Gå til innhold

Rekker jeg å se resultater på to måneder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! Jeg er en normalvektig jente, og har en ganske tynn kropp. Likevell er både magen(den nederste delen) og lårene for store etter min mening. Sommerferien starter 21 juni. Lurer på om jeg kan se resultater/ endringer på kroppen min før sommerferien hvis jeg spiser sunt og trener styrke og kondisjon flere ganger i uken?

Anonym poster: 0ece3355f180103cbb570f630b9cb3b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde du kunne, ja.

Skrevet

Heisann! Jeg er en normalvektig jente, og har en ganske tynn kropp. Likevell er både magen(den nederste delen) og lårene for store etter min mening. Sommerferien starter 21 juni. Lurer på om jeg kan se resultater/ endringer på kroppen min før sommerferien hvis jeg spiser sunt og trener styrke og kondisjon flere ganger i uken?

Jepp. Men da må du holde det strengt og, det hjelper ikke å "late som" som mange gjør. Hvis du spiser oftere og mindre kalorier i hverdagen så burde du se forskjell bare av det.

Jeg så stor forskjell bare på 3-4 uker med sunn mat og trening 4 dager i uka og jeg er normalvektig :) Var bare 4 kg ned, men det synes ganske godt når man får litt muskler også :)

AnonymBruker
Skrevet

På 2 måneder kan du UTEN TVIL nå målet ditt! Kanskje allerede etter 1, om du har et så godt utgangspunkt som du sier. Spis i underskudd, tren styrke 3 ganger i uken og kondisjon 2 ganger i uken.

Anonym poster: b26bae8f0836b9c9e192e0df88ebdb93

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

Takk for svar alle sammen! Nå ble jeg glad( og ikke minst : motivert!) :) da blir det trening og et sunt kosthold!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...