AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Hellu. Nå har jeg nettopp begynt med Crest Whitestrips professional. Allerede etter første dag med strips (30 min) har jeg begynt å ise i tennene!! Dette skal egentlig være en behandling på 20 dager, og jeg iser etter dag nr. 1. Hva skjer med det? Hvorfor iser jeg, og ikke venninnene mine? (Jeg har ikke hull i tennene mine...) Jeg vil ikke slutte heller, for det har så godt effekt. Anonym poster: 99449b3c9c7d7738b5f543d888873a59
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Jeg får også forferdelig til ising av Crest, men kjøpte meg tannkrem som hemmer sensitiviteten til tennene (tror det er Colgate). Jeg bruker ikke Crest hver dag, kanskje 1-2 dager i uken. Får like bra effekt, det bare tar litt lengre tid
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Noen andre også? Hvorfor skjer dette? Dårlig emalje? Jeg klarer nesten ikke å drikke vann her jeg sitter..! -ts Anonym poster: 99449b3c9c7d7738b5f543d888873a59
Djungelvrål Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Det iser fordi hydrogenperoksydet (det samme som brukes i hårbleking) påvirker emaljen på tennene. Det går over etter noen uker, men jeg mistenker at det skader emaljen, en liten bit av min emalje er slitt bort på den ene fortanna etter bleking.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Det iser fordi hydrogenperoksydet (det samme som brukes i hårbleking) påvirker emaljen på tennene. Det går over etter noen uker, men jeg mistenker at det skader emaljen, en liten bit av min emalje er slitt bort på den ene fortanna etter bleking. Ok. Men hvorfor iser det ikke hos venninnene mine som har brukt det i flere år? Har de sterkere tenner? -ts Anonym poster: 99449b3c9c7d7738b5f543d888873a59
Djungelvrål Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Ok. Men hvorfor iser det ikke hos venninnene mine som har brukt det i flere år? Har de sterkere tenner? -ts Anonym poster: 99449b3c9c7d7738b5f543d888873a59 Aner ikke. Sterkere emalje?
Wonders Skrevet 3. mai 2013 #7 Skrevet 3. mai 2013 jeg vurderer å kjøpe dette og vil gjerne ha flere tips og råd. Hvor mange skal man kjøpe? Hvor kjøper man dette? Jeg sitter å ser på ebay. Hva er god pris? Hva er sjansen for at produktet er fake? http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=crest%20whitestrips%20professional&_dcat=31771&rt=nc&LH_FS=1 Har ei jeg kjenner som har brukt dette i mange år, og etter dag 1 iser det på henne også... Jeg føler at jeg spør så mye at jeg ble flau på mine egene veiene hahahaha
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2013 #8 Skrevet 3. mai 2013 Tannlegen min forklarte meg at gule tenner ikke bare betyr "skitne", men at noen har mer gjennomsiktige tenner enn andre, og tannbeinet er ikke hvitt. Han anbefalte at før man bleker tennene, stikker man innom for en sjekk. Det at det iser i tennene er emaljen som blir påvirket ja, og iser det i tennene SKAL man slutte å bleke. Man skader tennene! Jeg har sagt det til venninner som bleker, men de sier bare "klart han sier det, han er tannlege og vil tjene på at folk går til ham". Whatever, det er dine tenner, tenker jeg bare da. Anonym poster: fda5fe3529f055d45e69d59616b484d8 5
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. mai 2013 #9 Skrevet 3. mai 2013 jeg vurderer å kjøpe dette og vil gjerne ha flere tips og råd. Hvor mange skal man kjøpe? Hvor kjøper man dette? Jeg sitter å ser på ebay. Hva er god pris? Hva er sjansen for at produktet er fake? http://www.ebay.com/...1&rt=nc&LH_FS=1 Har ei jeg kjenner som har brukt dette i mange år, og etter dag 1 iser det på henne også... Jeg føler at jeg spør så mye at jeg ble flau på mine egene veiene hahahaha Står det top rated seller så er du rimelig trygg Jeg tror jeg betalte ca 35 dollar inkl frakt.
Wonders Skrevet 6. mai 2013 #10 Skrevet 6. mai 2013 Står det top rated seller så er du rimelig trygg Jeg tror jeg betalte ca 35 dollar inkl frakt. 35 dollar for hvor mye da? De deler jo opp i hytt og pine. Ikke bare en boks med så og så mange...
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. mai 2013 #11 Skrevet 6. mai 2013 35 dollar for hvor mye da? De deler jo opp i hytt og pine. Ikke bare en boks med så og så mange... Så vidt jeg husker var det 24 stk.
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. mai 2013 #13 Skrevet 6. mai 2013 Flott. Takk No problem, måtte sjekke ebay-lista mi, men er mer enn 60 dager siden jeg bestilte så måtte tenke litt Er Crest 3D White Professional Effects iallefall!
Wonders Skrevet 6. mai 2013 #14 Skrevet 6. mai 2013 No problem, måtte sjekke ebay-lista mi, men er mer enn 60 dager siden jeg bestilte så måtte tenke litt Er Crest 3D White Professional Effects iallefall! Tjoh... godt med hele navnet. Det er da så mye merkelig de faker, både med pakkinger som ligner og navn... Jeg skal bestille nå. Så får vi sjå åssen det bir.
Wonders Skrevet 6. mai 2013 #15 Skrevet 6. mai 2013 (endret) No problem, måtte sjekke ebay-lista mi, men er mer enn 60 dager siden jeg bestilte så måtte tenke litt Er Crest 3D White Professional Effects iallefall! Og, hvilken styrke var det på dem? Styrke 1-5...har vel ganske mye å si. Om du ikke husker går det helt fint. Trenger noen flere anbefalinger. Hun jeg kjenner hadde styrke 5. Uten boksen klarer jeg ikke å lese hvilken styrke det er de selger. Og det har jo veldig mye å si. Nei detta var ikke enkelt. Intensive er visst den sterkeste. http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=crest+whitestrips+intensive+professional&_frs=1 Endret 6. mai 2013 av Wonders
Gjest Emmanuelle Skrevet 6. mai 2013 #16 Skrevet 6. mai 2013 Og, hvilken styrke var det på dem? Styrke 1-5...har vel ganske mye å si. Om du ikke husker går det helt fint. Trenger noen flere anbefalinger. Hun jeg kjenner hadde styrke 5. Uten boksen klarer jeg ikke å lese hvilken styrke det er de selger. Og det har jo veldig mye å si. Nei detta var ikke enkelt. Intensive er visst den sterkeste. http://www.ebay.com/...essional&_frs=1 Jeg aner ikke, har ikke boksen mer. Og på stripsene står det ikke
Wonders Skrevet 22. juli 2013 #17 Skrevet 22. juli 2013 (endret) Jeg har nå sinnsykt hvite tenner og har brukt stripsene 3 ganger. Og to timer om gangen. Denne siste gangen hadde jeg ising i tenna en hel dag. Jeg fikk ikke sove. Tok en paracettt på 500 mg, men til ingen nytte. Jeg tok en til noen timer etter på , men til ingen nytte. Jeg tok en smertestillende, men til ingen nytte... AUAUAUAUAUUUUU. Her kan dere se at den nederste randen ikke er like lys. Det er fordi jeg ville se forskjellen om jeg hoppet over den nederste bare ved en gangs bruk. Det ble merkbar forskjell ! Og leppestiften har litt orange i seg, så det demper hvitfargen. Hadde jeg hatt knall rød leppestift ville tennene lyst opp et rom... Jeg har aldri bleket tennene før. Mine fortenner er gangske lange, og jeg har merket de blir mer og mer gjennomsiktige med årene. Etter blekingen er de ikke like gjennomsiktige ytterst... Endret 22. juli 2013 av Wonders
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #18 Skrevet 22. juli 2013 Synes du ikke at det ser litt falskt ut med så hvite tenner? Jeg synes det ser veldig unaturlig ut med så hvite tenner... Anonymous poster hash: 39822...8fe
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2013 #19 Skrevet 22. juli 2013 Og er det verdt å ha smerter og ising bare pga. hvitere tenner? Anonymous poster hash: 39822...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå