Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MamaQuilla

Ja hun har sagt det, men det er LK som følger opp diskusjonen da hun ikke kan argumentere for seg. Han har ikke brains, men er vel litt klokere enn fruen

Nåja, jeg har sett LK gå berserk og true tenåringer med advokat da det ble blogget om prisene på juggelsmykkene de solgte :) Jeg tror de ligger på samme nivå hva angår saklighet og oppførsel.

Endret av MamaQuilla
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Eksamen er den samme som de som studerer ved UIO, men iom at hun hevder hun fikk A skurrer det veldig. Jeg gikk juss samme år som hun gjorde og det er for det første to eksamener på slutten av året.

Men dette er altså avklart som løgn tidligere, hun har også løyet om karakterene fra videregående. Ingen grunn til å gå på Treider om hun hadde de toppkarakterene hun hevder.

Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320

Spesielt siden hun fikk en A og ikke to :ler: Man fikk to karakterer på den tida;) En per dag

Anonym poster: 24568a7be8204f30741f378496930ded

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

Samboeren min, som faktisk er advokatfullmektig, leste uttalelsene hennes i forbindelse med et eller annet, husker ikke hva det var, tror det var da det stormet rundt Treasures konkluderte med en gang at hun ikke forsto forbrukerkjøpsloven. Den er grunnleggende første års pensum, så stiller meg tvilende til at hun visstnok fikk A. Dessuten, om man får A, har man skjønt at man må tenke "utenfor boksen", FF begrunnet sin drop out med "At det ble for kjedelig for henne, hun ville være mer kreativ." :ler:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamaQuilla

Lurer på om hun i det hele tatt tok eksamen på slutten av året?

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

Lurer på om hun i det hele tatt tok eksamen på slutten av året?

Kjenner ei som gikk på Treider, så hun har iallfall gått der, det er resultatet jeg tar med en klype salt. :-)

Endret av Dianna
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

Det jeg synes er mest fascinerende med dama er alle de åpenbare selvmotsigelsene hennes.

Da det stormet rundt henne etter bokanmeldelsen (Aschehoug gikk ut i media og sa at hun ville kjøpe omtale av dem) skrev hun et langt innlegg om hvor mektig lei hun var av at andre omtalte bloggen hennes som journalistikk. Hun kunne da skrive om det hun ville på egen blogg. (På den tiden jobbet hun også som journalistvikar for Nettavisen, så litt av en rolleblanding.)

Nå, to år etterpå, omtaler hun stadig bloggen sin som en drøm som har gått i oppfyllelse. Hun får jobbe med journalistikk hver dag. Er det rart jeg blir forvirra?

I tillegg har vi oppskriftene hun brukte i boka si. Mange av dem var regelrett avskrift fra andre blogger, hun hadde lagt til en, maks to ingredienser, men nektet for at det var likheter. Nå er det riktignok ikke ulovlig å bruke andres oppskrifter, men det er vanlig bransjeskikk å kreditere dem. I tillegg ser jeg at hun bruker haugevis av bilder fra bildebyråer, nettsider m.mer som hun ikke en gang krediterer. Enhver journalist hadde jo gjort det. Uansett, håper hun får en saftig bot en dag.

Endret av Dianna
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MamaQuilla

Kjenner ei som gikk på Treider, så hun har iallfall gått der, det er resultatet jeg tar med en klype salt. :-)

Innlegget er redigert som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Basert på hennes tidligere skriverier i bloggen er det ganske enkelt å konkludere med at hun ikke fikk A, rett og slett fordi hun mangler grunnleggende kunnskaper om sentrale tema i 1. avdeling.

I tillegg da til at hun sa at hun fikk A, ikke dobbelt A som hun hadde måttet få på den tiden :)

Endret av MamaQuilla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

Basert på hennes tidligere skriverier i bloggen er det ganske enkelt å konkludere med at hun ikke fikk A, rett og slett fordi hun mangler grunnleggende kunnskaper om sentrale tema i 1. avdeling.

Vet, det var det samboeren min påpekte. I tillegg syntes han det var rimelig morsomt at hun mente at man ikke kunne tenke kreativt som jurist ;):)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamaQuilla

Den dama har så mange morsomme uttalelser at det er med skadefryd jeg leser bloggen. Dessverre, må jeg nesten si, for jeg blir egentlig litt flau over meg selv. Det er stygt å le av andre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra 30 dagers utfordringen ligger ikke barn i kortene hennes. Kanskje like greit når man er så til de grader selvsentrert?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ut fra 30 dagers utfordringen ligger ikke barn i kortene hennes. Kanskje like greit når man er så til de grader selvsentrert?

La merke til det jeg også. I kommentarfeltet føler jeg også hun hinter mot at de enten ikke ønsker barn eller at hun ikke klarer å få barn. Jeg tror både FF og LK er for selvsentrerte til å få et lite barn, jeg. Honest opinion.. Ellers er det vel heller ikke overraskende om hun har for lite kroppsfett til å klare å bære frem et barn.

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller så har hun bare moderert seg, og fått med seg at man faktisk ikke KAN vite om man kan få barn, før man sitter med bylten i armene. Og det er bra, syns jeg :)

Det er jo også mulig hun er gravid, det har vært mye hinting i det siste syns jeg, men i så fall håper jeg hun roer kraftig ned. Å stå opp kl 2 for å gjøre ferdig et blogginnlegg når hun allerede har alt for lite søvn, er ikke bra for noen.

Anonym poster: aaaec832244ef92ba8863d483a83bfce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes faktisk at det heller virker som om at hun hinter om at hun er gravid, jeg, i det kommentarfeltet. Pluss at disse mystiske legetimene også gjør det samme...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er jo så tynn ;) Hun kan umulig være gravid nå.

Anonym poster: eae6578b054491d911220e9bc5aba679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er jo så tynn ;) Hun kan umulig være gravid nå.

Jeg var bare 50kg (er 1.72 høy) da jeg ble gravid, og var topptrent. Så det kan gå! Men; fikk beskjed fra legen om å roe ned med trening og at jeg burde legge på meg.

Anonym poster: 1707f3c27ed34ca1b27fb70868735cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel.. Selv synes jeg denne kommentaren er litt underlig (fra innlegget 30-days-challenge-day-13 )

Stine says:

May 4, 2013 at 21:51

Jeg er overrasket over at ønske om å få barn ikke er på topp 5 lista.

• Fotballfrue says:
    May 4, 2013 at 22:34
    Hvorfor det? For alt du vet kan dette være noe vi ikke ønsker, det kan være noe vi allerede har oppnådd eller noe vi ikke kan. . :)

Så, ut av det kan vi tolke at de kanskje allerede HAR oppnådd det å få barn, men det kan da ikke leseren vite noe om...? Litt underlig formulering der, kanskje.. .

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er der jeg mener at de kanskje er gravide, ut i fra den kommentaren...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamaQuilla

Er litt lei barnespekulasjonene sånn personlig, MEN den kommentaren indikerer at hun enten har vært gravid og mistet tidlig, er gravid nå eller vet at hun faktisk ikke kan få barn.

Merkelig svart uansett.

(og hvis hun er gravid er jo det bare supert for henne)

Endret av MamaQuilla
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Reagerte forøvrig på at hun skrev i innlegget at hun hadde vært hos legen. Hva er egentlig poenget med å nevne det? Enten prøver hun å hinte om noe. Eller har hun utrolig lite å skrive om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...