Wonderbitch Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Ja, som tittelen sier- er det noen som har en god varmebeskyttende språy å anbefale? Helst en som ikke styler håret eller gjør det fett. Som bare er "usynlig" på en måte. Hvilken bruker dere?
challenger Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Denne er lett og lukter i tillegg sykt godt: http://www.feelunique.com/p/Sebastian-Professional-Trilliant-150ml
Gjest Olseen91 Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Jeg liker Wella Thermal Image. Merker den ikke i håret og den lukter lite. Osis+ flatliner er også veldig god. F.eks sebastian og REF sin funker også veldig bra, men jeg synes de lukter for mye. De lukter godt, men jeg synes det blir or kvalmende.
BrudenMarthe Skrevet 27. april 2013 #6 Skrevet 27. april 2013 Jeg bruker den fra KICKS. Den som KICKS selv har produsert. Jeg anbefaler den sterkt. Jeg har brukt den i 3 måneder, og har ikke flisete tupper - enda så har jeg både krøllet, rettet og tørket Den pleier også håret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå