AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Denne bryllupsplanlegginga er virkelig et eldorado for shoppinggale! Jeg trodde jeg likte å shoppe, men synes nesten det blir for mye. Dagens bestillinger inkluderer: * Tiara * Invitasjoner * Stempelpute Og ellers de siste dagene * Brudekjole * Underskjørt * Papir til kirkeprogram, menyer, borkort * Sko * Kjoler til brudepikene * Blomsterkurver til brudepikene * Hårpynt til brudepikene * Dress, skjorte, slips og vest til brudesvennene * Stasj til brudebuketten Og enda føler jeg at det er masse igjen! Anonym poster: bec86ac47ee65a1495db43331668cf2d
Gjest Daenerys Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Jeg har ikke kjøpt en ting til bryllupet enda, og jeg har vært forlovet i 3 mnd nå
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Du trenger den her gjengen. http://maddam.no/2012/12/shoppestopp/
Heisenberg Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Har så langt kjøpt kjole, sko og invitasjoner. Skal gifte meg i slutten av juni. Hater alt av planlegging og innkjøp, organisering osv så vi har så godt som ingenting i boks.
cecilie85 Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Jeg også syns jeg shopper og shopper, og kommer aldri i mål! Har nylig kjøpt stempel og stempelpute, 2 par sko, strømpeholder, øredobber, skjorte til brudgom, hyssing og blondebånd til bord dekorasjoner og sikkert mye mer. Mye gjenstår også, bl.a: papir til kirkeprogram, bryllupsris, lysslynge til pynt av lokale, klistremerker og notatbok for å lage oversikt over gaver, strømper og korsett og sikkert mer jeg ikke kommer på.. Wææ..
Gjest lisha Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Jeg har kjøpt ting i over et halvt år jeg, litt nå og litt da etterhvert som jeg har funnet det jeg vil ha veldig praktisk å dele litt innkjøpene litt opp syns jeg, så blir det ikke så mye penger som skal ut på en gang.. men nå er jeg ferdig med innkjøpene tror jeg...
Irja Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Det er jo ikke alt som shoppes som trengs å shoppes da.... 2
Gjest Kiara! Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Det er jo ikke alt som shoppes som trengs å shoppes da.... Den beste regelen som finnes når det kommer til bryllup. Man kommer veldig langt med gjenbruk og kreative løsninger, å ikke samfare alle disse billig-sidene etter dill. Helt enig med hva du sier. 1
super-ida Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Jeg har vært forlovet i et år og gifter meg neste sommer, men har ikke kjøpt annet enn bryllupsmagasiner..... Og 20 norgesglass på et loppis.... ( før jeg i det hele tatt var forlovet... Hihi)
plix Skrevet 27. april 2013 #10 Skrevet 27. april 2013 Har så langt kjøpt kjole, sko og invitasjoner. Skal gifte meg i slutten av juni. Hater alt av planlegging og innkjøp, organisering osv så vi har så godt som ingenting i boks. Samme situasjon, har sko (fant noen denne uken), kjole (kjøpte den første jeg prøvde) og invitasjoner kjøpte jeg igår.. Skal gifte meg i juli i år. Blir nok å se meg pesende i denne delen av forumet de neste ukene, vil jeg tro.. Men som nevnt, det meste som shoppes er neppe helt nødvendig. Tenker dekorasjonen jeg nå
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #11 Skrevet 27. april 2013 Det meste av shopping man gjør er ikke nødvendig, uavhegig om den er bryllupsrelatert eller ei. Men det er jommen meg bra bryllup ikke bare handler om hva som er nødvendig, da hadde det ikke blitt noe fest i det hele tatt. Anonym poster: e97bb36008e286087f3f8bd8013313d8
plix Skrevet 27. april 2013 #12 Skrevet 27. april 2013 Detaljer løfter opp og setter personlig preg på festen, absolutt 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå