Soloppgang Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 (endret) Er 19 år gammel, snart 20, droppet ut av skolen og så ensom at jeg snart går på veggen. Fordi jeg ikke gikk videregående og kuttet kontakten med de jeg gitt på ungdomskolen med så er jeg sjelden sammen med jevnaldrene. Har en hobby som innebærer at jeg møter mange hyggelige mennesker, men det hjelper ikke. Når jeg er hjemme sitter jeg og stirrer i taket og savner noen å være sammen med. Fester ikke noe særlig, og aldri hatt kjæreste, og begynner å bli lei, hvor skal jeg starte? Jeg må gjøre noe med dette snart, før jeg blir sprø. Jeg er vel okay å være med, jeg er sosial og utadvendt, litt annerledes kanskje men ikke på noen negativ måte. Leter i utgangspunktet etter en kompis, men hvor finner jeg det? Noen som har noen tips eller har vært i samme situasjon? Endret 25. april 2013 av Soloppgang
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Begynn på skole igjen. Det er det smarteste du kan gjøre i forhold til vennskap/jobb/økonomi/selvrealisering. Anonym poster: c2f9740d0e2a14b455a2e9d668cfa91d 4
Gjest Twelve12 Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Jobber du da? Abeidslivet er en mulighetå skape nye venner og nettverk.
Soloppgang Skrevet 25. april 2013 Forfatter #4 Skrevet 25. april 2013 Begynn på skole igjen. Det er det smarteste du kan gjøre i forhold til vennskap/jobb/økonomi/selvrealisering. Anonym poster: c2f9740d0e2a14b455a2e9d668cfa91d Pga årsaken til at jeg droppet ut av skolen har jeg litt dårlige assosiasjoner med skolesituasjonen, og er usikker på hvorvidt jeg vil fungere igjen, sist jeg forsøkte fikk jeg mye flashbacks, hatt det litt vanskelig tidligere. Men ja, jeg jobber, og fungerer utmerket med det! Men kollegaene mine er stort sett dobbelt så gamle som meg.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Hvilke hobbyer har du? Hvor i landet bor du? :-) Anonym poster: 1812bc4311a53d4d158d90000d6ccd58
Sommersmil Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Skjønner du ikke har det så lett. Er du sikker på at du ikke vil ta videregående? Da ville du helt sikkert fått flere venner og noe å fylle dagene med. Hvis ikke er folkehøgskole helt perfekt når man er nitten år og vil møte nye mennesker. Folkehøgskoleåret mitt var et av mine beste år, helt fantastisk. Sjekk ut www.folkehogskole.no/ Ellers har jeg hørt om en nettside, aktivitetsvenner.no, hvor man kan finne folk som vil være med å finne på noe, sikkert verdt å prøve ut det også! Ønsker deg all mulig lykke til videre! 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 Hvis du skriver hvor du bor (sånn ca.)kan du faktisk finne mange på KG vil henge med deg, inkludert meg (når jeg er ferdig med eksamenene mine).
Sommersmil Skrevet 25. april 2013 #8 Skrevet 25. april 2013 Sorry, så ikke de andre svarene før jeg postet innlegget mitt! Men folkehøgskole er veldig annerledes fra vanlig skole, altså, ikke det samme i det hele tatt :)
Gjest Gunfreak Skrevet 25. april 2013 #9 Skrevet 25. april 2013 Er 19 år gammel, droppet ut av skolen og så ensom at jeg snart går på veggen. Fordi jeg ikke gikk videregående og kuttet kontakten med de jeg gitt på ungdomskolen med så er jeg sjelden sammen med jevnaldrene. Har en hobby som innebærer at jeg møter mange hyggelige mennesker, men det hjelper ikke. Når jeg er hjemme sitter jeg og stirrer i taket og savner noen å være sammen med. Fester ikke noe særlig, og aldri hatt kjæreste, og begynner å bli lei, hvor skal jeg starte? Jeg må gjøre noe med dette snart, før jeg blir sprø. Jeg er vel okay å være med, jeg er sosial og utadvendt, litt annerledes kanskje men ikke på noen negativ måte. Leter i utgangspunktet etter en kompis, men hvor finner jeg det? Noen som har noen tips eller har vært i samme situasjon? Du kan i hvertfall få nettvenner, legg igjen en medling på persjonlige medlinger delen av forumet i sosialt delen, si hva du er ute etter venner og hvor du bor hva du er interesert i, kan hende noen svarer deg. 3
Soloppgang Skrevet 25. april 2013 Forfatter #10 Skrevet 25. april 2013 Wow, hadde aldri ventet å få så mange svar! Kvinneguiden er tingen! Jeg bor i Oslo, og har mange interesser! Rir, blant annet, men har likevel for mye fritid, så ender opp med å stirre i taket.
cyner Skrevet 27. april 2013 #11 Skrevet 27. april 2013 Wow, hadde aldri ventet å få så mange svar! Kvinneguiden er tingen! Jeg bor i Oslo, og har mange interesser! Rir, blant annet, men har likevel for mye fritid, så ender opp med å stirre i taket. Jeg vil være din venn bor ikke i Oslo men er i Oslo ofte. er jente på 22.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå