Gå til innhold

Gave til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere gi en gave til deres kommende ektemann? Noen tanker om det?

Leser på nett noen gjør det og andre ikke. Er det vanlig å gi en gave?

Og evt hva gir man?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig vanlig å gi, og det jeg har lagt merke til som er vanlige gaver er:

- Klokke

- Lagringsvin

- Mansjettknapper

- Lettkledde men smakfulle bilder av bruden

Min forlovede hater smykker/klokker og drikker ikke vin, og jeg trives langt bedre bak kamera enn foran. Vi er begge glad i å reise så min foreløpige plan er å gi gavekort på reise som vi kan dra på rundt vår første bryllupsdag. Da slipper jeg også en ekstra utgift rett rundt bryllupet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å gi ham en klokke.

Anonym poster: 93e82bd92d66aa0812a8343ff2ffd032

Skrevet

han er vansklig å kjøpe til på bursdag og jul..og enda værre til bryllup :S

Klokke liker han ikke

han er glad i vin

mansjettknapper har han ikke bruk for.

Lettkledde bildet..tja hehe

Andre forslag?

Han tjener en god del mere enn meg, så han kjøpe gjerne ting han har lyst på.

Men jeg har lyst å kjøpe noe. Har tenkt litt på det. Trur faktisk ikke han kjøper til meg, så langt trur jeg ikke han tenker, hadde jg blitt overasket isåfall :) Han er ikke så flink på gaver. . Men det gjør ingenting. Jeg liker å gi gaver

Skrevet

Har litt lyst til å overraske han med noe, men aner virkelig ikke hva jeg skal finne på. Han har en hobby han er veldig opptatt av, men jeg har for lite greie på det til å tørre å kjøpe noe innenfor det. Ikke bør det være så dyrt heller. Så jeg vet virkelig ikke!

Skrevet

han er vansklig å kjøpe til på bursdag og jul..og enda værre til bryllup :S

Klokke liker han ikke

han er glad i vin

mansjettknapper har han ikke bruk for.

Lettkledde bildet..tja hehe

Andre forslag?

Han tjener en god del mere enn meg, så han kjøpe gjerne ting han har lyst på.

Men jeg har lyst å kjøpe noe. Har tenkt litt på det. Trur faktisk ikke han kjøper til meg, så langt trur jeg ikke han tenker, hadde jg blitt overasket isåfall :) Han er ikke så flink på gaver. . Men det gjør ingenting. Jeg liker å gi gaver

Dette kunne jeg skrevet, akkurat sånn er det her også.

Skrevet

Har litt lyst til å overraske han med noe, men aner virkelig ikke hva jeg skal finne på. Han har en hobby han er veldig opptatt av, men jeg har for lite greie på det til å tørre å kjøpe noe innenfor det. Ikke bør det være så dyrt heller. Så jeg vet virkelig ikke!

Hvilken hobby han har? Kankje noen her inne har litt greie på det.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvilken hobby han har? Kankje noen her inne har litt greie på det.

Vil ikke ut med det her siden jeg er ganske lett gjenkjennelig fra før ;) men han har et par kamerater som har peiling så jeg kan jo høre med dem.

Endret av pusla
Skrevet

Vil ikke ut med det her siden jeg er ganske lett gjenkjennelig fra før ;) men han har et par kamerater som har peiling så jeg kan jo høre med dem.

Da er jeg helt sikker på at vennene hans kommer på noe lurt å kjøpe :)

• Liker 1
Skrevet

Vi kommer ikke til å kjøpe gaver til hverandre! Rett og slett fordi bryllupet blir dyrt nok uten gaver også. Dessuten er det ikke gaver som er viktig!

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
Skrevet

Gi han noe personlig.. Noe du vet han intresserer seg for.. Jakt? Fiske? Sport? Religion? Reise?

Min mann er veldig intressert i norrøn mytologi.. Så jeg leiter som en gal for å finne noe passende som har med det å gjøre..

Han hater klokker, er ikke glad i vin og bruker aldri mansjettknapper osv... Vanskelig å finne gave til med andre ord :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...