Gå til innhold

Tråd om Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud, det er da ikke så uvanlig at single gutter har egen hund? Jeg kjenner opptil flere.. Har også kjent en bodybuilder-kar med sin egen lille chihuahua, og han var ikke homofil. Ro ned på fordommene nå :P

(Forøvrig ER det supersexy med gutter som er glad i dyr og evner å ta vare på et, sånn for å være ennå mer OT)

Endret av SoftKitty
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun har i tillegg betalt for 10kg ekstra overvekt! For ei uke!

Når jeg er ute på tur så pakker jeg så lite som mulig, og passer på at det jeg pakker kan kombineres. Vi var nettopp 15 dager på tur, og til meg, mannen og jenta vår så ble det 1 koffert og 1 bag.

Anonym poster: 1707f3c27ed34ca1b27fb70868735cab

Jeg føler det er så mange av kommentarene i denne tråden som går i retning av å vise hvor mye bedre en selv er enn fotballfruen. Hvorfor en slik trang?

Når man lever av og får store inntekter av å drive en slik blogg som Caroline gjør, så er det intet annet enn selvsagt at hun må ha "perfekte" antrekk hver kveld! Nettopp for å kunne blogge om det, inspirere andre, og tjene penger. Noen av antrekkene blir hun sikkert å linke til også.

Det går ikke ann å sammenligne en normal persons liv med fotballfruens, for hvis hun skulle begynt å leve slik som oss hadde hun jo ikke tjent penger på bloggen!!

Anonym poster: f3d60457033710ef95121d985f3d698c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamaQuilla

Jeg føler det er så mange av kommentarene i denne tråden som går i retning av å vise hvor mye bedre en selv er enn fotballfruen. Hvorfor en slik trang?

Når man lever av og får store inntekter av å drive en slik blogg som Caroline gjør, så er det intet annet enn selvsagt at hun må ha "perfekte" antrekk hver kveld! Nettopp for å kunne blogge om det, inspirere andre, og tjene penger. Noen av antrekkene blir hun sikkert å linke til også.

Det går ikke ann å sammenligne en normal persons liv med fotballfruens, for hvis hun skulle begynt å leve slik som oss hadde hun jo ikke tjent penger på bloggen!!

Inspirere andre til hva? Tankeløst forbruk og fanatisk slanking?

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje litt uklart, jeg mente at jeg syns ikke det er rart at det blir diskutert når ønskene virket som om de var livsoverskuende, og hun tidligere har uttrykt at hun ønsker barn. I mine øyne ville det stått på topp fem, spesielt når "evig liv til hundene" er ett av ønskene.

Anonym poster: aaaec832244ef92ba8863d483a83bfce

Men for f*** da, hva har det å si hva som er dine ønsker, i forhold til fotballfrue sine?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er hun igjen på en gratis tiggetur til syden???? Lavmåls. Må tjene utrolig lavt siden hun må få feriene sine sponset hele tiden.

Anonym poster: a6ba24ef402055dc60f693b9bf91e2bd

Lavmål? Hvem ville ikke dratt på en gratis ferie?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamaQuilla

Lavmål? Hvem ville ikke dratt på en gratis ferie?

Folk som ikke selger rubbel og bit av sin person for profitt?

Noe er feil når man ikke kan ta en uke fri fra å blogge.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Inspirere andre til hva? Tankeløst forbruk og fanatisk slanking?

Jeg snakker selvfølgelig ikke om å inspirere de sure, arrogante damene her inne. Det jeg mente var at for at hun skal få klikk må hun fortsette å kle seg fint osv selv om hun er på ferie, slik at hun tjener penger. Hun ville jo ikke tjent like mye penger på å være like "kjedelig" i klesveien som oss normale folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamaQuilla

Jeg snakker selvfølgelig ikke om å inspirere de sure, arrogante damene her inne. Det jeg mente var at for at hun skal få klikk må hun fortsette å kle seg fint osv selv om hun er på ferie, slik at hun tjener penger. Hun ville jo ikke tjent like mye penger på å være like "kjedelig" i klesveien som oss normale folk.

Jeg synes det er noe rart når det å inspirere kun dreier seg om å kjøpe, kjøpe, kjøpe.

