Gå til innhold

BDSM I SKOGEN, HVOR BLIR VI IKKE SETT?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har peiling på skoger i norge (helst i sør, oslo eller stavanger området) hvor det er så øde at man ikke har sjans til å bli fersket med hva enn man holder på med? Har ikke så lyst at en fremmed skal ringe politiet fordi jeg henger fra et tre og blir pisket liksom.

Være så snill og kom med kun seriøse innspill. :)

Anonym poster: b776325ec5a5b55d5df3c6d2653e1c9d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært artig å lese om da hehe. Men for å gi et seriøst svar... Utenfor Kongsvinger, mot grensa fil Sverige kan man dra DYPT inn i skogen uten at noen finner deg med det første. Finnskogen :)

Anonym poster: b504ca66e526069dfe0f8967f8517424

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært artig å lese om da hehe. Men for å gi et seriøst svar... Utenfor Kongsvinger, mot grensa fil Sverige kan man dra DYPT inn i skogen uten at noen finner deg med det første. Finnskogen :)

Denne! I'll be waiting :sjarmor:

Anonym poster: 76c9d641509c8e1faf8a89b948fdf9e7

Gjest Red Queen
Skrevet (endret)

Jeg om min kjære tar innimellom hyggelige små skogturer i skogen øst for Østensjø/Alna (Oslo) der han utsettes for diverse slemme ting. Det skal sies at det er en viss risiko for folk der i området så det kan lønne seg å forholde seg til korte affærer rent tidsmessig, og selvfølgelig ta hensyn. Jeg kommer definitivt til å holde øye med tråden, krysser fingrene for gode, folketomme områder som er lette og raske å komme seg til fra Oslo :-)

Endret av Red Queen
AnonymBruker
Skrevet

Denne! I'll be waiting :sjarmor:

Haha! Er du kvinnfolk så er du hjertelig velkommen til å joine oss. Tror min Mester ville ha likt det ;)

Takk for svar, and keep it coming! Jeg er selv i fra kr.sand og trodde jeg var kjent.. Men føler liksom det er folk overalt her. Men kanskje skogområdet rundt suldalen kunne ha fungert?

Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis du for eksempel bor i Oslo, skal du være temmelig nøden hvis du er villig til å reise 40-50 mil tur/retur for å henge i et tre og bli pisket :fnise: .

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har peiling på skoger i norge (helst i sør, oslo eller stavanger området) hvor det er så øde at man ikke har sjans til å bli fersket med hva enn man holder på med? Har ikke så lyst at en fremmed skal ringe politiet fordi jeg henger fra et tre og blir pisket liksom.

Være så snill og kom med kun seriøse innspill. :)

Hvorfor gjøre det i skauen om dere ikke vil bli sett? Kan dere ikke gjøre det på soverommet?

Anonym poster: 0aa60f3a72c0215b58a11eec7579c6ff

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du for eksempel bor i Oslo, skal du være temmelig nøden hvis du er villig til å reise 40-50 mil tur/retur for å henge i et tre og bli pisket :fnise: .

Haha jeg bor i kr.sand og det er jo enda lengre!! Men er en fantasi å bli bundet fast i skogen så.. ehh hva gjør man ikke for det? tihi.. Men hadde vært litt enklere ha gjør det her hjemme. :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Er du kvinnfolk så er du hjertelig velkommen til å joine oss. Tror min Mester ville ha likt det ;)

Takk for svar, and keep it coming! Jeg er selv i fra kr.sand og trodde jeg var kjent.. Men føler liksom det er folk overalt her. Men kanskje skogområdet rundt suldalen kunne ha fungert?

:fnise: Hm, kanskje jeg tar turen, da!

Forresten tror jeg nok de fleste skoger fungerer bare du går langt nok inn og skyr unna stiene. Bruk litt tid på å utforske området, her jeg bor er det noen relativt velbrukte turløyper, men så er det såpass ufremkommelig i marka rundt at ingen gidder å stresse seg rundt der. Unntatt kåte duracellkaniner, da :)

AnonymBruker
Skrevet

Variasjon! Og det å bli bundet fast til et par tre og påført smerte og nytelse... en drøm for meg. Soverom funker fint det. Men nå vil jo jeg i en dungeon også da så.. Lever bare engang!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Hm, kanskje jeg tar turen, da!

Forresten tror jeg nok de fleste skoger fungerer bare du går langt nok inn og skyr unna stiene. Bruk litt tid på å utforske området, her jeg bor er det noen relativt velbrukte turløyper, men så er det såpass ufremkommelig i marka rundt at ingen gidder å stresse seg rundt der. Unntatt kåte duracellkaniner, da :)

Ja ta turen :bolledeig:

Tror jeg må bli litt bedre kjent ja i nærområdet. Så er vi heldige så finner vi oss en liten oase vi kan være frie. Eller ikke jeg da... Jeg kommer meg liksom ingen vei bundet fast :fnise:

Skrevet

Strekningen mellom Sognsvann og Ullevålseter er temmelig øde.

AnonymBruker
Skrevet

I tvedestrand er det vel en del områder som kan gå an? Utover mot dyvåg, eller forbi Eidbo feks, hvis det sier deg noe? Det er jo ikke såå skrekkelig langt fra kr.sand :)

Anonym poster: bc887992a8fddd311b2bdbf9cc4ac0e6

AnonymBruker
Skrevet (endret)

I tvedestrand er det vel en del områder som kan gå an? Utover mot dyvåg, eller forbi Eidbo feks, hvis det sier deg noe? Det er jo ikke såå skrekkelig langt fra kr.sand :)

Anonym poster: bc887992a8fddd311b2bdbf9cc4ac0e6

Jeg er ikke så kjent oppe der, men det er jo ikke så langt unna nei. Så tusen takk for tipset!

Endret av Ann Christin
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonser.

Ann Christin

- MOD -

Skrevet

Haha jeg bor i kr.sand og det er jo enda lengre!! Men er en fantasi å bli bundet fast i skogen så.. ehh hva gjør man ikke for det? tihi.. Men hadde vært litt enklere ha gjør det her hjemme. :fnise:

Oppover Strai, eller mot Vennesla? Er jo veldig mye skog der borte... Artig tanke, absolutt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

vis dere gjør det på natta er det som regel ganske folketomt. jeg har iallfall hatt en del sex i skogen på natta i kr.sand. så kun en gang en mann på sykkel langt borte. jeg husker ikke hvor det var,men det var et vann der.

Anonym poster: 3fa706b575ec5a945ca2fcebefa619f3

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i Norge, det er masse skau her, og vil man være alene er det bare å begynne å gå, og så slå seg til litt utenfor stien, så skal man ha ekstremt uflaks for at noen skal ramle over en.

Anonym poster: 03501fc70018d6b8ef83efa2764316f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...