Gjest Spiderpig Skrevet 4. mai 2013 #341 Del Skrevet 4. mai 2013 Om det er på bloggen hennes du mener, så godkjennes alle kommentarer av FF sjøl (event. Hr Fotballfrue) før de publiseres på bloggen. Tanken er vel heller at det er Lars-Kristian som svarer. Det tenker jeg ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 4. mai 2013 #342 Del Skrevet 4. mai 2013 Tanken er vel heller at det er Lars-Kristian som svarer. Det tenker jeg ihvertfall! Da missforsto jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #343 Del Skrevet 4. mai 2013 wow. Ff og Lk er fascinerende lite smarte. Storkoser meg med å lese alle løgnene og bortforklaringene i kommentarfeltet. Anonym poster: 07d67656ae5cac4531612899c146d47f 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MamaQuilla Skrevet 4. mai 2013 #344 Del Skrevet 4. mai 2013 At hun ikke bare tar eierskap for det hun har uttalt, selv om det var klønete formulert av henne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 4. mai 2013 #345 Del Skrevet 4. mai 2013 At hun ikke bare tar eierskap for det hun har uttalt, selv om det var klønete formulert av henne? henne? han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MamaQuilla Skrevet 4. mai 2013 #346 Del Skrevet 4. mai 2013 henne? han HUN. Det var CBE som skrev at hun valgte å «ikke tro på evolusjonen» osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chili Skrevet 4. mai 2013 #347 Del Skrevet 4. mai 2013 henne? han :icon_lol: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #348 Del Skrevet 4. mai 2013 Folk spør hvorfor FF er dårlig likt, dette er et perfekt eksempel på hvorfor. Der andre, normale, ydmyke mennesker innrømmer at de har gjort en feil, kjører FF og LK på for fullt med idiotiske bortforklaringer som er like sannsynlige som Øygards troverdighet. De skal ikke innrømme feil, eller manglende kompetanse, på noen som helst måte. På samme måte klarer ikke FF å innrømme at mannen ikke har utdanning. Har flere ganger sett henne svare "Han er fotballspiller" når folk spør hva han er utdannet som. En gang skrøt hun også av året på BI som ikke ble fullført. Selv tør hun ikke innrømme at hun har studert juss på en privatskole. Det er så... idiotisk. Ingen hadde brydd seg om at hun svarte feil hvis hun bare innrømte at hun kanskje ikke var helt sikker på alt, og det var det. Men neida, de skal kjøre sirkus Eriksen som vanlig, med bortforklaring på bortforklaring. Det verste er at de tror at oppegående folk tror dem, men selv folk som har fullført ungdomsskolen forstår jo at dette ikke henger på greip. Kjenner at jeg blir flau på deres vegne. Anonym poster: 7e480134a96d7eb7dfd084d47c9018d1 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #349 Del Skrevet 4. mai 2013 Folk spør hvorfor FF er dårlig likt, dette er et perfekt eksempel på hvorfor. Der andre, normale, ydmyke mennesker innrømmer at de har gjort en feil, kjører FF og LK på for fullt med idiotiske bortforklaringer som er like sannsynlige som Øygards troverdighet. De skal ikke innrømme feil, eller manglende kompetanse, på noen som helst måte. På samme måte klarer ikke FF å innrømme at mannen ikke har utdanning. Har flere ganger sett henne svare "Han er fotballspiller" når folk spør hva han er utdannet som. En gang skrøt hun også av året på BI som ikke ble fullført. Selv tør hun ikke innrømme at hun har studert juss på en privatskole. Det er så... idiotisk. Ingen hadde brydd seg om at hun svarte feil hvis hun bare innrømte at hun kanskje ikke var helt sikker på alt, og det var det. Men neida, de skal kjøre sirkus Eriksen som vanlig, med bortforklaring på bortforklaring. Det verste er at de tror at oppegående folk tror dem, men selv folk som har fullført ungdomsskolen forstår jo at dette ikke henger på greip. Kjenner at jeg blir flau på deres vegne. Anonym poster: 7e480134a96d7eb7dfd084d47c9018d1 Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #350 Del Skrevet 4. mai 2013 Folk spør hvorfor FF er dårlig likt, dette er et perfekt eksempel på hvorfor. Der andre, normale, ydmyke mennesker innrømmer at de har gjort en feil, kjører FF og LK på for fullt med idiotiske bortforklaringer som er like sannsynlige som Øygards troverdighet. De skal ikke innrømme feil, eller manglende kompetanse, på noen som helst måte. På samme måte klarer ikke FF å innrømme at mannen ikke har utdanning. Har flere ganger sett henne svare "Han er fotballspiller" når folk spør hva han er utdannet som. En gang skrøt hun også av året på BI som ikke ble fullført. Selv tør hun