KaDust Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Hei! Har dere noen tips til rensemelk, tonic og fuktighetskrem? Kan ikke være så veldig dyrt!
Gjest Nanne70 Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Hvor gammel er du og hvilken hudtype har du? Synes du det er ok å kjøpe produkter online eller foretrekker du produkter som du kan kjøpe f.eks. på apoteket?
KaDust Skrevet 26. april 2013 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2013 Jeg er 22 og vet ikke helt hvordan hudtyoe jeg har. Den er både tørr og fet (huden føles hvertfall fet når jeg tar meg i ansiktet, eller sånn oljete) og jeg får en del småkviser på haka, panna og nesa hele tiden. Kan godt bestille fra nett, det gjør ingenting
Gjest Nanne70 Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Nå er ikke jeg noen ekspert, men det høres ut som om du har typisk blandingshud med fetere partier i panne, nese og hake, men tørrere kinnpartier. Har blandingshud selv, det kan være tricky. En av de desidert beste fuktighetskremene jeg har prøvd, er fra Decleor og heter Aroma Purete Shine Control Oxygenating Fluid. Koster under NOK 200,- hos FeelUnique. To bra renseprodukter er REN Mayblossom T-Zone Control Cleanisng Gel og Bliss clog dissolving cleansing milk. Begge er veldig drøye. Merkene fås kjøpt i Norge, jeg mener at Kicks har Bliss, ellers får du tak i det hos FeelUnique. Gode, balanserende/nøytraliserende tonere er bl.a. Daily Detoxifying Facial Toner fra Bliss og Decleors Aroma Cleanse Essential Tonifying Lotion.
MilleVanille Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Nå er ikke jeg noen ekspert, men det høres ut som om du har typisk blandingshud med fetere partier i panne, nese og hake, men tørrere kinnpartier. Har blandingshud selv, det kan være tricky. En av de desidert beste fuktighetskremene jeg har prøvd, er fra Decleor og heter Aroma Purete Shine Control Oxygenating Fluid. Koster under NOK 200,- hos FeelUnique. To bra renseprodukter er REN Mayblossom T-Zone Control Cleanisng Gel og Bliss clog dissolving cleansing milk. Begge er veldig drøye. Merkene fås kjøpt i Norge, jeg mener at Kicks har Bliss, ellers får du tak i det hos FeelUnique. Gode, balanserende/nøytraliserende tonere er bl.a. Daily Detoxifying Facial Toner fra Bliss og Decleors Aroma Cleanse Essential Tonifying Lotion. Jeg har ikke så mye peiling, men jeg har blandingshud selv, og fuktighetskremen fra Decleor som Nanne nevner er helt topp! De fleste fuktighetskremer blir for fete for huden min, men denne er den eneste som faktisk har trukket seg helt inn.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #7 Skrevet 29. april 2013 Hvis du er usikker på hva slags type hud du har, er det noen produkter som er safe å bruke uansett hudtype. Så hvis jeg var deg ville jeg gått for Decleor Aroma Cleanse - Soothing Micellar Water som er ett alt i ett produkt, rens + toner i ett. Og enten kanskje Decleor Hydra Floral Day Emulsion eller Réponse Pureté - Shine Control Purifying Gel Cream som dagkrem da det kan høres ut som du har blandingshud.. Anonym poster: 4d65665d1a4de3ccdd6f935536fc6d7c
Løvetanten Skrevet 29. april 2013 #8 Skrevet 29. april 2013 Jeg har aldri hatt hell med Decleor, men er veldig fornøyd med Dermalogica og MD Formulations. Bestiller fra Strawberrynet eller andre steder jeg ser det er billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå