AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Jeg ønsker å høre deres meninger. Jeg vet at jeg nå må komme meg videre, men er godt å få innspill fra andre. Jeg og kjæresten var sammen i over fem år. Hatt det veldig fin. For et år siden fikk han en alvorlig depresjon som førte han ned i kjelleren. ville bli innlagt og alt. Han ble bedre etter en måned, men fra da av begynte han å tenke mer på seg selv. Vi var samboere, men han valgte å flytte hjem. Vi begynte å se hverandre mindre, selv om han sa jeg var den rette. Han sa han måtte være egoistisk for at vi kunne ha det bre sammen. Etter en stor krangel i julen så vi hverandre mer og hadde det veldig fint frem til han slo opp for tre uker siden. Det kom rett ut av det blå. Han hadde ikke mere følelser for meg og ville heller ikke prøve noe mere. Grunnen var at han trodde han kunne få det bedre med noen andre. Han gråt og bar seg. Trodde det var jeg som burde gjort det. Fikk overtalt han, men han var fortsatt så usikker. Dette gikk ikke for meg. Noen dager senere ble han desperat og ringte meg 20 ganger samt mailet meg om at han angret. Jeg tok han tilbake. Han fortalte meg hvor vondt han hadde det. Han kunne ikke se at jeg hadde hatt det vondt. Dagen etter spurte jeg om vi skulle flytte sammen, vi hadde planer om dette. Da sa han at han måtte være egoistisk og at det ikke gikk lenger. Jeg forstod ingenting. Sa at dette ikke gikk for meg og noen dager senere dro jeg for å hente tingene mine. Han var fryktelig lei seg og kalte meg for kallenavn og alt sammen(dette har han gjort under hele denne prosessen, selv når han sa han ikke hadde følelser for meg), men han ville ikke endre på avgjørelsen om at vi burde flytte sammen og være kjærester. Første gang han gjorde det slutt sa han at han ikke elsket meg mer og at det var en befrielse å gjøre det slutt. Når han angret sa han at han elsket meg og ville være sammen med meg, men kunne ikke flytte sammen selv om vi har planlagt dette lenge. Han har også sakt at det ikke var usansynlig at vi kunne bli sammen senere. Han ville gjerne at vi skulle være venner, men jeg sa at jeg ikke klarte det. Etter jeg hentet tingene mine ringte jeg han to dager senere, men da ville han ikke snakke med meg. Sa han ikke var frisk og trengte tid for seg selv. Jeg er et så stort spørsmålstegn. Er det noe galt med meg eller er han deprimert og har stengt av følelsene for meg akkurat nå? Anonym poster: 0555affd8f8777d4e716cbb8feda2ee5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Ikke bruk mer tid på ham, han trekker deg bare med seg ned i hengemyra. Anonym poster: f87ec1b50fc352a8f85a9bae96b226a9
Gjest Miranda2011 Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Han sliter med noe ja, tror du bare skal la han være nå ei stund, vær rolig og avslappet når han tar kontakt, altså ingen krangling, tenker det ordner seg jeg
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Han takler depresjonen på en måte som går veldig ut over deg. Han takler ikke å la deg være der for han, noe som kommer til å bli et stort problem i fremtiden om dere holder sammen. En ting er å være sammen med noen som er deprimerte, det er slitsomt, men det er en annen ting med en som er deprimert og blir usikker på forholdet. Du kommer ikke til å være lykkelig sammen med han. Anonym poster: 28223499500873c38a043054f1953441 1
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 ikke nødevendigvis depresjonen som gjør at han ikke vil være sammen med deg. kan faktisk hende at det er følelsene hans som ikke er tilstede lenger. at han er fram og tilbake er ganske normalt etter 5 år sammen
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #6 Skrevet 26. april 2013 Ts her Jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil jobbe sammen. Han sa han ville være sammen med meg, men kunne ikke innfri de kravene jeg hadde om å flytte sammen. Er jeg for kravstor som krevde at alt skulle gå tilbake igjen til det gamle? Skulle jeg ha tatt det roligere og ikke hentet tingene mine og faktisk ikke mast om å flyttet sammen? Gitt han tid til å fordøye, ikke avtalt for mye, ikke vært for mye på? Det virket bare så unaturlig når vi vi bare for tre uker siden hadde det så fint. Vi snakket jo om å flytte sammen to dager før han kom og gjorde det slutt, og det var han som tok intiativ til det. Har han bare holdt meg for narr? Anonym poster: 0555affd8f8777d4e716cbb8feda2ee5
Gjest Miranda2011 Skrevet 26. april 2013 #7 Skrevet 26. april 2013 Ts her Jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil jobbe sammen. Han sa han ville være sammen med meg, men kunne ikke innfri de kravene jeg hadde om å flytte sammen. Er jeg for kravstor som krevde at alt skulle gå tilbake igjen til det gamle? Skulle jeg ha tatt det roligere og ikke hentet tingene mine og faktisk ikke mast om å flyttet sammen? Gitt han tid til å fordøye, ikke avtalt for mye, ikke vært for mye på? Det virket bare så unaturlig når vi vi bare for tre uker siden hadde det så fint. Vi snakket jo om å flytte sammen to dager før han kom og gjorde det slutt, og det var han som tok intiativ til det. Har han bare holdt meg for narr? Anonym poster: 0555affd8f8777d4e716cbb8feda2ee5 Jeg tror ikke han har holdt deg for narr. Slapp av, gi han litt pusterom, ikke nevn det å flytte sammen mer nå. Du må bare finne ut hva DU vil, om du vil ha han i livet ditt, så gi han fred ei stund, holde litt avstand, før du tar opp igjen samtalen om hva som videre skal skje mellom dere.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 Ts her Jeg forstår meg ikke på han. Er akkurat som jeg ikke kjenner han. Først vil han være venner, selv om jeg sa nei til det. Ok, var dumt av meg å ringe, men gjorde nå det og nå vil han ikke snakke med meg på telefonen. Han bare skrev at han trengte tid for seg selv. Var lei seg for alt sammen og at han ikke var frisk og trengte å finne meningen. Forstår ingenting jeg?!?!? Anonym poster: 0555affd8f8777d4e716cbb8feda2ee5
Gjest Gjest Skrevet 26. april 2013 #9 Skrevet 26. april 2013 Ts her Jeg forstår meg ikke på han. Er akkurat som jeg ikke kjenner han. Først vil han være venner, selv om jeg sa nei til det. Ok, var dumt av meg å ringe, men gjorde nå det og nå vil han ikke snakke med meg på telefonen. Han bare skrev at han trengte tid for seg selv. Var lei seg for alt sammen og at han ikke var frisk og trengte å finne meningen. Forstår ingenting jeg?!?!? Anonym poster: 0555affd8f8777d4e716cbb8feda2ee5 hva er det du egentlig ikke forstår? han vil ikke være sammen med deg. det er vel det du burde forholde deg til
Gjest Miranda2011 Skrevet 26. april 2013 #10 Skrevet 26. april 2013 Ts her Jeg forstår meg ikke på han. Er akkurat som jeg ikke kjenner han. Først vil han være venner, selv om jeg sa nei til det. Ok, var dumt av meg å ringe, men gjorde nå det og nå vil han ikke snakke med meg på telefonen. Han bare skrev at han trengte tid for seg selv. Var lei seg for alt sammen og at han ikke var frisk og trengte å finne meningen. Forstår ingenting jeg?!?!? Anonym poster: 0555affd8f8777d4e716cbb8feda2ee5 Ikke gruble så mye, virker som om han er deprimert og det går over. Gi han tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå