Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja men tenker på om det er flere enn bare den? Siden hun må presisere at det er Arkaden hun handler på? Hvis det finnes flere må hun sikkert poengtere st det er alkurat Arkaden hun handler på for å få spons av dem? Eller? Skjønner ikke hvorfor hun ellers skulle skrevet det sånn :P

Du er absolutt inne på noe. :) For noen måneder siden sa hun at hun var i et møte med bikbok i arkaden. Og dette kan bety sponsing. Men hun har ikke merket innleggene med klær fra bikbok arkaden da?

Har absolutt stusset over dette selv :) Det er ikke tilfeldig, og må sees i sammenheng med at hun har vært i et møte med de.

Anonym poster: eae6578b054491d911220e9bc5aba679

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig rart at hun da sminker seg så utrolig mye og tar på seg høye hæler, når hun tydeligvis gråter på flyet. Står at hun har opplevd TRAUMATISKE flyvninger. Hva er traumatisk for henne? Turbulens eller? At flyet ikke flyr perfekt?

Nå døde vel mannens forlover i en flyulykke tror jeg, så tipper det ikke har gjort det bedre.

Anonym poster: 260a8abca4d54a819ff90fb20185b9fc

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er iallefall tydelig at mange unge jenter ser veldig opp til henne, bla.a denne bloggeren som går siste året på ungdomskolen:

http://krisssy.blogg.no/

Har lest litt på bloggen hennes; og hun er superbegeistret over at FF følger bloggen hennes, og instragrammen. Mange bilder er og med boken til FF, og hun bar mange like uttalelser ang det å være tynn, kost og trening.

Skremmende!

Anonym poster: 1707f3c27ed34ca1b27fb70868735cab

Hun der er jo verre enn fotballfrue :) Hun legger jo ut svært lettkledde bilder av seg selv, i innlegg der det er fullstendig irrelevant.

Eksempel:

Hun skriver at folk må gå i seg selv, dersom de blir påvirket av bloggen hennes, men hun er vel ikke klar over samfunnsutviklingen i dag. At sosiale medier og bloggere har blitt en slags tredje/ tertiær sosialiseringsagent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der er jo verre enn fotballfrue :) Hun legger jo ut svært lettkledde bilder av seg selv, i innlegg der det er fullstendig irrelevant.

Eksempel:

Hun skriver at folk må gå i seg selv, dersom de blir påvirket av bloggen hennes, men hun er vel ikke klar over samfunnsutviklingen i dag. At sosiale medier og bloggere har blitt en slags tredje/ tertiær sosialiseringsagent.

Lurer litt på hvor foreldrene til den jenta er hen; har selv ei tenåringsjente, og hadde hun hatt en slik blogg så skulle den fort ha blitt nedlagt. Aldri om hun hadde fått lov til å legge ut sånne bilder av seg selv.

Det er veldig tydelig hvem som er denne jenta sitt store forbilde.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det handler vel om at hun ikke har kontroll når hun flyr. Det er jo ikke henne eller LK som flyr flyet mener jeg :fnise:

Tenk alle tankene oppi hodet til fruen:

Jeg legger i alle fall ikke min håndveske sammen med de andre sin oppi den luka der.

Er skjorta til piloten uten rynker?

Matcher beltet og skoene hans?

Hvorfor ser LK så mye på flyvertinna?

Herregud! Hu dama ved siden av har mye renere hud enn meg!

Ser jeg smart ut med brillene mon tro?

Kanskje det hjelper om jeg blar i en roman i tillegg.

Hvorfor tar ikke ryanair hensyn til at jeg har lange ben ooog høye heler?

ånei! i følge min timeplan for denne flygningen, ligger piloten 2,45 sek bak sjemaet.

And the list goes on....

Ikke rart dama er redd for å fly.

Anonym poster: f575a73e6d48626f1ac157b6ea70b308

Eller: Kan jo ikke jogge eller løpe her..PANIKK!!

Hvor er min PT?!!!!!!!

Anonym poster: 6838e63d77171d3c1ad78be89a56c927

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tok meg en titt selv. Denne jenta legger ut bilder der du ser at beina stikker ut og hun forteller gjerne om størrelsen på klærne uten at noen spør, som fra kommentarfeltet her, der hun har lagt ut bilde av en i mine øyne syk kropp (med fotballfrues amatør-bok avbildet i bakgrunnen)

BS

26.04.2013 kl.17:20

Er bikinitrusa sånn liten bak, slik at den dekker lite av rumpa? :D

Kristine Ullebø

26.04.2013 kl.17:24

BS: Ja, i hvert fall i den størrelsen jeg har den i - XS :)

-Fy faen for et samfunn vi lever i.

Ser hun klarte å fastslå hele to ganger i løpet av et lite innlegg at hun hadde buksen i str. XS. Viktig viktig for leserne å vite, ja..

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall tydelig at mange unge jenter ser veldig opp til henne, bla.a denne bloggeren som går siste året på ungdomskolen:

http://krisssy.blogg.no/

Har lest litt på bloggen hennes; og hun er superbegeistret over at FF følger bloggen hennes, og instragrammen. Mange bilder er og med boken til FF, og hun bar mange like uttalelser ang det å være tynn, kost og trening.

Skremmende!

Anonym poster: 1707f3c27ed34ca1b27fb70868735cab

Stakkars unge! Eg er mållaus over at det i det heile tatt er mulig å bli så til de grader påvirka av et anna menneske!

Der ser ein grunnen til at bloggar som FF bør ha aldersgrense, ungar som denne bloggaren skulle ALDRI ha fått lest slike bloggar å bli frista til å ha en så usunn livsstil som FF! Kjenner at eg blir illsint!! :frustrert:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars unge! Eg er mållaus over at det i det heile tatt er mulig å bli så til de grader påvirka av et anna menneske!

Der ser ein grunnen til at bloggar som FF bør ha aldersgrense, ungar som denne bloggaren skulle ALDRI ha fått lest slike bloggar å bli frista til å ha en så usunn livsstil som FF! Kjenner at eg blir illsint!! :frustrert:

Samme tenker jeg og!

Eller; det går jo mye på foreldrene, som lar det gå så langt. Det er jo ganske tydelig at det kan være en spiseforstyrrelse inn i bildet, når du ser hva trening og kosthold angår. Det er mager kesam, cottage cheese, sunn pizza osv osv. Og det er foreldrene som handler inn.

Og de antrekkene hun legger ut er jo veldig mye hud og fokus på å være tynn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenker jeg og!

Eller; det går jo mye på foreldrene, som lar det gå så langt. Det er jo ganske tydelig at det kan være en spiseforstyrrelse inn i bildet, når du ser hva trening og kosthold angår. Det er mager kesam, cottage cheese, sunn pizza osv osv. Og det er foreldrene som handler inn.

Og de antrekkene hun legger ut er jo veldig mye hud og fokus på å være tynn.

Synes helt personlig at så unge jenter ser helt malplasserte ut når de går i slike klær. Da jeg var på den alderen, var det ingen som gikk kledd så voksent og utfordrende. Jeg synes helt ærlig at så høye sko på så unge jenter, bare ser helt rart og merkelig ut.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes helt personlig at så unge jenter ser helt malplasserte ut når de går i slike klær. Da jeg var på den alderen, var det ingen som gikk kledd så voksent og utfordrende. Jeg synes helt ærlig at så høye sko på så unge jenter, bare ser helt rart og merkelig ut.

Jeg er veldig enig! Har selv ei jente på ca samme alder, og i venninnegjengen hennes (og ellers som jeg har observert på ungdomskolen) så er det ingen som går sånn kledd.

Hadde hun hatt planer om å gått ut i en blondeshorts som nesten ikke dekket rumpa med en hettegenser over og 15cm høye hæler så hadde jeg nok blitt strengemamma og bedt henne gå inn og skifte til noe annet...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Hvis det er Caroline Berg Eriksen det er snakk om, så synes jeg at hun blir litt for mye. Faller inn under samme kategori som Tone Damli Aaberge. Hun setter et alt for stort preg på unge jenter, da selvfølgelig i negativ retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Fro det andre skulle kyrkje stått med liten k. For det tredje er det obligatorisk å vite mellomromsregler, det skal stå "19. juni" og ikke "19.juni". Herlighet!

Nkf er jo kjent for kvalitet, så det passer fint :) :) :)

Anonym poster: 3397362251cb037e90ff16a4a75360cc

Alltid en god idé å korrekturlese sine egne innlegg godt når de handler om at andre har dårlig rettskriving.

Endret av Zess
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig enig med deg :) Ut fra øktene hun legger ut via den appen på telefonen så løper hun i veldig gjennomsnittlig fart. Hun er selvfølgelig sprek, men det er ingenting ekstraordinært ved løpingen hennes. Personlig løper jeg mer, fortere og trener tyngre styrke. Men det hadde jeg ikke orket hvis jeg spiste like lite som hun tilsynelatende gjør ;)

Igjen en kommentar som skal vise hvor mye bedre enn selv er enn Caroline. Er det mulig? Hvorfor er det negativt at du løper fortere og bedre enn hun gjør? Hun har jo aldri hevdet at hun er verdens beste løper akkurat.

Anonym poster: f3d60457033710ef95121d985f3d698c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nejve

Igjen en kommentar som skal vise hvor mye bedre enn selv er enn Caroline. Er det mulig? Hvorfor er det negativt at du løper fortere og bedre enn hun gjør? Hun har jo aldri hevdet at hun er verdens beste løper akkurat.

Det er nok myntet på alle her inne som mener Caroline trener sykelig mye, at hun løper milevis hver dag og har et besatt forhold til trening. Treningsmengden hennes er helt normal. Det er ingenting sykt med den, i allefall ikke for en person som sitter stille foran datamaskinen i timesvis hver dag.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

^ Joda, jeg fikk med meg den diskusjonen, men kommentaren jeg siterte var en del av de kommentarene som latterliggjorde hvor "dårlig" løper hun er og hvor lite kunnskap hun har om løping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var i et bryllup hvor ei jente på 13 hadde kledd seg i en nelly kjole. Den var låkort og veldig utringet. I tillegg hadde hun typisk Caroline hpr og endel sminke. Det ble bare så feil da hun lekte og hoiet sammen med de andre yngre barna i pausene. Mora er en ex tante av meg. Jeg hadde ikke latt min 13 år gamle jente gå sånn!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok myntet på alle her inne som mener Caroline trener sykelig mye, at hun løper milevis hver dag og har et besatt forhold til trening. Treningsmengden hennes er helt normal. Det er ingenting sykt med den, i allefall ikke for en person som sitter stille foran datamaskinen i timesvis hver dag.

Takk! Ja det var det som var meningen, ikke å si at jeg er bedre enn Caroline. Hun er jo flinkere enn meg på maaaange områder så jeg mente virkelig ikke å disse henne (matlaging feks). Bare poengterte at treningen er gjennomsnittlig for folk som trener jevnlig ;) Og jeg er jo en nobody :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Joda, jeg fikk med meg den diskusjonen, men kommentaren jeg siterte var en del av de kommentarene som latterliggjorde hvor "dårlig" løper hun er og hvor lite kunnskap hun har om løping.

Jeg latterliggjorde ikke løpingen hennes. Skriver jo at hun er sprek, men at det ikke er noe ekstraordinært over løpingen, for det er det jo heller ikke.. Skjønner ikke at folk gidder å ta sånn på vei. Ei heller skrev jeg at hun hadde lite kunnskap om trening?

Endret av Perlegull
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...