JustLittleMe Skrevet 28. april 2013 #81 Skrevet 28. april 2013 Synes du at det å være i et forhold med ei jente og å være sammen med en gutt var ganske likt? Forholdet i seg sjøl, var på en måte som "normale" forhold, men selvfølgelig, uansett hvem du er sammen med om det er den personen eller den personen, han eller hun, så er det forskjellig. Følte og at det var mer sosialt å være sammen med en jente, da vi hadde omtrent de samme interessene, og som de fleste gutter ikke liker. Og selvfølgelig, sex livet var annerledes. Det som er greit med å være sammen med en annen jente er at vi vet hvilken deler på kroppen som er erigerte soner og andre plasser som er mer følsom enn andre. Det er jo selvfølgelig mange menn som vet dette og, men jenter vet best hva som må til for at det skal blir best for hennes eget beste. Det jeg savnet med å være sammen med en jente, var rett og slett det at, det er mye mer romantisk, morsommere, da de fleste par ikke har helt de samme interessene, mellom jenter og gutter, (gutte interesser VS jente interesser) hvis jeg får lov til å si det sånn. Og selvfølgelig, savnet av ekte varer 1
ml92 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #82 Skrevet 28. april 2013 Forholdet i seg sjøl, var på en måte som "normale" forhold, men selvfølgelig, uansett hvem du er sammen med om det er den personen eller den personen, han eller hun, så er det forskjellig. Følte og at det var mer sosialt å være sammen med en jente, da vi hadde omtrent de samme interessene, og som de fleste gutter ikke liker. Og selvfølgelig, sex livet var annerledes. Det som er greit med å være sammen med en annen jente er at vi vet hvilken deler på kroppen som er erigerte soner og andre plasser som er mer følsom enn andre. Det er jo selvfølgelig mange menn som vet dette og, men jenter vet best hva som må til for at det skal blir best for hennes eget beste. Det jeg savnet med å være sammen med en jente, var rett og slett det at, det er mye mer romantisk, morsommere, da de fleste par ikke har helt de samme interessene, mellom jenter og gutter, (gutte interesser VS jente interesser) hvis jeg får lov til å si det sånn. Og selvfølgelig, savnet av ekte varer Så du savner på en måte å være sammen med ei jente? Selv om det forholdet du er i nå også sikkert er veldig bra, så er det alt i alt litt bedre å være med ei jente?
JustLittleMe Skrevet 28. april 2013 #83 Skrevet 28. april 2013 Så du savner på en måte å være sammen med ei jente? Selv om det forholdet du er i nå også sikkert er veldig bra, så er det alt i alt litt bedre å være med ei jente? Si det sånn da 45(gutt) / 55(Jente).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå