Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal voksne folk som påståelig bruker size zero skryte av det hele tiden? Den jevne norske voksne kvinne er ikke det. At Kathrine Sørland som er kjempeslank prøvde å presse seg inn i en 32, var vondt å se på.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Skulle gjerne gått ned 5 kg jeg, men er for glad i mat og snop. Nettopp proppet i meg popcorn, sjokolade og drops nå. Dette gjør aldri fruen, kanskje litt, men da løper hun 2 mil etterpå. Da har man en sykdom. Jeg skal ikke ut og løpe av meg snopet nå nei, ergo jeg er ikke syk.

Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skulle gjerne gått ned 5 kg jeg, men er for glad i mat og snop. Nettopp proppet i meg popcorn, sjokolade og drops nå. Dette gjør aldri fruen, kanskje litt, men da løper hun 2 mil etterpå. Da har man en sykdom. Jeg skal ikke ut og løpe av meg snopet nå nei, ergo jeg er ikke syk.

Hun har løpt 2 mil TO ganger i løpet av 25 år. :)

Anonym poster: f3d60457033710ef95121d985f3d698c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Line says:

May 8, 2013 at 14:26

De gjennomsiktige boksene der har de på Jysk også faktisk! Der kjøpte jeg mine, tror de også var litt billigere. Ikke for å ødelegge tipset, men er jo greit å vite. Veldig praktiske da!

Reply

Fotballfrue says:

May 8, 2013 at 16:19

Tviler på at de er like fine :P Ødelegger ikke tipset av den grunn :)

Reply

Nei, ingen kan finne noe som er like fint som det hun finner. :sarkasme:

Anonym poster: b7a41e35d342a36faf26d91a8caad124

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Line says:

De gjennomsiktige boksene der har de på Jysk også faktisk! Der kjøpte jeg mine, tror de også var litt billigere. Ikke for å ødelegge tipset, men er jo greit å vite. Veldig praktiske da!

Reply

Fotballfrue says:

Reply

Ab igjen, kom litt feil da jeg siterte;

Men; var nok sponsor som sto bak det "funnet" hennes, så da kan hun ikke si at de på Jysk er like bra;)

Anonym poster: 1707f3c27ed34ca1b27fb70868735cab

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Line says:

Reply

Fotballfrue says:

Reply

Hahahahahaha latterlig! Hun kunne like godt skrevet "mine ting er dyrere, bedre, mer eksklusive enn driten på jysk"

Anonym poster: 5b38cfa285f353d215e3d20242d81ad8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fruen er ikke sponset av jysk derfor er de ikke like fine, de er for billige for fisefine frua .

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fruen er ikke sponset av jysk derfor er de ikke like fine, de er for billige for fisefine frua .

Der tar du feil. Frua er ikke fisefin.

Hun har massevis av billig juggel. Ikke noe galt i det, men hun er ikke definitivt ikke fisefin.

Anonym poster: 0fc3cfb7c1ddafb58c757c4d71cd0e44

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue går stadig i klær fra billigkjeder og interiøret i huset hennes er ikke akkurat eksklusivt, så at hun bare vil ha dyre ting, er feil.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At CBE spiser lite sier seg selv. Man er ikke undervektig om man ikke lever på diett.

Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320

AB må fengsle deg for din siste setning

Ikke for å forsvare FF, men man kan da absolutt være undervektig uten å leve på diett.

Finnes da mange undervektige damer som ikke klarer å legge på seg, og som ikke trener mye.

Anonym poster: 889fac132ace770a5a2f3bdf6c709378

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger og spekulasjoner. Ønsker dere å diskutere andre bloggere får dere ta dette i egen/egne tråd/tråder.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun ble jo sponset av Kremmerhuset en periode, så at hun ikke bruker billig er jo ikke sant. Så lenge noen sponser henne er det det aller mest fantastiske i hele verden.

Anonym poster: b3e0b168553f18e677d2deae241e1209

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om hun har photoshoppet seg solbrent i dag eller om hun faktisk er det. Merkelig at hun ikke dekker over slike ting i så fall.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juvelia

Lurer på om hun har photoshoppet seg solbrent i dag eller om hun faktisk er det. Merkelig at hun ikke dekker over slike ting i så fall.

Nå er det også galt,merkelig det der. Finnes alltids noe å pirke på (:

Endret av juvelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Nå er det også galt,merkelig det der. Finnes alltids noe å pirke på (:

Det er vel ikke det at det er galt, men heller det at hun flere ganger har sagt at hun aldri blir/har blitt solbrent. I likhet med at hun aldri har hatt kviser, fett hår, føflekker o.s.v.

Hun ber om å få slike ting diskutert, når hun gang på gang benekter at hun har slike "lyter". Det er nok ikke snakk om å pirke på alt. Ingen hadde vel kommentert det om hun selv aldri hadde lagt opp til det.

Og før du skal argumentere med at dette sikkert er første gang hun er brent, så nei det er ikke det ;)

Anonym poster: 36301d8909ea544c9589b37bb36e038c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er hun ikke fisefin??? Jo jaggu er hun det. Kunne ikke spise opp risen med Leo, for det var så mye. Hun tok ned bildene fra stuen pga de matchet ikke henne stil, bildene skulle være der i 2 dager mens de laget innslaget, men den fisefine frua klarte ikke det. Hun har mange autistiske trekk også, alt skal være etter hennes pipe hvis ikke flipper hun ut og det er autistisk.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ler meg skakk av at noen faktisk bruker tiden sin på å sitte her inne og spekulere i om frua redigerer huden sin rød så den ser solbrent ut. Haha. Ha. Ha.

Anonym poster: f1553904db667cf2c5d7c2f0ae15820e

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er bare så utrolig feil at du sammenligner fotballfrue med ei jente på 34 kg, altså ca 20 kg lettere enn fotballfrue!! At Caroline trener kanskje 1-1,5 time om dagen er jo ikke det samme som ei som trener 6 timer daglig. Er det mulig.

Anonym poster: f3d60457033710ef95121d985f3d698c

Hallo... hvis du virkelig tror fruen veier 54 kg, så må du være på en annen planet enn oss andre. Jeg er like høy som fruen, veier nå ca 57 kg og er enormt i forhold til henne. Før veide jeg rundt 52 kg, og var fortsatt MYE rundere. Og jeg løper myyye jeg også, så det er ikke akkurat fettvekt jeg har.

Bare for å ha sagt det, så er jeg ikke tykk. Men i forhold til fruen er jeg en elefant. Så spar deg med å komme her og si at hun veier så mye som 54 kg, muskler eller ikke. (ser jo tydelig at det ikke akkurat buler ut med muskler på den kroppen)

Nei, jeg hakker ikke på fruens kropp. Hun kan da se ut akkurat som hun vil for meg. Jeg lurer bare på hva folk kan om vekt når de slenger ut en slik påstand....

Anonym poster: 9b327b83f437597120631be9b4a0a9df

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...