Gå til innhold

Bestevenninnen min forsvinner fra meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da bestevenninna mi ble singel og hadde en unge på 1 år som hun endte med aleneomsorg for, klorte hun seg fast i meg for alt i verden. Jeg hentet ofte i barnehagen fordi hun var opptatt med forelesning eller jobb, jeg passet ungen når hun stakk på kveldskurs, jeg har stilt opp og hjulpet med å flytte, støtte, være en venninne, passe på at hun hadde det bra osv. I 3 år var vi tett som få, vi delte sorger og gleder. Høres nesten ut som vi var et par og på noen måter kan det nesten være tilfelle, når det kommer til oppdragelse og pass av hennes barn..! Jeg er så glad i det barnet, og ungen kaller meg tante =) =)

Men for et års tid siden ble hun sammen med barnefaren igjen, og jeg er heldig om hun tar telefonen 1-2 ganger i uka når jeg ringer. Hun tar den forresten aldri, hun ringer alltid opp igjen en dag eller to senere, om hun gjør det. Hun og typen er etablerte nå, hun flyttet inn til ham, fikk et hjem å dolle opp, kontra den lille studenthybelen hun alltid hatet, og nå er hun blitt rene Bree van de kamp. Hun arrangerer kosekvelder og er vertinne, inviterer hans venner som har barn til å leke med hennes barn, osv. De bor 20 min unna meg med bil, og på det siste året har jeg vært hos henne på en del kopper kaffe, men aldri blitt invitert på de fine kveldene deres, det er for par.

Nå leser jeg på facebook at hun og typen og 3 vennepar reiser til syden sammen. Jeg kunne også tenkt meg en tur til syden, og tidligere snakket vi alltid om hvor vi skulle reise sammen. Men nei, det er ikke nevnt for meg en gang.

Sorry, vet ikke helt hvor jeg skal med dette, jeg savner venninna mi..

Anonym poster: d607053c8c1dbd0b7e9dbf7d59ed68d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg syns du burde fortelle dette til ho. Kanskje ho skjerper seg.

Skrevet

Eg syns du burde fortelle dette til ho. Kanskje ho skjerper seg.

Enig! Minn henne på den tiden da du stilte opp for henne.. Man skal ta vare på gode venner. Vet aldri når man trenger dem igjen!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan synes dere jeg skal ta det opp?

Jeg er elendig på å konfrontere folk og ta opp sånne ting :sjenert:

Anonym poster: 68de5e78c85513da6789e50286b6b719

AnonymBruker
Skrevet

Ikke anklag henne for noe,men fortell henne at du savner å tilbringe tid sammen med henne. Evt at du er litt såret.

Anonym poster: 2335e383ee3e0ef42afc6010e759a710

Skrevet

Hun hørtes ikke ut som en bra venninne. Du har jo gjort så mye for henne og du fortjener å bli behandlet bedre. Jeg tror det kan være at barnefaren ikke vil at hun skal være så god venn med henne. Kanskje han er sjalu på hvor nære dere er? Har ei kusine som ble kontrollert av mannen hennes i en stund. HUn sluttet å kontakte familie og venner når de ble sammen, mens når ting gikk dårlig og de slo opp så fant hun tiden til oss.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...