Man kan kombinere sko og antrekk på andre måter enn det CBE gjør, man trenger ikke x antall høyhælte sko med pigger på, for eksempel. Hun har vel fem-seks slike nå. Forbruket er vanvittig, uansett om hun får det meste sponset.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes hun er ganske kjedelig i klesveien. Hun kjøper jo de fleste klærne sine på HM, Zara, Gina osv osv....utrolige mange rare sammensetninger og harryutgaver. For å være ærlig så eier hun ikke klasse slik som andre bloggere (f.eks Hedda Skoug som har bloggen Fashioncherry)

Anonym poster: 1707f3c27ed34ca1b27fb70868735cab

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^ Forbruket hennes er vanvittig sier du, men for det om er det ikke greit at hun drar på sponset ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommentaren min var til MamaQ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamaQuilla

^ Forbruket hennes er vanvittig sier du, men for det om er det ikke greit at hun drar på sponset ferie?

Joda, hun må gjerne dra på en sponset ferie for min del.

Det virker bare trist at man jager profitt så til de grader. Hun er EN uke på ferie med søsteren sin, mange bloggere klarer fint å ta noen pauser innimellom. Men CBE skal kjøre på og blogge hver eneste dag, året rundt.

Forbruket hennes blir ikke mindre av at ferien sponses, jeg ser ikke helt poenget ditt? Forklar gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som ikke selger rubbel og bit av sin person for profitt?

Noe er feil når man ikke kan ta en uke fri fra å blogge.

Denne turen er sponset, altså jobb, ikke ferie. Ellers enig i at det er trist at hun aldri tar seg fri.

Anonym poster: 260a8abca4d54a819ff90fb20185b9fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MamaQuilla

Denne turen er sponset, altså jobb, ikke ferie. Ellers enig i at det er trist at hun aldri tar seg fri.

Ja, men som sagt ... En uke i Hellas med søsteren burde være mulig å gjennomføre uten å være på jobb og bli sponset. Det er ikke akkurat et dyrt sted å reise til.

CBE har ikke hatt en bloggefri dag siden hun begynte.

Endret av MamaQuilla
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, men som sagt ... En uke i Hellas med søsteren burde være mulig å gjennomføre uten å være på jobb og bli sponset. Det er ikke akkurat et dyrt sted å reise til.

CBE har ikke hatt en bloggefri dag siden hun begynte.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det er så drita kjedelig, en blogg som kun skriver det samme dag ut og dag inn. Fatter ikke at den selger.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest MamaQuilla

Men det er så drita kjedelig, en blogg som kun skriver det samme dag ut og dag inn. Fatter ikke at den selger.

Den selger på trafikken og mange bruker nok linkene hennes ukritisk når de handler, uten å reflektere over at hun tjener på det selv om de får rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun er ikke gravid, hun bare kødder med dere...

Anonym poster: b011f1309913faf3e350c29627bc7e59

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue i en debatt om banan: "Dårlig viljestyrke hvis du ikke klarer å gi opp en matvare". Sier mye om hennes innstilling til mat, alt handler om kontroll.

Sjekket innom postene hun hadde på bryllupet sitt, hvor alt så vakkert og gjennomført ut, med et unntak:

Maten - som var uappetittelig, og på ingen måte verdig et bryllup. Men den oppfylte vel karbokravet ;)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fotballfrue i en debatt om banan: "Dårlig viljestyrke hvis du ikke klarer å gi opp en matvare". Sier mye om hennes innstilling til mat, alt handler om kontroll.

Sjekket innom postene hun hadde på bryllupet sitt, hvor alt så vakkert og gjennomført ut, med et unntak:

Maten - som var uappetittelig, og på ingen måte verdig et bryllup. Men den oppfylte vel karbokravet ;)

Herregud, ja, husker jeg leste den kommentaren da jeg var spiseforstyrret med alvorlig anoreksi. For et (unnskyld meg..) ELENDIG forbilde hun er mtp slike kommentarer. Helt forferdelig at hun kan skrive slikt på en offentlig blogg. "Dårlig viljestyrke" hvis du ikke klarer å gi opp en viss frukt? Jesus christ, vi snakker om en BANAN..

Anonym poster: 2fad5567a73dd6f0d76b19f130691f19

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...