AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Denne mannen jeg skal skrive om, er en tidligere arbeidskollega. Jeg har kjent han i snart 10 år. Vi kjenner hverandre veldig godt. Egentlig kun som venner, men nå den siste tiden har alt snudd seg. Han er kjempe snill, han er egentlig litt dumsnill:-). Gir meg masse oppmerksomhet, komplimenter, skriver koselig SMS. Selv er han en oppegående fyr med god jobb, eget sted å bo.. Han er også veldig snill, grei og ærlig. Jeg liker han veldig godt. Men jeg tørr ikke å slippe han helt innpå meg. Jeg vet godt hvorfor jeg ikke tør, og det er enkelt og greit fordi jeg er redd for hva venninen min vil si. Hun er også en tidligere arbeidskollega av oss. Jeg har ikke turt å fortelle henne at jeg var ute med han på en middag, jeg har ikke turt å fortelle henne at jeg skriver med han. Måten henne snakker om han på fra før, gjør jeg redd for hvordan hun vil prate hvis hun får vite at jeg og "O" har en ting. Grunnen til at jeg egentlig skriver er fordi jeg fikk en SMS istad av "O", hvor han inviterte meg ut. Og jeg vet ikke hva jeg vil.. Hvordan skal jeg bli kvitt klumpen jeg har i magen, og drite i hva venninen min mener og syns.... Jeg syns det er så vanskelig. Anonym poster: cf4c93bae63046d8e4000b5ffe589073 Anonym poster: cf4c93bae63046d8e4000b5ffe589073 Anonym poster: ebcafba8006f3c2a4568651cbe2395e7
PanLi Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Tja. Hva vil du, da? Det er jo ofte sånn, tenker jeg, at er en sikker på på noe, da spiller det mindre rolle hva andre måtte tenke og mene, men er en derimot usikker, så spiller det gjerne større rolle hva andre tenker og mener om saken. Mitt råd er: "go to body", og finn ut hva du selv føler for ham! Hvordan har du det når dere er sammen? Hvordan kjenner du deg når du møter ham? Hvordan kjennes det når dere er fra hverandre? Hva tenker du om han? osv.. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Du gir jo ingen informasjon her om hvilken måte hun snakker om han på. Er det at hun misliker han? Eller er det at hun selv er interessert i han? Uansett skal du drite i hva hun synes. Hun har jo ingenting med det. Anonym poster: 08a92496aab03a7d058804a4b7d152bf
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Tja. Hva vil du, da? Det er jo ofte sånn, tenker jeg, at er en sikker på på noe, da spiller det mindre rolle hva andre måtte tenke og mene, men er en derimot usikker, så spiller det gjerne større rolle hva andre tenker og mener om saken. Mitt råd er: "go to body", og finn ut hva du selv føler for ham! Hvordan har du det når dere er sammen? Hvordan kjenner du deg når du møter ham? Hvordan kjennes det når dere er fra hverandre? Hva tenker du om han? osv.. Lykke til! Jeg vet ikke. Når jeg leser hva du skriver så tror jeg jeg passer mer under den med at jeg er usikker og at det er derfor jeg bryr meg om hva hun syns. Vi har det jo veldig bra når vi er sammen. Ler, prater om alt og ingenting. Jeg gleder meg jo til å se han, men jeg vet ikke om det er bare fordi det er spennede... Du gir jo ingen informasjon her om hvilken måte hun snakker om han på. Er det at hun misliker han? Eller er det at hun selv er interessert i han? Uansett skal du drite i hva hun synes. Hun har jo ingenting med det. Anonym poster: 08a92496aab03a7d058804a4b7d152bf Jeg vet ikkke hvordan jeg skal forklare hvordan hun snakker om han. Men hun tar seg selv veldig høytidlig, så alle bortsett fra hu er rare og snåle. Og når hun prater om han, så virker det som om hun er sjalu på alt han har klart innenfor jobb og karriere. Jeg tror ikke hun liker han på den måten.. Anonym poster: ebcafba8006f3c2a4568651cbe2395e7
Gjest Beano Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Du er en voksen kvinne og du burde kunne bestemme hvem du vil være sammen med, uten at andre skal blande seg inn. Og om det skulle være slik at man må ta hensyn til hva venninnene syntes, er årsaken til venninnens hat for ''O'' ikke en god nok grunn til at du burde holde deg unna han. La meg spørre deg hva som kommer til å skje om 5-10 år og du er alene/i et ulykkelig forhold, mens du hadde sjansen til å innlede et forhold til en fyr som er så hyggelig, og venninna di er selv i et lykkelig forhold? Er det dette du ønsker? Fordi dette er et scenario som kan oppstå og det er dårlig gjort at du ikke vil satse på han (noe som kan være din billett til ekte kjærlighet og å være lykkelig) fordi venninna di ikke liker han. 1
frøkna Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Hvorfor ville venninna di hatt noe i mot det? Føler du det kan bli noe bra, bør du drite i hva venninna di og andre måtte synes om det. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 jeg vet ikke om hun ville hatt noe i mot det, men hun prater så ufint om han. at han er så rar, han kommer til å være singel resten av livet, hvem kan like han osv. Anonym poster: ebcafba8006f3c2a4568651cbe2395e7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #8 Skrevet 26. april 2013 jeg vet ikke om hun ville hatt noe i mot det, men hun prater så ufint om han. at han er så rar, han kommer til å være singel resten av livet, hvem kan like han osv. Anonym poster: ebcafba8006f3c2a4568651cbe2395e7 Hvis hun kun synes han er merkelig etc er det jo bare å ignorere det. Gå ut med ham, ikke bry deg om hva hun mener. Anonym poster: 2c5cd9230077d590cb4459ffa4dd5b00
gladjenten74 Skrevet 27. april 2013 #9 Skrevet 27. april 2013 jeg vet ikke om hun ville hatt noe i mot det, men hun prater så ufint om han. at han er så rar, han kommer til å være singel resten av livet, hvem kan like han osv. Anonym poster: ebcafba8006f3c2a4568651cbe2395e7 Kanskje hun tester dine reaksjoner? At hun mistenker at noe skjer?
AnonymBruker Skrevet 27. april 2013 #10 Skrevet 27. april 2013 Si til henne at du liker han, og gå ut med han du! Anonym poster: 23b886a912de42cddfa03dcbc34a9159
Nettinettet Skrevet 28. april 2013 #11 Skrevet 28. april 2013 Si til henne at du liker han, og gå ut med han du! Anonym poster: 23b886a912de42cddfa03dcbc34a9159 Helt enig. Hvis du egentlig ikke synes han er rar du også, og bruker det veninna di sier som en unnskyldning til å ikke treffe han? Du bør ikke bry deg om hva andre mener og det de mener kan kanskje forandre seg når de blir kjent med han. En jeg datet skjønte ingen hvorfor jeg datet før jeg begynte å date han. Da så de hvor snill han var og det nerdeutseende de syntes han hadde endret seg også når de så det i han som jeg så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå