror det er like safe å bruke noe som er lagd for det.

Du kan jo kanskje smile lurt til henne en gang og nevne at slikt kan være greit å skjule litt bedre? Da vet hun at du vet, hun vet også at du ikke dømmer henne. Kanskje hun kommer til deg å snakker da? Om hun noengang skulle trenge det? :-)

Skrevet

Jeg synes også det..

Selv onanerte jeg heller ikke så tidlig.. (men jeg var kanskje treig?)

Det gjorde nok jeg, men jeg var ikke så avansert at jeg hadde kunnet gjort bruk av en dildo... :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...