RockPaperScissor Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Er det flere som har det fantastiske talentet til Thomas Bergersen i musikksamlinga si? Nettopp oppdaget dem, og er helt frelst. Men tar litt tid å gå gjennom alt ser jeg
Pingting Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Jaaah, elsker TSFH! Litt skummelt å ha det på mobilen og høre på det mens man tusler ned over gata, det blir litt sånn... kronisk skuffelse over mangelen på drager/monstre/naturkatastrofer/kjempende krigere/etc. På den andre siden: kult å føle seg som en helt i slow-motion bare man går på t-banen eller plukker en fiskegrateng opp fra frysedisken i butikken. 1
RockPaperScissor Skrevet 26. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2013 Jaaah, elsker TSFH! Litt skummelt å ha det på mobilen og høre på det mens man tusler ned over gata, det blir litt sånn... kronisk skuffelse over mangelen på drager/monstre/naturkatastrofer/kjempende krigere/etc. På den andre siden: kult å føle seg som en helt i slow-motion bare man går på t-banen eller plukker en fiskegrateng opp fra frysedisken i butikken. Haha! Ja! :D Første sangen jeg hørte var Strength of a Thousand Men, så den gikk veldig på repeat. Klarte såvidt å gå nedover veien uten å veive med armer og få ut den energien jeg får fra sangen. Hvilken er dine favoritter? Jeg sprenger nærmest høyttalerene med Breathe.... Skulle ønske den varte i ti minutter.
Pingting Skrevet 26. mai 2013 #5 Skrevet 26. mai 2013 Jeg har veldig sansen for Heart of Courage, United We Stand, Divided We Fall, Strength of a Thousand Men... og alt annet, egentlig. Om du har sansen for litt sånn cinematisk musikk (tror kanskje eg fant på et eget ord der, men du skjønner vel hva jeg mener) så bør du sjekke ut disse og, om du ikke allerede har: X-Ray Dog
Pingting Skrevet 26. mai 2013 #6 Skrevet 26. mai 2013 Globus/Immediate Music. De har mye vokal og et litt mer tradisjonelt pop/rock-format på låtene, men er stor stas for det, synes jeg:
Pingting Skrevet 26. mai 2013 #7 Skrevet 26. mai 2013 Og for en to-tre dager siden ramla jeg over Les Friction. Fant en låt på Youtube som blåste av meg sokkene. Mye vokal her også. Viste seg at resten av låtene de har ikke er like gode, men jaja. (den bruker god tid på å bygge seg opp, men det er verdt det!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå