AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #501 Del Skrevet 7. mai 2013 ^ Hvor har du lest at hun trenger 3 ganger daglig? Link? Hvor har du lest at hun spiser lite mat? Hvordan kan du vite hvor mye mat hun spiser? Hvor har du lest at det er farlig for kroppen å løpe noen kilometer om dagen? Det er jo ikke hver dag hun løper en mil. Anonym poster: f3d60457033710ef95121d985f3d698c Neida, hun tar vel fri fra mølla en dag i uka, men da går hun til gjengjeld en tur som er nesten like lang. Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320 Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #502 Del Skrevet 7. mai 2013 Neida, hun tar vel fri fra mølla en dag i uka, men da går hun til gjengjeld en tur som er nesten like lang. Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320 Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320 Det lyser tvang over det der laaaang vei.. Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 7. mai 2013 #503 Del Skrevet 7. mai 2013 Stine says: May 7, 2013 at 10:29 Koselig! Rommet er jo preget av at dere ikke har barn, enda.. Jeg har lyst å se badet, om det er mulig? Reply Fotballfrue says: May 7, 2013 at 10:34 Det kommer ikke til å bli noe annerledes når et barn kommer, skal jeg si deg Den eneste forskjellen vil være en vugge ved fotenden av sengen. Her er badet: http://fotballfrue.no/2012/05/09/bildedryss-badet/ Reply Denne kommentaren viser hvertfall at de ikke har ombestemt seg ang det å få barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nejve Skrevet 7. mai 2013 #504 Del Skrevet 7. mai 2013 Tro det eller ei folkens, for noen er trening en livsstil. Trener selv gjerne på ferie, synes det er digg. Caroline trener faktisk ikke så veldig mye. Hun løper noen mil i uka, noe som absolutt ikke er noe å skryte av. Løping er vel kanskje en av de letteste treningsformene, når du har trent en stund. Da er det noe annet med styrketrening med tunge baseløft, noe hun aldri gjør. Ikke et hun en spesielt god løper heller. Hun kan jo ingenting om løpeteknikk, og når hun i tillegg trener så lite og lett styrke som hun gjør, kommer hun aldri til å forbedre seg på løpefronten. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 7. mai 2013 #505 Del Skrevet 7. mai 2013 Tro det eller ei folkens, for noen er trening en livsstil. Trener selv gjerne på ferie, synes det er digg. Caroline trener faktisk ikke så veldig mye. Hun løper noen mil i uka, noe som absolutt ikke er noe å skryte av. Løping er vel kanskje en av de letteste treningsformene, når du har trent en stund. Da er det noe annet med styrketrening med tunge baseløft, noe hun aldri gjør. Ikke et hun en spesielt god løper heller. Hun kan jo ingenting om løpeteknikk, og når hun i tillegg trener så lite og lett styrke som hun gjør, kommer hun aldri til å forbedre seg på løpefronten. Veldig enig med deg Ut fra øktene hun legger ut via den appen på telefonen så løper hun i veldig gjennomsnittlig fart. Hun er selvfølgelig sprek, men det er ingenting ekstraordinært ved løpingen hennes. Personlig løper jeg mer, fortere og trener tyngre styrke. Men det hadde jeg ikke orket hvis jeg spiste like lite som hun tilsynelatende gjør 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nejve Skrevet 7. mai 2013 #506 Del Skrevet 7. mai 2013 Ikke sant.. Husker jeg la merke til at en leser spurte henne om løpesteget hennes en gang, og Caroline hadde aldri hørt om verken forfotløping eller stegfrekvens - noe som er merkelig for noen som kaller seg en "løpejente". Akk ja.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 7. mai 2013 #507 Del Skrevet 7. mai 2013 Ja, så hun postet en mandel- og kaffesmoothie med banan i januar i år.. Tror forøvrig heller hun har et litt ambivalent forhold til hva hun mener er "lov" eller ikke av mat i hennes diett, og at hun plutselig fikk det for seg at litt banan ikke kunne skade allikevel. Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19 Jeg tror at alle bloggere fremstiller seg strengere på kosthold og trening enn de egentlig er i virkeligheten. Kan godt hende hun trykker i seg flere bananer om dagen for alt vi vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #508 Del Skrevet 7. mai 2013 At CBE spiser lite sier seg selv. Man er ikke undervektig om man ikke lever på diett. Anonym poster: 44351acc9feaf72cacac9a48d48ae320 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #509 Del Skrevet 7. mai 2013 Tro det eller ei folkens, for noen er trening en livsstil. Trener selv gjerne på ferie, synes det er digg. Caroline trener faktisk ikke så veldig mye. Hun løper noen mil i uka, noe som absolutt ikke er noe å skryte av. Løping er vel kanskje en av de letteste treningsformene, når du har trent en stund. Da er det noe annet med styrketrening med tunge baseløft, noe hun aldri gjør. Ikke et hun en spesielt god løper heller. Hun kan jo ingenting om løpeteknikk, og når hun i tillegg trener så lite og lett styrke som hun gjør, kommer hun aldri til å forbedre seg på løpefronten. Veldig enig med deg Ut fra øktene hun legger ut via den appen på telefonen så løper hun i veldig gjennomsnittlig fart. Hun er selvfølgelig sprek, men det er ingenting ekstraordinært ved løpingen hennes. Personlig løper jeg mer, fortere og trener tyngre styrke. Men det hadde jeg ikke orket hvis jeg spiste like lite som hun tilsynelatende gjør Interessante vinklinger Har faktisk aldri tenkt på treningen hennes på den måten før. Noen ganger når jeg ser på ivrige jenter som løper bena av seg på mølla på treningssenteret må jeg fnise litt for meg selv. Ser for meg at det er en haug med FF´ jr som forguder treningsregimet hennes. Anonym poster: e06a3d73cdfeca54d4d12c3350ab3a4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #510 Del Skrevet 7. mai 2013 Tro det eller ei folkens, for noen er trening en livsstil. Trener selv gjerne på ferie, synes det er digg. Caroline trener faktisk ikke så veldig mye. Hun løper noen mil i uka, noe som absolutt ikke er noe å skryte av. Løping er vel kanskje en av de letteste treningsformene, når du har trent en stund. Da er det noe annet med styrketrening med tunge baseløft, noe hun aldri gjør. Ikke et hun en spesielt god løper heller. Hun kan jo ingenting om løpeteknikk, og når hun i tillegg trener så lite og lett styrke som hun gjør, kommer hun aldri til å forbedre seg på løpefronten. Hun løper jo for å holde seg tynn, ikke for å bli en god løper. Anonym poster: bad710a7ba803870d22686b958740326 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 7. mai 2013 #511 Del Skrevet 7. mai 2013 Noen som er kjent i Skien og vet om det finnes flere Bik Bok der? Mtp at hun skriver st tingene er fra Bil Bok Arkaden? Hadde vel ikke gjort det hvis hun ikke hadde vært spesifikt sponset av dem og ikke byens eventuelle andre Bik Bok-butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 7. mai 2013 #512 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Noen som er kjent i Skien og vet om det finnes flere Bik Bok der? Mtp at hun skriver st tingene er fra Bil Bok Arkaden? Hadde vel ikke gjort det hvis hun ikke hadde vært spesifikt sponset av dem og ikke byens eventuelle andre Bik Bok-butikk? Jada, det er BikBok på Arkaden. At det fortsatt finnes butikker på Arkaden er litt rart siden ingen handler der. Men det er kanskje en siste krampetrekkning. Heldige vi i grenland som har en slik en kjendis i nærheten. Endret 7. mai 2013 av Kiara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #513 Del Skrevet 7. mai 2013 Jada, det er BikBok på Arkaden. At det fortsatt finnes butikker på Arkaden er litt rart siden ingen handler der. Men det er kanskje en siste krampetrekkning. Heldige vi i grenland som har en slik en kjendis i nærheten. Bor også i telemark, men har ikke hatt æren av å se henne enda da. Lurer på om hun går rundt i de samme klærne når hun bare skal en tur på byen for å plukke opp noe? Selv kunne det ikke falle meg inn å gå en tur i Skien på heler uten litt promille. Byen er jo ett eneste virvar av brostein og bakker. Anonym poster: f575a73e6d48626f1ac157b6ea70b308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #514 Del Skrevet 7. mai 2013 Det er iallefall tydelig at mange unge jenter ser veldig opp til henne, bla.a denne bloggeren som går siste året på ungdomskolen: http://krisssy.blogg.no/ Har lest litt på bloggen hennes; og hun er superbegeistret over at FF følger bloggen hennes, og instragrammen. Mange bilder er og med boken til FF, og hun bar mange like uttalelser ang det å være tynn, kost og trening. Skremmende! Anonym poster: 1707f3c27ed34ca1b27fb70868735cab 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 7. mai 2013 #515 Del Skrevet 7. mai 2013 Jada, det er BikBok på Arkaden. At det fortsatt finnes butikker på Arkaden er litt rart siden ingen handler der. Men det er kanskje en siste krampetrekkning. Heldige vi i grenland som har en slik en kjendis i nærheten. Ja men tenker på om det er flere enn bare den? Siden hun må presisere at det er Arkaden hun handler på? Hvis det finnes flere må hun sikkert poengtere st det er alkurat Arkaden hun handler på for å få spons av dem? Eller? Skjønner ikke hvorfor hun ellers skulle skrevet det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kiara! Skrevet 7. mai 2013 #516 Del Skrevet 7. mai 2013 Ja men tenker på om det er flere enn bare den? Siden hun må presisere at det er Arkaden hun handler på? Hvis det finnes flere må hun sikkert poengtere st det er alkurat Arkaden hun handler på for å få spons av dem? Eller? Skjønner ikke hvorfor hun ellers skulle skrevet det sånn Det er flere BIkBok butikker i umiddelbar nærhet. Det er mye mer naturlig at hun handler på Herkules feks som resten av oss. (som forøvrig ligger nærmere Siljan i avstand) Men det skulle jo bare mangle om ikke de lokale butikkene på vei til nedleggelse prøver hvertfall å redde seg selv ved å bruke kjendis fruen som har funnet lykken på landet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 7. mai 2013 #517 Del Skrevet 7. mai 2013 Det er flere BIkBok butikker i umiddelbar nærhet. Det er mye mer naturlig at hun handler på Herkules feks som resten av oss. (som forøvrig ligger nærmere Siljan i avstand) Men det skulle jo bare mangle om ikke de lokale butikkene på vei til nedleggelse prøver hvertfall å redde seg selv ved å bruke kjendis fruen som har funnet lykken på landet. Ja der kan man se! Må jo være det som er grunnen tenker nå i alle fall jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #518 Del Skrevet 7. mai 2013 Det er flere BIkBok butikker i umiddelbar nærhet. Det er mye mer naturlig at hun handler på Herkules feks som resten av oss. (som forøvrig ligger nærmere Siljan i avstand) Men det skulle jo bare mangle om ikke de lokale butikkene på vei til nedleggelse prøver hvertfall å redde seg selv ved å bruke kjendis fruen som har funnet lykken på landet. Nå er strengt tatt Arkaden nærmere Siljan enn Herkules. Kjører tross alt forbi Arkaden på vei til Herkules. Anonym poster: 05edd87db747bfc9afdce300e571b3f7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 7. mai 2013 #519 Del Skrevet 7. mai 2013 Hvis jeg husker det innlegget dere prater om så sa hun noe sånt som at hun hadde stukket innom Arkaden når hun var i nærheten og kjøpt noe fra bikbok der. Det var nok ikke noe mer i det enn det.... Er nok av ting man kan stusse på og pirke på med bloggen men akkurat at hun nevner hvilken BikBok spiller vel ingen rolle:P Hun har jo en tendens til å skrive akkurat hvor hun har vært osv uten at det har noe med spons å gjøre, er jo bare for å fylle bloggpostene med noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 7. mai 2013 #520 Del Skrevet 7. mai 2013 (endret) Det er iallefall tydelig at mange unge jenter ser veldig opp til henne, bla.a denne bloggeren som går siste året på ungdomskolen: http://krisssy.blogg.no/ Har lest litt på bloggen hennes; og hun er superbegeistret over at FF følger bloggen hennes, og instragrammen. Mange bilder er og med boken til FF, og hun bar mange like uttalelser ang det å være tynn, kost og trening. Skremmende! Anonym poster: 1707f3c27ed34ca1b27fb70868735cab Tok meg en titt selv. Denne jenta legger ut bilder der du ser at beina stikker ut og hun forteller gjerne om størrelsen på klærne uten at noen spør, som fra kommentarfeltet her, der hun har lagt ut bilde av en i mine øyne syk kropp (med fotballfrues amatør-bok avbildet i bakgrunnen) BS 26.04.2013 kl.17:20 Er bikinitrusa sånn liten bak, slik at den dekker lite av rumpa? :D Kristine Ullebø 26.04.2013 kl.17:24 BS: Ja, i hvert fall i den størrelsen jeg har den i - XS -Fy faen for et samfunn vi lever i. Endret 7. mai 2013 av Tjukk Norris 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg