Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #1 Skrevet 1. april 2004 Har farget (til lysere) håret selv.. Brukte en farge: 9- uten verken kobber/gyldne toner eller asketoner. Likevel ble håret mitt gult!! :cry: Hva skal jeg gjøre? Håret mitt er i forholdsvis god form, men tåler ikke de helt store påkjenningene... Kan jeg farge på nytt, med en askeblond farge? Eller vil håret bli ENDA lysere da? Vil ikke ha det så altfor lyst.. Vet man kan bruke lilla produkter... Men føler ikke at dette er nok.. Endelig tok jeg mot til meg liksom, så ble det ikke no bra... :cry: :cry: :cry: :cry:
Gjest Myumi Skrevet 1. april 2004 #2 Skrevet 1. april 2004 Hvis du mislykkes med hjemmefarging så oppsøk en frisør som kan rette det opp, ikke ta en ny sjanse.
Ylajali Skrevet 1. april 2004 #3 Skrevet 1. april 2004 Kjøp Fudge sin hårfarge, den lilla på en liten rund "tube", får kjøpt den hos H2 og LF. Og uansett om håret ditt blir bra etter at du farger det pånytt, så anbefaler jeg lillashampo og balsam. Jeg striper og fikser håret i salong, men det tar til seg farge etterhvert uansett når det er bleika/lysnet. (men jeg holder egentlig med sunmin, går du til frisøren slipper du mer tull)
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2004 #4 Skrevet 1. april 2004 takk for råd:) Har roet meg litt ned nå... fant ut at å farge det igjen blir vel drastisk! Men har vært hos frisør nå og kjøpt kms shampo og balsam (lilla) Nå er det bare å vaske håret og vente å se:)
Væren Skrevet 1. april 2004 #5 Skrevet 1. april 2004 Jeg tror jeg hadde valgt å la en frisør ordne opp, men det blir spennende om du greier å fikse på håret ditt! Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #6 Skrevet 2. april 2004 Henger meg på de andre her:Frisøren vet best hvordan man best kan rette opp dette..(sier jenta som ufrivillig har hjemmefarget seg i alle sjatteringer av oransje, gult og grønt..! Jeg vet hva jeg snakker om:) Å farge håret lysere fungerer sjelden noe bra.Som regel må man bleke først og så farge i den tonen man vil ha.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #7 Skrevet 2. april 2004 Jeg som startet innlegget Må bare si at det ble vel ikke så gult likevel... eller, litt gult, men det er nok mest det at det er uvant. Lett å reagere sterkt sånn med en gang. :oops: Ble egentlig en ganske fin farge. Og tror det vil bli veldig bra etter en stunds bruk av lilla shampo/balsam. :-)
L@dy Skrevet 2. april 2004 #8 Skrevet 2. april 2004 Bra og høre at det ikke var så ille allikevel. Jeg har også opplevd å få litt FOR gult hår ved farging. Istedet for da å gå til frisøren, så har jeg brukt akskeblond farge. De fleste gangene (nei,nei ...lærer aldri av tidligere feil)så har det gått greit. Men da er det snakk om å ha den ask fargen i bare et lite øyeblikk. Blå stiper er ikke så veldig lekkert nei. Hva skulle en ha gjort uten lilla shampo..`. Min erfaring er at det kan gå greit, men at det er en grunn til at det finnes frisører.
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2004 #9 Skrevet 2. april 2004 jeg lurte på om jeg sklulle farge på nytt, med akseblond. Godt jeg ikke gjorde det da, for jeg ville nok latt fargen være i tiden ut. Men det er jo et godt tips da, å bare ha den i bittelitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå