Gå til innhold

Hvor plukker dere opp hundebæsjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når dere går tur med hunden? Evt hvor plukker dere den ikke opp?

Anonym poster: 275cc7e19f7fa1fb2b9feb9fca7c47d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har for vane å plukke opp overalt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har for vane å plukke opp overalt.

Hvis hunden driter langt nedi grøfta også? Jeg bruker flexiband, derfor går hunden min ofte et stykke unna.

Skrevet

Jeg plukker opp overalt, om hunden driter i grøfta eller ikke.

Går hunden derimot laangt utenfor stien i skogen, og skiter der, bryr jeg meg ikke om og plukke opp, men nærme kyststier og slikt er det ofte barnehager og slikt som går tur, og da plukker jeg selvsagt opp.

• Liker 3
Skrevet

Hvis hunden driter langt nedi grøfta også? Jeg bruker flexiband, derfor går hunden min ofte et stykke unna.

Ja.

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Plukker`n opp overalt med untak om vi er inni skogen, et godt stykke utenfor en sti..

Skrevet

Plukker den opp alle veier.

Det kan faktisk straffes med bot om en ikke gjør det, uansett hvor det er.

AnonymBruker
Skrevet

Plukker opp overalt uten unntak.

Anonym poster: 517e7c25fa6f23565f745519abb67371

Gjest pærecider
Skrevet

Plukker opp overalt, med unntak av hvis bikkjene går langt under et eller annet kratt utenfor stien i skogen. Eller hvis de driter suppe.

Gjest Inggolf
Skrevet

Plukker opp overalt, med unntak av hvis bikkjene går langt under et eller annet kratt utenfor stien i skogen. Eller hvis de driter suppe.

hahaa :hoho:

det var en veldig ekkel formulering, men litt morsom også må jeg innrømme..

• Liker 4
Skrevet

Plukker opp overalt, med mindre de bæsjer i brennesle eller sånn.

Skrevet

Overalt, untatt hvis vi er langt utenfor stien midt i skogen. Jeg bærer posen med meg til vi finner en offentlig søppelkasse, eventuelt tar den med meg hjem. Ser jo at noen plukker opp bæsjen, knyter for posen, for så å kaste posen i grøfta. :sjokkert:

Uansett, det er viktig å huske på at selv midt i grøfta vil det gå barn, andre hunder, samt folk som klipper plen på sommeren. Og på våren ser man hvor mange som bare gjemmer hundebæsjen under et lite lag av snø. Det er tydeligvis ingen grenser for latskap.

Hvis du bruker flexibånd på hunden så må du følge bedre med hvis du absolutt ikke vil gå langt ut i grøfta. Jeg kan i allefall lett se når min planlegger noe stort, og da tillater jeg henne ikke å gå på steder hvor det blir vanskelig for meg å komme til.

Gjest Spiderpig
Skrevet

Overalt utenom i skogen når han bæsjer utenfor stien/inni en busk.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går vanligvis tur på en vei med mange ferister. Om sommeren går sauene fritt her, og da plukker jeg ikke opp etter han, da hunden er så liten at avføringen faktisk er mindre enn sauene sin. Han driter aldri på veien heller, går ut på gresset selv. Om vinteren er sauene inne, og da plukker jeg opp etter han. Prøver å plukke opp de andre stedene vi går tur.

Anonym poster: 1567df72b3c655019160f3cde4c58287

Skrevet

Jeg går vanligvis tur på en vei med mange ferister. Om sommeren går sauene fritt her, og da plukker jeg ikke opp etter han, da hunden er så liten at avføringen faktisk er mindre enn sauene sin. Han driter aldri på veien heller, går ut på gresset selv. Om vinteren er sauene inne, og da plukker jeg opp etter han. Prøver å plukke opp de andre stedene vi går tur.

Anonym poster: 1567df72b3c655019160f3cde4c58287

Driter han på feristene? :P Jeg skjønte ikke helt hvorfor ikke du plukker opp.

Skrevet

Jeg har en buskedriter, og der er det gjerne mer vondt/pes å plukke opp en å la det ligge! Men ellers plukker jeg opp overalt. Og hvis noen virkelig vil inn i akkurat den busken så værsegod ;)

AnonymBruker
Skrevet

Der det ferdes barn og folk, i parker, gressletter, borettslag osv. Men ikke midt inne i skogen, og av trass ikke på turområder der det ikke finnes søplekasser innen en mils omkrets (og det er en del steder det burde vært). Det jeg ikke forstår er de som plukker opp bæsjen, og så kaster fra seg posen.

Anonym poster: fb4a7968de063929bddecfbbbc7f0d1f

• Liker 3
Skrevet

Overalt der folk også ferdes mye, inkl. skogsstier, langt uti grøfta og sånt. Men ikke på fjelltur..

Skrevet

har en som liker å skite på trange steder, gjerne inn til en svær busk eller inni om mulig.

Jeg plukker opp der jeg kommer til, men diaremøkk blir liggendes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...