Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitvasjon er nå sånn at jeg og eks har gått fra hverandre for 3 månder siden. vi har 3 barn sammen og jeg venter en ny baby nå i disse dager.

Vi var enig om at han skulle få litt tid for seg selv pga av et år med mye krangling og usikkerhet.

For bare 1 månde siden sa han at han elsket meg og for en uke siden var jeg på besøk oss han når han hadde barna.

Men jeg har en stygg misstanke om at han har funnet seg ny dame :'(

vil ikke spørre han for er så redd for og bli såret... er jo slutt mellom åss, så jeg kan jo ikke nekte han det.

men er så rart med alt han har sakt til meg.

Grunnen til jeg tor det er fordi : Han er begynt og være mye på en plass pga av jobb, og i morgen skal han i bursdag til den familien sin datter.

Skjønner ikke hvorfor han har knyttet så band til den familien.... blir så lei meg og redd for at jeg har mistet han for godt.

MEN samtidig elsker jeg det forholde vi har nå, for vi fungerer bedre som "venner" en vi har gjort det siste året.

men skal om få dager føde hannes nye barn, og føler meg så alene :(

Burde jeg spørre han, eller burde jeg vis en kald skulder og ikke bry meg?

plis kom med noen svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor sansynlighet for at han har ny dame ja, og innbilder seg at han ikke vil såre deg med å si det. Eller er redd for at du skal lage problemer for ham, lage bråk ang den nye babyen osv.

Tenk nøye over hva du ønsker av livet fremover for deg selv. Og ta mot til deg og spør rett ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...