ikke innrømme at hun har studert juss på en privatskole. Det er så... idiotisk. Ingen hadde brydd seg om at hun svarte feil hvis hun bare innrømte at hun kanskje ikke var helt sikker på alt, og det var det. Men neida, de skal kjøre sirkus Eriksen som vanlig, med bortforklaring på bortforklaring. Det verste er at de tror at oppegående folk tror dem, men selv folk som har fullført ungdomsskolen forstår jo at dette ikke henger på greip. Kjenner at jeg blir flau på deres vegne. Anonym poster: 7e480134a96d7eb7dfd084d47c9018d1 Enig Både jeg og venninnen min spurte om hvor hun hadde studert juss. Hun har skrytt så mye av at hun fikk A, og jeg syntes det var litt interessant å høre om hennes erfaringer med studieretningen. Jeg trodde hun hadde studert på blindern. Eller .. visste ikke hvor hun hadde studert, men antok blindern fordi hun tidligere sa hun hadde fått så bra karakterer fra vgs. Både jeg og venninnen min vil studere juss, og har jo lest på bloggen hennes at hun har studert det. Men aldri hvor. Jeg sendte inn spørsmål i et innlegg der jeg spurte litt om erfaringen hennes med juss. Om hun kunne anbefale det, og om det var interessant. Spurte også om hvor hun hadde studert, og hvilke erfaringer hun hadde med sitt studiested. Dette var ikke en frekk kommentar. Kommentaren ble ikke publisert i innlegget. Jeg så kommentarer som hadde kommentert på et senere tidspunkt enn meg, ble publisert. Der det også var irrelevante spørsmål i forhold til innleggets innhold(feks. Hvor kjøpte du pikekyssene fra bryllupet), men likevel svarte hun. Syntes det var litt rart, men tenkte det var noe galt med nettet. Venninnen min spurte også i et innlegg, men fikk ikke svar hun heller. En stund etter, var jeg på facebooksiden til ''fotballfrue.no'', der jeg så en kommentar der det ble spurt om hvor hun hadde studert juss. Det var heller ingen frekk kommentar. Så tenkte jeg at det ble interessant å se om hun svarte på den meldingen. Gikk tilbake til siden etter circa 1 time, og da var ikke lenger kommentaren der. Tilfeldig ? Jeg vet ikke hvor hun har studert, eller om i det hele tatt har studert juss, men hvorfor er det så flaut å innrømme? Og hun hadde jo så bra karakterer fra vgs. Løy hun om dette også da? Anonym poster: eae6578b054491d911220e9bc5aba679 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #351 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Enig Både jeg og venninnen min spurte om hvor hun hadde studert juss. Hun har skrytt så mye av at hun fikk A, og jeg syntes det var litt interessant å høre om hennes erfaringer med studieretningen. Jeg trodde hun hadde studert på blindern. Eller .. visste ikke hvor hun hadde studert, men antok blindern fordi hun tidligere sa hun hadde fått så bra karakterer fra vgs. Både jeg og venninnen min vil studere juss, og har jo lest på bloggen hennes at hun har studert det. Men aldri hvor. Jeg sendte inn spørsmål i et innlegg der jeg spurte litt om erfaringen hennes med juss. Om hun kunne anbefale det, og om det var interessant. Spurte også om hvor hun hadde studert, og hvilke erfaringer hun hadde med sitt studiested. Dette var ikke en frekk kommentar. Kommentaren ble ikke publisert i innlegget. Jeg så kommentarer som hadde kommentert på et senere tidspunkt enn meg, ble publisert. Der det også var irrelevante spørsmål i forhold til innleggets innhold(feks. Hvor kjøpte du pikekyssene fra bryllupet), men likevel svarte hun. Syntes det var litt rart, men tenkte det var noe galt med nettet. Venninnen min spurte også i et innlegg, men fikk ikke svar hun heller. En stund etter, var jeg på facebooksiden til ''fotballfrue.no'', der jeg så en kommentar der det ble spurt om hvor hun hadde studert juss. Det var heller ingen frekk kommentar. Så tenkte jeg at det ble interessant å se om hun svarte på den meldingen. Gikk tilbake til siden etter circa 1 time, og da var ikke lenger kommentaren der. Tilfeldig ? Jeg vet ikke hvor hun har studert, eller om i det hele tatt har studert juss, men hvorfor er det så flaut å innrømme? Og hun hadde jo så bra karakterer fra vgs. Løy hun om dette også da? Anonym poster: eae6578b054491d911220e9bc5aba679 Hun har studert juss på Treider, det har hun selv innrømmet etter hvert. Anonym poster: 24568a7be8204f30741f378496930ded Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 4. mai 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #352 Del Skrevet 4. mai 2013 Har hun studert juss? Det var nytt for meg.. Hvordan har hun rukket det? Nå vet ikke jeg hvor gammel hun er, men mente at hun startet bloggen og giftet seg da hun var relativt ung, hvordan rakk hun da både juss og journalistikk innen det? Anonym poster: 5fd85e9b64bf624873e322377d8b4b5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #353 Del Skrevet 4. mai 2013 Har hun studert juss? Det var nytt for meg.. Hvordan har hun rukket det? Nå vet ikke jeg hvor gammel hun er, men mente at hun startet bloggen og giftet seg da hun var relativt ung, hvordan rakk hun da både juss og journalistikk innen det? Anonym poster: 5fd85e9b64bf624873e322377d8b4b5c Hun tok kun 1. avdeling, juss på Treider privatskole. Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #354 Del Skrevet 4. mai 2013 Hun tok kun 1. avdeling, juss på Treider privatskole. Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320 Ah, skjønner, det er det første året man kan betale for å komme inn på ja.. Anonym poster: 5fd85e9b64bf624873e322377d8b4b5c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #355 Del Skrevet 4. mai 2013 Hun tok kun 1. avdeling, juss på Treider privatskole. Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320 Og journalistikkutdanning på nkf som bare varer 2 år. Anonym poster: ec21b032903ec3a4af619e25ab10b113 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #356 Del Skrevet 4. mai 2013 (endret) Ah, skjønner, det er det første året man kan betale for å komme inn på ja.. Anonym poster: 5fd85e9b64bf624873e322377d8b4b5c Eksamen er den samme som de som studerer ved UIO, men iom at hun hevder hun fikk A skurrer det veldig. Jeg gikk juss samme år som hun gjorde og det er for det første to eksamener på slutten av året. Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320 Innlegget er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod) Endret 4. mai 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2013 #357 Del Skrevet 4. mai 2013 Det virker som om hun tar "livsløgnen" til et helt nytt nivå. Trist at hun føler at hun må fremstille seg selv på denne måten, men nå må hun vel opprettholde dette gullkantede glansbildet også. Slikt blir sjelden godt mottatt av "publikum" og det er ikke rart at folk blir opphengt i å "ta henne" på feil når hun på en såpass uheldig måte fremstiller seg selv som plettfri. Anonym poster: 5fd85e9b64bf624873e322377d8b4b5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 4. mai 2013 #358 Del Skrevet 4. mai 2013 HUN. Det var CBE som skrev at hun valgte å «ikke tro på evolusjonen» osv. Ja hun har sagt det, men det er LK som følger opp diskusjonen da hun ikke kan argumentere for seg. Han har ikke brains, men er vel litt klokere enn fruen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MamaQuilla Skrevet 4. mai 2013 #359 Del Skrevet 4. mai 2013 Jeg venter på innlegget om hvordan media har ødelagt ferien hennes, hun klaget over dette både da hun var på bryllupsreise og ved en annen anledning da det dukket opp negative oppslag om henne. Da hun var på bryllupsreise sprakk saken om at hun ville ha betalt for å anmelde en bok, tror den andre saken var bikinibildene, men jeg husker ikke helt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda16 Skrevet 4. mai 2013 #360 Del Skrevet 4. mai 2013 Folk spør hvorfor FF er dårlig likt, dette er et perfekt eksempel på hvorfor. Der andre, normale, ydmyke mennesker innrømmer at de har gjort en feil, kjører FF og LK på for fullt med idiotiske bortforklaringer som er like sannsynlige som Øygards troverdighet. De skal ikke innrømme feil, eller manglende kompetanse, på noen som helst måte. På samme måte klarer ikke FF å innrømme at mannen ikke har utdanning. Har flere ganger sett henne svare "Han er fotballspiller" når folk spør hva han er utdannet som. En gang skrøt hun også av året på BI som ikke ble fullført. Selv tør hun ikke innrømme at hun har studert juss på en privatskole. Det er så... idiotisk. Ingen hadde brydd seg om at hun svarte feil hvis hun bare innrømte at hun kanskje ikke var helt sikker på alt, og det var det. Men neida, de skal kjøre sirkus Eriksen som vanlig, med bortforklaring på bortforklaring. Det verste er at de tror at oppegående folk tror dem, men selv folk som har fullført ungdomsskolen forstår jo at dette ikke henger på greip. Kjenner at jeg blir flau på deres vegne. Anonym poster: 7e480134a96d7eb7dfd084d47c9018d1 Det er gjerne folk uten utdanning som tror de vet alt. Resultat av dårlig selvtillit. De som har litt skole i bagasjen vet at verden består av nyanser og tør innrømme det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg