AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #1 Skrevet 26. april 2013 Jeg har en venninne som er en del år yngre enn meg, men hun er som en lillesøster for meg. Det har vært mye drama i livet hennes, da hun har en tendens til å overdramatisere alt og ingenting, det er noe hun er kjent for både i familien sin og i vennekretsen. Ellers er hun utrolig snill og god. Nå har det seg slik at jeg har i de siste ukene vært en del sammen med en fyr hun var forelsket i da hun var fjortis, de har aldri "hatt noe på gang", bare klina litt på fest et par ganger. Jeg liker denne gutten godt, men så langt er vi på bli-kjent-stadiet. Så til saken: Hun klikket totalt da hun fikk høre om dette, kalte meg både det ene og det andre, hun er rett og slett dritsur, selv om hun sier at hun ikke er sjalu (?) og at hun ikke har følelser for ham what so ever. Vi skal egentlig på en liten ferie sammen om litt, men nå har hun avlyst hele turen pga dette.. Jeg synes det er utrolig trist, men må innrømme at hun overdriver (nok en gang). Jeg er som sagt en del år eldre, og skjønner virkelig ikke hvorfor hun tar slik på vei. Hadde det vært eksen hennes etc jeg hadde hengt med, hadde jeg skjønt det bedre, men dette er altså da en (av flere) liten flørt fra fjortistiden hennes. Er det jeg som må gå inn i meg selv her, eller har jeg rett i at dette er dum oppførsel fra hennes side? Det er litt vanskelig å forklare situasjonen over nett, men det er "alltid" noe med denne jenta, bestandig noe styr blant venninner, gutter osv.. Anonym poster: fbc594a0b2b11529bd8b22a2f6451f68
Gjest :) Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Jeg prøver å unngå menn mine venner har vært forelska i. Fisker iallfall litt med vennen om hva hun føler om at jeg skulle bli gode venner med en av hennes tidligere forelskelser før jeg begynte å snakke mye med ham. Vennene mine betyr mye for meg.
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 [quote name=' timestamp='1366972549' post='12595140] Jeg prøver å unngå menn mine venner har vært forelska i. Fisker iallfall litt med vennen om hva hun føler om at jeg skulle bli gode venner med en av hennes tidligere forelskelser før jeg begynte å snakke mye med ham. Vennene mine betyr mye for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå