Gå til innhold

Reiseforsikring ved tyveri

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har reiseforsikring via DNB og lurer på om jeg kan melde tyveri av veske til det Norske politiet eller om jeg må levere det til lokalpolitiet? Er jo kjedelig å tilbringe en dag av ferien hos lokalpolitiet om man f.eks er på weekend tur. Eller hva om man er på vei til flyplassen og blir frastjålet vesken da, om man sitter på en caffe eller lignende da har man jo ikke tid til å levere anmeldelse til lokalpolitiet, man har jo et fly man skal rekk!

Reiser som regel med designer veske og lommebok som utgjør kanskje 15 000 om de skulle bli borte så er greit å ha ting i orden :)

AnonymBruker
Skrevet

Du må selvsagt melde til lokalt politi. Kan også være lurt å ikke reise med de dyreste veskene du har, det kan både tiltrekke tyver og være vanskelige å erstatte. Sjekk evt beløpsgrense på forsikringen din.

Anonym poster: 252d3e5dea4c0d45f203748889bce7c9

Skrevet

Beløps grensen er grei nok, og har egen forsikring på de dyreste tingene mine, men hvordan skal man melde til lokalpoliti om man er på vei til flyplassen? da mister man jo flyet sitt :S

AnonymBruker
Skrevet

Beløps grensen er grei nok, og har egen forsikring på de dyreste tingene mine, men hvordan skal man melde til lokalpoliti om man er på vei til flyplassen? da mister man jo flyet sitt :S

Hvis veska blir stjålet på vei til flyplass, så må du vel uansett ta kontakt med politi da du sikkert blir frastjålet pass og billetter! Politi finnes på alle flyplasser.

Anonym poster: e598f3ecd413c85cafebe631fa458d58

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...