Gå til innhold

Vaskebyrå ødela hylle i kjøleskapet - hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har et vaskebyrå her som ødela en glasshylle i kjøleskapet. Vaskeren som var her tror at de har forsikring, men hvordan løser jeg dette i ettertid? Skal jeg be dem skrive på kontrakten at noe ble ødelagt?

Dette skjedde nå, så fint med raskt svar:)

Anonym poster: 5ec50c76338615aeb9fbd0ac2176c3ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, få han til å skrive på. Ellers kan du "ha ødelagt den selv" i ettertid.

AnonymBruker
Skrevet

Få vaskeren til å skrive for hånd at Jeg, Vasker Vaskesen, har all skyld.... !!! Veldig viktig! De er forsikret, men de lurer seg unna ved å si at det er du som har gjort det selv.

Anonym poster: 8cdd66b6bf0cf361ce5bccf9054553b2

Skrevet

De (ytterst få) gangene vaskebyrået har gjort skade, har de betalt erstatning+prisavslag, og vært veldig profesjonelle og høflige i forhold til det.

Dersom jeg hadde brukt et vaskebyrå der jeg følte jeg måtte få dem til å signere på skade på stedet hadde jeg byttet for lenge siden. Driver de så shabby virksomhet er nok ikke holdningen til denne typer skader det eneste som er i veien, og ergo noen jeg ikke vil betale penger for en tjeneste eller ha noe som helst med å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte City maid og nå nesten to år etter at de ødela en glass dør er saken fremdeles uavgjort. Alt fordi jeg ikke fikk vaskehjelpen som ødela til å skrive under da det skjedde. Jeg stolte på de.. Dessverre...

Anonym poster: 8cdd66b6bf0cf361ce5bccf9054553b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...