Gå til innhold

Økende følelser for kollega...

Anbefalte innlegg

Gjest Hjerteglede
Skrevet

Hei dere,

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette, mest sannsynlig bare få luftet tanker jeg ikke kan lufte annet sted. :)

I januar startet jeg i ny jobb, en mannlig kollega lærte meg opp, og allerede da syntes jeg han var søt. Han ferdigstilte en oppgave for meg, og la igjen en liten lapp. Lappen har jeg fremdeles, jeg tok vare på den uten å vite hvorfor.

Som månedene har gått, jo tettere har vi kommet. Det har utviklet seg et veldig godt kollegialt vennskap, vi har samme humor, ler og tuller en masse, og har generelt levd et noenlunde likt - og heftig - liv tidligere, og nå. Vi ler av dette, "mobber" hverandre. Han forteller om sine erobringer, og jeg forteller om mine. Vi er da single, og vi snakker om slikt med en festlig tone.

Ettersom tiden har gått, har praten på communicatoren utviklet seg fra jobb til mer og mer sexrelaterte samtaler. Jeg vet han vil, jeg vil. Men begge føler det er en grense som ikke kan krysses. Likevel fortsetter teasinga, flørtingen. Masse blikk, og ofte når han går forbi meg, kjenner jeg fingrene hans stryke lekent på ryggen min. Jeg får gåsehud og sommerfugler.

Selv trekkes jeg ofte mot han, setter meg tett inntil, og vi er sporadisk nær hverandre. Han kommenterer stadig at han merker seg blikk mellom meg og andre kolleger, det er ikke tilfelle. For meg er det kun han. Jeg vet ikke hvorfor han henger seg opp i det han tror han ser. Ei heller hvorfor han skal kommentere det til stadighet.

Det er så frustererende, og deilig, gøy og igjen frustrerende. Jeg vil ha han, jeg vil være nær han hele tiden. Jeg vil heller ikke si noe i frykt for å ødelegge det fine forholdet vi har nå. Vi vet begge at dersom vi hadde vært ute sammen på lønningspils hadde det gått "galt". Vi har derfor ikke vært ute på de samme tilstelningene. Men jeg skulle ønske.. Jeg drømmer om han om natta, og han har sagt han gjør det samme.

Jeg vil at flørtingen skal fortsette, men gud bedre som det piner meg :) Jeg elsker følelsen av å være småforelsket, og jeg hater det - for jeg vil at det skal være mer.

Noen ganger skulle vi hatt en bryter. Men akk, som jeg gleder meg til jobb igjen i morgen.

-Hjertesukk med hjerteglede-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere er single? Kjør på! Dere klarer vel å balansere mellom jobb og privatliv! ser ikke problemet her, det eneste som jeg kan tenke meg kan være problemet er om dere hadde hatt sex hadde det kanskje ikke vært så spennende etterpå. Nå har jo dere flørtet og teaset hverandre i en lengre periode som kan bety at det har utviklet seg en spenning mellom dere som kan lure dere til å tro at det er noe mer der enn bare sex.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...