AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Uff, føler meg så dum! Søkte på en stilling for noen uker tilbake, etter noe frustrasjon i forbindelse med nåværende jobb. Det var en tilsvarende stilling jeg har nå, men i et større konsern. Ble kalt inn til jobbintervju, og gikk. Tenkte jeg kunne forhøre meg om lønn og diverse, om jeg nå skulle ende opp med å ta jobben hvis jeg fikk den. Har så blitt kalt inn til annen gangs intervju, noe overrasket siden jeg ble fortalt at det var mange søkere til stillingen. Har vært veldig frem og tilbake, og på nippet til å ringe og gi beskjed om at jeg trekker meg. Likevel skal jeg innrømme at det fristet å bytte jobb, da det er flere ting i min nåværende jobb jeg ikke er helt fornøyd med. Lønna vil bli omtrent den samme, arbeidstida den samme. Eneste forskjell er at den nye jobben har lengre reisevei, og er en mye mer formell arb.plass. På intervju nr to ble jeg faktisk tibudt jobben, men jeg ba om å få tenkte på det og så gi tilbakemelding så snart som mulig. Så nå som jeg står mellom to jobber, føler jeg at jeg vil savne gamlejobben og kollegaene mine. La gå at ikke alt er perfekt og at det til tider kan være stressende dager, men jeg vet jo ikke hva jeg går til i den nye jobben heller. Hva ville du gjort, og hvordan skal jeg klare å ta en avgjørelse? Uff... Anonym poster: fe2d2ef9d4bd2dbfb9239e68c881bd11
lulle Skrevet 26. april 2013 #2 Skrevet 26. april 2013 Hørtes ur som det var mer ulemper enn fordeler ved å skifte jobb :-)
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #3 Skrevet 26. april 2013 Leste en annen tråd her, med ett tips: Skriv ned navnet på de to arbeidsgiverne på en lapp. Den lappen du trekker er den jobben du skal ha. Den følelsen du får når du ser resutatet, vil gi deg en pekepinn. Jeg aner ikke om dette funker, men er kanskje verdt ett forsøk, i hvert fall all den tid du gjør lappetrekkningen "seriøst". Anonym poster: 1334557253601913f45576e857e383a2
Gjest Naria Skrevet 26. april 2013 #4 Skrevet 26. april 2013 Bruk det nye jobbtilbudet i forhandlinger med nåværende arbeidsgiver. Kanskje du kan få bedret situasjonen der du er nå på bakgrunn av det. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #5 Skrevet 26. april 2013 Bruk det nye jobbtilbudet i forhandlinger med nåværende arbeidsgiver. Kanskje du kan få bedret situasjonen der du er nå på bakgrunn av det. Tenkte på det samme. Anonym poster: 2eab1198ea66419827a8ecc7e66a0779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå