Cilla Skrevet 1. april 2004 #1 Del Skrevet 1. april 2004 Et vennepar har akkurat flyttet inn i nytt hus og vi skal besøke dem i påsken. Men vil selvfølgelig kjøpe en innflyttningsgave. Men hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 1. april 2004 #2 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg synes innflyttingsgaver helst skal være noe til huset. Hvis du vet noe de mangler eller trenger nytt av kan du jo kjøpe det. Ellers kan du kanskje kjøpe nytt og lekkert sengetøy, håndduker, pene glass, liker de å lage mat kan du kjøpe en flott kokebok eller noe nytt utstyr til kjøkkenet som pizzaovn, kokkekniv eller annet du vet de ikke har. Eller hva med gavekort på Ikea (gå gjerne sammen med flere om dette), så kan de kjøpe selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malama Skrevet 1. april 2004 #3 Del Skrevet 1. april 2004 Eller, siden det er påske, så har du alltid muligheten til en "påskegave" i alle fall som deler av gaven da. Dersom dette er deres første hus har de kanskje ikke så mye påskepynt og påskeduker etc som de skulle ønske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 1. april 2004 #4 Del Skrevet 1. april 2004 Synes hus-gaver er fint når folk har flyttet inn. Håndklær er jo alltid noe man trenger (kan bytte ut noen av de gamle og utslitte), ellers er jeg personlig en sucker for planter jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 1. april 2004 #5 Del Skrevet 1. april 2004 Morter eller timer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Jones Skrevet 2. april 2004 #6 Del Skrevet 2. april 2004 Hva med en STOR potteplante, eller en fint fat med masse frukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå