Gå til innhold

Sex når hunden ser på

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som har hund, og spesielt valp som gjerne må ha litt mer kontakt i begynnelsen, knuller dere selv om hunden er i samme rom og "ser på"?

Anonym poster: a46d586e7ce7ecd4c0e5fe18a734df57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi pleier å invitere inn alle bikkjene i nabolaget når vi driver på. Tenner på det.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At den ser på er ikke så ille. Det er mye verre når den forsøker å være med.

Anonym poster: ae03c03e4977f1332af3436fb8320201

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nå har ikke jeg hund, men jeg tror ikke jeg hadde klart å hatt sex om det hadde stått en hund å sett på:P

jeg har katt da, og det er jo samme greia der. om katten er i samme rommet, så klarer jeg ikke å ha sex:P den må ut av rommet først:P

Anonym poster: 206482ff00d84c13843f13caa1b23558

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Har hatt flere hunder opp gjennom årene, som har sitti ved soveromsdøra og tittet på.

Eller når vi har sex ved kjøkkenbenken, sofaen osv.

Har alltid lært de å holde avstand så det har ikke vært noen problemer med en kald snute på rompa eller at de begynner å mase osv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, jeg klarer ikke engang å gå på do foran hunden min. Føler det ville blitt veldig ukomfortabelt.

Anonym poster: 744324bc8e6bd0c0ab878dab8fc2c6a3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hatt flere hunder opp gjennom årene, som har sitti ved soveromsdøra og tittet på.

Eller når vi har sex ved kjøkkenbenken, sofaen osv.

Har alltid lært de å holde avstand så det har ikke vært noen problemer med en kald snute på rompa eller at de begynner å mase osv

wow

Anonym poster: 6c54401fcb29e6f04544f5abc6cbcf6a

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hatt det foran skilpadda var flere ganger. Første gangen laget hun umiskjennelige lyder da vi var ferdig. Og hvis dere har hørt skilpadder ha seg, så vet dere hvordan lyden høres ut.. Ble litt småflau da, føltes ut som at hun prøvde å etterligne meg.

Anonym poster: a8fafe462fda8a69fb1b1358fcde68b7

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, jeg klarer ikke engang å gå på do foran hunden min. Føler det ville blitt veldig ukomfortabelt.

Anonym poster: 744324bc8e6bd0c0ab878dab8fc2c6a3

Var akkurat det jeg gikk inn for å skrive også... Huff, nei, det funker ikke :sjenert:

Anonym poster: 25d889bf4c081e6651e60ad1ac6fce7f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hund her da, men katt. Og ikke med vilje! Men hun sniker seg rundt.. Det er forferdelig når pusen oppdages :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hæhæ, veel..

En flørt jeg hadde, han hadde hund. Og hun ble DRITMASETE om hun ikke var på soverommet samtidig med oss, en gang prøvde jeg å stenge henne ute fra soverommet hans, men da hoppa hun på døra, og ga på. Eks-flørten maste også "neeeei, du må slippe inn bikkja, ellers blir hun lei seg".

Etter et par sexrunder hvor bikkja satt 1 meter fra senga og stirra på oss sa jeg at "nei, dette funker ikke, jeg klarer ikke å hverken pisse eller ha sex foran dyr som glor på". og takka for meg.

Han synes jeg var prippen, right.

Anonym poster: 8447daa3f099d2d19b8c51796ca4f3f2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Haha, rar og litt artig tråd.

Hadde katt i mange år, og klarte etterhvert å gå på do mens den lå på badegulvet (den elsket å ligge på det varme gulvet). Den brydde seg ikke om at jeg satt på do i det hele tatt, bare reagerte litt negativt da det bråkte når jeg dro i snora.

Men sex.. uff, jeg vet ikke. Jeg hadde nok ikke likt deg, hadde syntes det var sært og hadde hele tiden hatt i bakhodet at det var et dyr der som kunne finne på å "forstyrre".

For øvrig gir hundene og kattene ganske så F i om vi ser at de har sex da, har sett mang en katt ha seg med hverandre ute i gresset, og det samme med hunder. :P Så de kan da ikke være så pripne på det. hahaha.

Katten vår drev til og med alltid å "jokket" på putene i sofaen, eller tråkket og murrer på senga mens den gnidde ræva nedi både titt og ofte. æsj.

Anonym poster: 734374a1a6ac559cefec125c07f07949

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, og ofte får hundene være med også. :laugh:

Anonym poster: 438230aeeb4de0a24768467de7689026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Jon Snow

Tja mennesker ser jo på dyr ha sex i naturprogrammer eller ute i det fri. Så hvorfor skal det være så farlig om dyr ser mennesker ha sex ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Hunden sitter sikkert og ser på og tenker, haha de gjør det feil, rare tobeinte dyr som ikke kan ha sex som sikkelige hunder en gang. :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hundene sladrer skjønner dere, det er derfor alle hundene på hundejordet ser så rart på dere. Der deler de historier om små peniser, skjeve peniser, hårete muser, forskjell på lepper osv.

Anonym poster: 57fb7784545420c7a4ba910372251c8d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem. Har vær et par ganger der han begynner å ha sex med benet mitt, det er ikke like kult. Litt morsomt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...