Gå til innhold

Jenter som liker jenter

Fremhevede innlegg

Gjest Knut Lavngard
Skrevet

Dette er ikkje i tråd med Bibelens ord. Rett nok er det der i menn som har samkvem med menn som det vert reagert sterkast på, men det lyt ein overføra til også det svake kjønn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Phoenix
Skrevet

Har du fortalt henne at du var forelsket i henne? :)

Nei.

Skrevet

Dette er ikkje i tråd med Bibelens ord. Rett nok er det der i menn som har samkvem med menn som det vert reagert sterkast på, men det lyt ein overføra til også det svake kjønn.

Skjønte ikke helt...

• Liker 1
Gjest Knut Lavngard
Skrevet

Skjønte ikke helt...

Seksuelt samkvem mellom kvinner. Det er ein uting i følgje Bibelen. Men som det står i Johannes openbering, at kun Gud skal dømme, så eg fordømmer ikkje denslags sidan eg ikkje er skuldfri sjølv.

Skrevet

Seksuelt samkvem mellom kvinner. Det er ein uting i følgje Bibelen. Men som det står i Johannes openbering, at kun Gud skal dømme, så eg fordømmer ikkje denslags sidan eg ikkje er skuldfri sjølv.

Bra å høre da :)

Gjest Knut Lavngard
Skrevet

Bra å høre da :)

Men likevel tykkjer eg ein kan gjere folk merksam på at det ikkje er noko ein bør gjere, men folk lyt få bestemma sjølv.

Skrevet

Troll..

• Liker 3
Skrevet

Men likevel tykkjer eg ein kan gjere folk merksam på at det ikkje er noko ein bør gjere, men folk lyt få bestemma sjølv.

Men hva har du personlig imot det? Hva er galt med det liksom?

Gjest Knut Lavngard
Skrevet

Eg personleg bryr meg ikkje så mykje. Eg berre meiner det er gale. Same om ein person er utrug mot partnaren sin. Det er ikkje ulovleg, men eg tykkjer det er gale.

AnonymBruker
Skrevet

Don't feed the troll

Anonym poster: a7027aeb90f842d5cc60103eb612b02a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bifil :-) det er ikke noen som vet det. Jeg har vært forelska i en jenta, virkelig klinkokos etter, men det er det ingen som vet. Jeg har ingen seksuell erfaring med jenter, men ønsker meg det. Jeg sliter med sjenanse, og derfor så blir det bare sånn.

Dette høres egentlig litt ut som meg. Har aldri vært ordentlig forelsket i en jente, men er ofte litt sånn små forelsket.

Anonym poster: 009a9536ba4b2392a9de2835317a475f

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri tenkt på meg selv som bifil, men jeg hadde ikke sagt nei til å gå på en date med i pen dame selv om jeg i utgangspunktet er tiltrukket av gutter.

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor skulle vi bry oss om hva som står i en gammel bok full av dobbeltmoraler og fjas? Jeg kan respektere at folk har et sært syn på homofili, men da får de jaggu begrunne det bedre enn med "fordi Bibelen sier det". Bibelen sier mye rart, den, og om vi skulle følge alt, ville verden gått til helvete.

Jeg har venner fra alle religioner, og om de hadde kommet med noe slikt tull ville jeg helt ærlig slått til dem, og begrunnet det med at mitt livssyn sier jeg skal utvise nulltoleranse ovenfor bullshit. Så jævla mye mening gir "fordi Bibelen sier det".

Anonym poster: bbfc6bf60d88ce447ed1771dbca91357

Skrevet

Damn straight I'm gay! :hjerter: I love women!

AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor skulle vi bry oss om hva som står i en gammel bok full av dobbeltmoraler og fjas? Jeg kan respektere at folk har et sært syn på homofili, men da får de jaggu begrunne det bedre enn med "fordi Bibelen sier det". Bibelen sier mye rart, den, og om vi skulle følge alt, ville verden gått til helvete.

Jeg har venner fra alle religioner, og om de hadde kommet med noe slikt tull ville jeg helt ærlig slått til dem, og begrunnet det med at mitt livssyn sier jeg skal utvise nulltoleranse ovenfor bullshit. Så jævla mye mening gir "fordi Bibelen sier det".

Anonym poster: bbfc6bf60d88ce447ed1771dbca91357

Ikke mat trollet!

Anonym poster: 834912dd0c71f097ef40c439a930ed68

Skrevet

Jeg er bifil og har hvert sammen med to jenter tidligere. Har nå ett fast forhold til TYPEN min :)

Skrevet

Jeg har aldri tenkt på meg selv som bifil, men jeg hadde ikke sagt nei til å gå på en date med i pen dame selv om jeg i utgangspunktet er tiltrukket av gutter.

Ja ikke sant:) Jeg syns det er spenning i det, og det er noe helt nytt og litt vågalt;)

Skrevet

Jeg er bifil og har hvert sammen med to jenter tidligere. Har nå ett fast forhold til TYPEN min :)

Synes du at det å være i et forhold med ei jente og å være sammen med en gutt var ganske likt?

Gjest Knut Lavngard
Skrevet

Jeg har venner fra alle religioner, og om de hadde kommet med noe slikt tull ville jeg helt ærlig slått til dem,

Om nokon nemnar at dei tykkjer å gjera slik eller slik ikkje er bra, så skal du slå til dei? Det er det verste eg har høyrd.

Skrevet

Dette høres egentlig litt ut som meg. Har aldri vært ordentlig forelsket i en jente, men er ofte litt sånn små forelsket.

Anonym poster: 009a9536ba4b2392a9de2835317a475f

Ja akkurat sånn er det med meg også!:) men så tenker jeg.. "er det bare seksuelt, eller er jeg forelska":P Er litt usikker akkurat der.. Men tiltrukket av den jenta jeg liker er jeg værtfall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...