AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1 Del Skrevet 25. april 2013 Tok restylane i dag, Restylane Lip Refresh. Ser ut som duckface nå. Helt grusomt. Hun tok ikke mye i, jeg ville bare ha litt. Vet hevelsen går ned. Noen med erfaringer? Hvor lenge er en hoven, duckface? Får litt panikk! Anonym poster: e203e86d7fea40c1d7b73a16ffaa1ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky Lips Skrevet 25. april 2013 #2 Del Skrevet 25. april 2013 Hei! Nå er det sikkert litt forskjellig fra person til person, men jeg kan jo fortelle om mine erfaringer! Jeg har tatt juvederm, men virkningen er vel den samme... Jeg blir alltid veldig hoven noen timer etter samt de to-tre neste dagene. Er også litt blå de første dagene. Deretter går det to tre uker hvor jeg er bedre enn de første dagene, men fortsatt noe hoven. Etter dette kommer det endelige resultatet. Dette er min erfaring iallfall, og jeg har tatt det tre ganger nå. Så ikke få panikk, det VIL gå ned:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 25. april 2013 #3 Del Skrevet 25. april 2013 hvorfor får du panikk av det? fikk du virkelig så dårlig informasjon fra dem som tok det på deg, at du ikke vet at det er sånn det "skal" være? at du kjenner ubehag i et par dager, kaaaaanskje til å med en ukes tid? Det synes jeg ihvertfall var dårlig bissniss av dem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #4 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg har tatt Restylane 2 ganger, og begge gangene har jeg sett HELT jævlig ut i 2-3 dager. Etter disse 3 dagene ser du helt normal ut, også vil det fortsette å gå ned litt og litt etter hvert. Ingen grunn til å bekymre deg, med mindre du sprøytet inn veldig mye. Anonym poster: 4532fb81a8069fec2b2c700ee3fed636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #5 Del Skrevet 25. april 2013 TS her. Takk for svar Joda, god informasjon. Flink dame jeg går hos, Silje Austnes på Colosseumklinikken. Superflink. Når du sier 2-3 dager, regner du med den dagen du tok restylanen? Anonym poster: 86d2664ee6634330e473c735e2e4e103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2013 #6 Del Skrevet 26. april 2013 TS her. Takk for svar Joda, god informasjon. Flink dame jeg går hos, Silje Austnes på Colosseumklinikken. Superflink. Når du sier 2-3 dager, regner du med den dagen du tok restylanen? Anonym poster: 86d2664ee6634330e473c735e2e4e103 Det varierer helt sikkert fra person til person, men for meg gikk det ca. 2,5-3 dager ETTER dagen jeg tok Restylane til jeg så normal ut. Første gangen fikk jeg stygge blåmerker på leppene etter 2 dager også De ble der i 1 uke, så måtte bruke concealer og matt, dekkende leppestift. Andre gangen fikk jeg bare litt svak blåfarge på overleppen som gikk bort raskt, heldigvis. Men selve hevelsen går over etter kort tid, altså. Fikk skikkelig panikk selv, "herregud, hva har jeg gjort" liksom. Anonym poster: 4532fb81a8069fec2b2c700ee3fed636 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå