Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han dumpa meg. Prøvde ikke å prate med meg om ting og sa ikke at han trengte litt tid på å tenke, bare dumpa meg. I går skrev han at han ville prate med meg om hva vi skulle gjøre, om det var over eller ikke. Jeg sa nei flere ganger, at han fikk skrive på melding om dett var noe han hadde å si. Skrev litt frem og tilbake og han sier flere ganger at han vil møtes å prate. Skriver at jeg må forstå at det var vvanskelig for han, at han fortsatt er like glad i me og aat jeg betyr mye for han. Sa at det virket som vi hadde problemer siden jeg hadde vært deppa i det siste. Ikke har jeg vært deppa, og hvis jeg var burde han vet spurt meg hva det er, ikke gjort det slutt. Sa og at jeg hadde jo sagt til han at han måtte si ifra når det var noe, og det har jeg. Men jeg mente PRATE om det, ikke gjøre det slutt FØR han prater om det. Til slutt sier jeg ja til å møtes en liten stund, men da skal han trene?! så vi kunne ta det en annen dag.

Han trener på et treningsstudio! Skrev te han at han fikk si ifra når jeg betydde mer enn treningen og at jeg i mellomtiden skulle sitte å vente på han. Mente dette sarkastisk, men det tok han ikke, sendte bare flere meldinger. Skrev etterpå at han fikk finne ut hva han vil så vi kunne prates da.

Hva er det han driver med? Virker jo ikke spesielt interessert når han ikke prøver å "kjempe lit" en gang, det var tross alt han som såret meg, ikke omvendt. Prøver han bare å kontrollere meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager alle skrivefeil, gikk litt fort i svingene her.

Skrevet

Kutt kontakten og move on. Dette er dødfødt. Han er overhodet ikke interessert, men holder deg på gress inntil han finner noen andre - du svarer jo, og danser etter pipa hans, og så lenge han har deg i bakhånd har han en trygghet der; han kan nå gå på byen, pule rundt og gjøre akkurat hva han vil, og han vet at du vil være søt og snill når han tar kontakt med deg igjen.

Blokker telefonnummeret, slett ham fra Facebook osv. - jo før, jo bedre.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...