Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hun skriver i det siste innlegget at hun i skrivende stund sitter i luften og drikker hvitvin........ville nok ikke gjort det hvis hun hadde vært gravid:)

Anonym poster: 1707f3c27ed34ca1b27fb70868735cab

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

post-68789-0-36479500-1367743483_thumb.j

Ja, enten har hun lite å skrive om eller så hinter hun mot graviditet. Legetime og SÅ lyst på sashimi.

Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun skriver i det siste innlegget at hun i skrivende stund sitter i luften og drikker hvitvin........ville nok ikke gjort det hvis hun hadde vært gravid:)

Det finnes alkoholfri hvitvin, men joda. Du har nok et poeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stine says:

May 4, 2013 at 21:51

Jeg er overrasket over at ønske om å få barn ikke er på topp 5 lista.

• Fotballfrue says:
    May 4, 2013 at 22:34
    Hvorfor det? For alt du vet kan dette være noe vi ikke ønsker, det kan være noe vi allerede har oppnådd eller noe vi ikke kan. . :)

Så, ut av det kan vi tolke at de kanskje allerede HAR oppnådd det å få barn, men det kan da ikke leseren vite noe om...? Litt underlig formulering der, kanskje.. .

Enig i tolkningen din. Eller hvertfall at det er dette hun ønsker vi skal tro. Hun har ikke lagt skjul på ønske om barn, eller mulighetene hennes for å bli gravid før (nå er man jo to om det så klart), men det ser unektelig litt rart ut at hun plutselig nå skal ta en helomvending på temaet.

Det er tydelig at hun ønsker at folk skal spekulere i og diskutere om hun er gravid eller ei. Hvorfor hun legger opp til diskusjon og spekulasjoner rundt temaet er det vel bare hun som vet, men hun er pådriveren.

Det er tydelig at hun ønsker at folk skal spekulere i og diskutere hvorvidt hun er gravid eller ei.

Anonym poster: 36301d8909ea544c9589b37bb36e038c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det finnes alkoholfri hvitvin, men joda. Du har nok et poeng :)

Hun skrev at hun drakk en hvitvin som heter Sancerre, den er ikke alkoholfri:) Men; det kan jo være at hun tar en hvit løgn og, gjorde jeg selv i begynnelsen av svangerskapene for at ikke alle skulle vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alvorlig med pakking for en uke i Hellas, 7 antrekk med tilbehør, i tillegg til klær til dagtid:

I tillegg har jeg med meg basisplagg som bikinier, deminshortser, flip flops og typiske strandplagg. Dette planlegger jeg ikke, men jeg tar med meg de fleste bikiniene mine, ca. 3 strandkjoler og 4 shortser samt en del basis-singletter, så vet jeg at jeg har nok.

http://fotballfrue.no/2013/05/05/nyheter-fra-cameo-og-mine-beste-pakketips/

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på at FF ikke har vært fremmed for å vri litt på sannheten før, så er det ikke utenkelig at hun ville skrevet noe slikt. Det er slett ikke uvanlig å jobbe hardt for å skjule graviditeten de første 12 ukene. Det er bare å gå inn på graviditetsforumet her. Drikke solbærsaft fra vinflaske, bære på en ølboks med vann, bytte ut mannens tomme glass med sitt eget fulle osv. Så hvorfor ikke skrive at man "nyter et glass hvitvin"? Ingen (bortsett fra søsteren hennes og cabincrew) vet om det er sant. Hun kan drikke eplejuice, for alt vi vet. Eller hun kan drikke hvitvinen sin.

Endret av PecanPie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alvorlig med pakking for en uke i Hellas, 7 antrekk med tilbehør, i tillegg til klær til dagtid:

I tillegg har jeg med meg basisplagg som bikinier, deminshortser, flip flops og typiske strandplagg. Dette planlegger jeg ikke, men jeg tar med meg de fleste bikiniene mine, ca. 3 strandkjoler og 4 shortser samt en del basis-singletter, så vet jeg at jeg har nok.

http://fotballfrue.n...este-pakketips/

Hun har i tillegg betalt for 10kg ekstra overvekt! For ei uke!

Når jeg er ute på tur så pakker jeg så lite som mulig, og passer på at det jeg pakker kan kombineres. Vi var nettopp 15 dager på tur, og til meg, mannen og jenta vår så ble det 1 koffert og 1 bag.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I et innlegg som heter 'pakketips' forventer jeg kanskje tips om å pakke lett, ikke om å legge smykker og tilbehør sammen med nøye utvalgte antrekk for hver kveld. Det er helt greit at hun vil bruke nye klær hver kveld, men jeg tror de færreste på Hellas-ferie prioriterer slikt.

Men ooops, nå følte jeg meg som en litt surmaga kritiker som leter etter feil.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som vil ha barn, uansett om ikke vet om de kan bli gravid eller drømmer vel om det. Skulle tro at det lå langt opp på lista. Tolker det dithen at hun ikke ønsker det. Det finnes mange metoder for å få barn idag. Dama er ikke 40 heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste som vil ha barn, uansett om ikke vet om de kan bli gravid eller drømmer vel om det. Skulle tro at det lå langt opp på lista. Tolker det dithen at hun ikke ønsker det. Det finnes mange metoder for å få barn idag. Dama er ikke 40 heller.

Hun skrev for ikke mange ukene siden at hun og LK ville ha barn, men joda. Mulig hun ikke vil på mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med tanke på at FF ikke har vært fremmed for å vri litt på sannheten før, så er det ikke utenkelig at hun ville skrevet noe slikt. Det er slett ikke uvanlig å jobbe hardt for å skjule graviditeten de første 12 ukene. Det er bare å gå inn på graviditetsforumet her. Drikke solbærsaft fra vinflaske, bære på en ølboks med vann, bytte ut mannens tomme glass med sitt eget fulle osv. Så hvorfor ikke skrive at man "nyter et glass hvitvin"? Ingen (bortsett fra søsteren hennes og cabincrew) vet om det er sant. Hun kan drikke eplejuice, for alt vi vet. Eller hun kan drikke hvitvinen sin.

Tviler for at hun jobber hardt for å skjule noen graviditet. Hvis hun er det så har hun drevet med en del hinting i det siste, som jo er i ganske motsatt ende av å prøve å skjule det. Det ville langt i fra vært vanskelig for henne å skjule en graviditet for leserene.

Tror ikke hun er gravid, tror hun bare ønsker å skape en ny diskusjonsstorm på bloggen. Kanskje for å rykke opp til 1. plass igjen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husker hun hadde ett innlegg om hva slags prevensjon hu brukte (sån som måler tempen), så hu KAN nok bli gravid.

Anonym poster: f575a73e6d48626f1ac157b6ea70b308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler for at hun jobber hardt for å skjule noen graviditet. Hvis hun er det så har hun drevet med en del hinting i det siste, som jo er i ganske motsatt ende av å prøve å skjule det. Det ville langt i fra vært vanskelig for henne å skjule en graviditet for leserene.

Tror ikke hun er gravid, tror hun bare ønsker å skape en ny diskusjonsstorm på bloggen. Kanskje for å rykke opp til 1. plass igjen?

Det er mulig det altså, men det er jo samtidig litt rart at hun har gjort en helomvending fra "Jeg vet at jeg kan få barn, og LK og jeg ønsker oss en familie" til "noen kan få barn, andre ikke, det er privat". Synd om hun skal bruke et slikt tema for å få flere klikk. Kanskje det vitner om at hun begynner om å gå tom for temaer, og derfor må ta opp temaer som er enda mer privat enn de har vært hittil, samtidig som det ikke skal snakkes om fordi det er privat? Det ville vel være ganske typisk sirkus Eriksen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Husker hun hadde ett innlegg om hva slags prevensjon hu brukte (sån som måler tempen), så hu KAN nok bli gravid.

Anonym poster: f575a73e6d48626f1ac157b6ea70b308

Tja, vi brukte prevensjon i mange år vi, uten at det betydde at det faktisk var en sjanse for at jeg kunne bli gravid den dagen vi begynte å prøve. Nå ergrer vi oss over alle pengene vi kastet bort på kondomer :P

Anonym poster: d026a4cc46ce46c1ee2857e05a68f0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

For de som vil se et uretusjert foto av CBE:

http://www.varden.no/polopoly_fs/caroline-berg-eriksen-1.7173204!/image/2913371549.jpg_gen/derivatives/derivative_article_980/2913371549.jpg

Så rart, hun har jo et ganske flatt ansikt som ikke er noe særlig markert, men på egne bilder så ser det ut som om hun har høye kinnbein og har ei helt annen ansiktsform! Men dette bildet er vel før hun begynte med restylane....og før lavkarbo kanskje.

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så rart, hun har jo et ganske flatt ansikt som ikke er noe særlig markert, men på egne bilder så ser det ut som om hun har høye kinnbein og har ei helt annen ansiktsform! Men dette bildet er vel før hun begynte med restylane....og før lavkarbo kanskje.

Ikke før lavkarbo, nei, men før hun begynte med diverse ansiktsbehandlinger.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 25år og ønsker meg barn. Men det absolutt ikke på min topp 5 liste akkurat NÅ. Så jeg hadde unnlatt å skrive det jeg også, det er ingenting jeg tenker på til daglig, selv om jeg ønsker meg barn en gang.

Anonym poster: f1553904db667cf2c5d7c2f0ae15820e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...