Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

http://fotballfrue.n...4/DSC069691.jpg

Hun ser jo ikke stygg ut forfra? Helt normal

Anonym poster: 408fa23890873d4b6247ba5115c0880e

For det første, ikek forfra! Du ser da at ansiktet er vridd? Jada det er ikke stort, men nok til at det faktisk gjør en forskjell.

For det andre er det redigert masse :)

Anonym poster: f575a73e6d48626f1ac157b6ea70b308

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil den i alle fall ikke om du fortsetter å avspore og være usaklig :rolleyes:

Kan være greit å lese før man uttaler seg slik at man ikke tar alt helt ut av kontekst.

Jada, om det du betegner som "saklig" er kommentarer om hvordan Fotballfrue ser ut som en "skrapa stilk" eller muligens ikke ser stygg ut forfra, så er debatten sikkert på et nivå som på skrivende tidspunkt passer deg bra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For det første, ikek forfra! Du ser da at ansiktet er vridd? Jada det er ikke stort, men nok til at det faktisk gjør en forskjell.

For det tredje; ansiktet er skjult bak en maske av sminke. :) :) :)

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det er unødvendig å ta fram slike kommentarer som egentlig hadde blitt glemt dersom du ikke hadde dratt den fram igjen flere dager etter at den ble skrevet. Hvis du reagerer på hva folk skriver får du heller kontakte moderatorene. Jeg har forholdt meg saklig i denne tråden, og det er ikke mitt ansvar hva andre skriver.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det er unødvendig å ta fram slike kommentarer som egentlig hadde blitt glemt dersom du ikke hadde dratt den fram igjen flere dager etter at den ble skrevet. Hvis du reagerer på hva folk skriver får du heller kontakte moderatorene. Jeg har forholdt meg saklig i denne tråden, og det er ikke mitt ansvar hva andre skriver.

Mulig du synes det er unødvendig. Men det finnes ingen debattregler som sier at jeg ikke kan kommentere et innlegg som er noen dager gammelt. At jeg reagerer på det som skrives om FF er ingen hemmelighet verken for moderatorer eller andre som har fulgt tidligere debatter om FF. Men det er ingen logikk i at jeg "heller" skal kontakte moderatorene om det som skrives her på tråden. All den tid moderatorer lar innleggene stå, kan jeg også besvare dem. Slik du kan besvare mine. Eller "heller" kontakte moderator om du mener de er over streken.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

http://fotballfrue.n...4/DSC069691.jpg

Dette er ikke forfra og dessuten er det ingen som har sagt at hun er stygg. Det jeg mente er at hun er flink til å posere og smike seg slik at hun ser best mulig ut. Altså ikke noe galt i dette, og den jobben hun gjør der er jo godt gjort. Men i virkeligheten ser hun altså litt annerledes ut og uten sminke er hun nesten ikke til å kjenne igjen. Dette sier jeg ikke for å rakke ned på fotballfrue, men for å få folk til å skjønne at hun ikke er så feilfri og striglet som det ser ut som på bloggen. Men hun gjør en sabla god jobb for å fremstå slik.

Anonym poster: ca7330aedf35fcaffcbe7979595a4962

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/04/DSC069691.jpg

Som mange andre bemerker så er det ikke det at noen sier at hun er stygg, men at bilder som er tatt av andre enn henne og LK så er hun ikke like striglet. Hun gir et veldig urealistisk bilde av seg selv til lett påvirkelige unge jenter med retusjerte bilder og kun vinkler som er mest mulig flatterende.

Det er klart at det fleste jenter liker best å ha bilder av seg selv der de tar seg best mulig ut, men tror det er viktig at en også får sett hennes "sanne" bilde; at hun ikke er perfekt, men en helt vanlig jente.

http://www.lillemaane.no/nyhet/88/Vellykket+presselunsj+for+%ABFotballfrues+dagbok%BB

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som mange andre bemerker så er det ikke det at noen sier at hun er stygg, men at bilder som er tatt av andre enn henne og LK så er hun ikke like striglet. Hun gir et veldig urealistisk bilde av seg selv til lett påvirkelige unge jenter med retusjerte bilder og kun vinkler som er mest mulig flatterende.

Det er klart at det fleste jenter liker best å ha bilder av seg selv der de tar seg best mulig ut, men tror det er viktig at en også får sett hennes "sanne" bilde; at hun ikke er perfekt, men en helt vanlig jente.

http://www.lillemaan...llfrues dagbok»

Veeeeent litt nå! Er det to urenheter på haken hennes? mener å huske at hun ikke hadde slike... :fnise:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så alminnelig og helt normal dame da. Verken superstjerne eller superhot. Hadde fint gått forbi henne på gaten hviv hun ikke kom overstyla og oversminket da.

Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FYI; det nyeste innlegget er et klassisk FF-innlegg - mølla kl. 06.00 på morgenkvisten etterfulgt av litt styrke på abs´a, snart photoshoot og sende LK på kamp. Shocking, riiiight?! :lol:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og ja; dagens oppskrift. LCHF-blomkålsuppe :sprettoy:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nicola

Hvis man zoomer inn ser man at hun tydelig retusjerer vekk ringene under øyne b.l.a...Dette er standard for alle bildene hennes. Bare ved å gjøre det, vil man se mye penere og "piggere" ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

http://www.lillemaane.no/nyhet/88/Vellykket+presselunsj+for+%ABFotballfrues+dagbok%BB

Jeg synes ikke det er så viktig at vi får sett hvordan Fotballfrue "egentlig ser ut" eller hvordan hun ser ut uten sminke. Jeg synes derimot endel av holdningene hennes mtp kontroll, mat, forbruk og trening er et langt større problem enn at hun bruker Photoshop. I alle reklamer, blader, når du tar bilder hos fotografen brukes Photoshop for at folk skal se bedre ut, dette er standard og ikke noe hun bør klandres mer for enn noen andre.

Anonym poster: 260a8abca4d54a819ff90fb20185b9fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

Jeg synes ikke det er så viktig at vi får sett hvordan Fotballfrue "egentlig ser ut" eller hvordan hun ser ut uten sminke. Jeg synes derimot endel av holdningene hennes mtp kontroll, mat, forbruk og trening er et langt større problem enn at hun bruker Photoshop. I alle reklamer, blader, når du tar bilder hos fotografen brukes Photoshop for at folk skal se bedre ut, dette er standard og ikke noe hun bør klandres mer for enn noen andre.

Anonym poster: 260a8abca4d54a819ff90fb20185b9fc

Det er ikke snakk om å klandre henne. Som sagt: alle jenter foretrekker bilder som er tatt fra deres beste side. Men jeg synes også at det er viktig at unge jenter innser at hun ikke er verken perfekt eller et overmenneske. At hun ikke våkner opp hver dag og ser ut som en glansbilde. Det er så mange som ser seg blind på bloggen hennes og sammenligner seg selv og setter ekstremt høye krav til seg selv om at om Fotballfrue kan se så strøken ut fra morgen til kveld så burde jeg også klare det. Men hun er ikke et glansbilde fra morgen til kveld. Det er Photoshop, så ta bloggen som det den er: et retusjert glansbilde av den virkelige Fotballfrue.

Holdningen hennes til mat, kropp og trening har jeg allerede uttalt meg at at hun har et usunt forhold til.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/05/2.jpg

Treningsbildet til høyre. Dette er tatt etter en løpetur. Hvem er det som ser så fin og stylet ut etter en treningsøkt? Hun er jo ikke akkruat kjent for "lett jogg" og lavintensitet på sine økter. Man ser godt at dette bildet er kraftig retusjert...

Anonym poster: e06a3d73cdfeca54d4d12c3350ab3a4e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sånn her ser hun faktisk ut forfra:

http://www.magasinarkivet.no/hund-och-fritid/2011/4/ (trykk på større forside)

Anonym poster: 17d4ee951f92ed06f183491f92bcba4b

Det som er sjokkerer meg, er at hun ikke skrev noe om den forsiden på bloggen. Jeg tror, skal jeg være ærlig, at hun lot være å poste det bildet pga vinkelen. Her ser man fjeset hennes fra forsiden og skjorten er litt svær så hun ser litt større ut enn det hun egentlig er. Uansett synes jeg det er kleint av henne å være så perfeksjonistisk at hun ikke kan dele slikt med leserne.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det sjokkerer meg også. Særlig siden forsiden i hund og fritid har blitt postet om for lenge siden... I 2011, når den kom ut.

Kom igjen da folkens. Er helt fri fantasi på halvparten av kritikken her jo.

Anonym poster: 5b2a254f39297d9abdf2f030e2d57042

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...