Gå til innhold

Jenter som liker jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lesbisk gjeng? Har dere alle sex med hverandre da eller? :)

Alle har selvfølgelig ikke sex med hverandre. Men er vel noen i gjengen som har holdt på, holder på eller har lyst til å holde på med noen av de andre.

Blir fort litt drama! Enkelte lesbiske jenter er litt løse til tider...

Anonym poster: 6974e1167cc5be4e497698778b6e78fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bifil. Har ikke vært med mer enn et par jenter, og da har den ene vært en god venninne og den andre en jeg fant på fest en gang :)

• Liker 1
Skrevet

Alle har selvfølgelig ikke sex med hverandre. Men er vel noen i gjengen som har holdt på, holder på eller har lyst til å holde på med noen av de andre.

Blir fort litt drama! Enkelte lesbiske jenter er litt løse til tider...

Anonym poster: 6974e1167cc5be4e497698778b6e78fc

Hehe :P Ser den ;)

Skrevet

Bifil. Har ikke vært med mer enn et par jenter, og da har den ene vært en god venninne og den andre en jeg fant på fest en gang :)

Okei :) Men er du bifil? Eller biseksuell? :)

Skrevet

Okei :) Men er du bifil? Eller biseksuell? :)

Med meg om min telefon blir ikke ting så utfyllende skjønte jeg :-) Biseksuell bare :)

Skrevet

Med meg om min telefon blir ikke ting så utfyllende skjønte jeg :-) Biseksuell bare :)

Hehe :)

Men hvordan var det å ha sex med en venninne da? Var det ikke litt rart, eller?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med min aller beste venninne flere ganger... I fylla riktignok. Det har aldri vært rart mellom oss for det, men jeg skjønner GODT at det kan bli det..

Anonym poster: fb60a96efb2c797d44e4fa9eb3e735b2

Skrevet

Jeg har hatt sex med min aller beste venninne flere ganger... I fylla riktignok. Det har aldri vært rart mellom oss for det, men jeg skjønner GODT at det kan bli det..

Tenner dere på hverandre da, eller er det bare "fyllemorro"? :)

AnonymBruker
Skrevet

Gjorde nok det en periode ja, selvom hun er jo hetero, og jeg var det eneste unntaket.. Har uansett dame jeg nå så det ble med de gangene :)

Skrevet

Hehe :)

Men hvordan var det å ha sex med en venninne da? Var det ikke litt rart, eller?

Det var egentlig ikke så spesielt rart. Var kjempe bra da, og vi snakket ikke så spesielt mye om det etterpå:-)

AnonymBruker
Skrevet

Lesbisk gjeng? Har dere alle sex med hverandre da eller? :)

Alle som er hetero har heller ikke sex med hverandre selv om de er i en vennegjeng...

Anonym poster: 6ab9421c9137c599154b1edd9141922f

• Liker 5
Skrevet

Jeg er bi, har kost med en del andre jenter. :)

Skrevet

En tråd jeg faktisk kan svare i :fnise:.

Så da kan jeg vil si "ja, jeg lesbisk". :laugh: Var vel ikke så mye mer å tilføye der? Sier seg vel selv at man ønsker å ha sex med jenter hvis man definerer seg selv som lesbisk. (Jeg har derimot aldri kysset (og slike ting) noen av det motsatte kjønn). :icon_lol:

Skrevet

Biseksuell, har noen ganger hatt "girlcrusher" men kunne aldri vært i forhold med en av samme kjønn. Fornøyd med det. :)

Dere andre som er biseksuelle, forteller dere det til andre? Føler det er vanskeligere for oss å "komme ut" enn f.eks. homofile og lesbiske, blir litt feil å fortelle andre om noe som kun har med sexslivet ditt å gjøre. Flere av mine venner og typen min vet om legningen min, men har absolutt ingen behov for at bekjente eller slekt skal vite om det.

Skrevet

BusteMarte sjekker, ikke så overraskende inn i tråden. Er bi.

Skrevet

Jeg er bifil. Har vært i både homo- og hetroforhold.

Skrevet

Biseksuell, har noen ganger hatt "girlcrusher" men kunne aldri vært i forhold med en av samme kjønn. Fornøyd med det. :)

Dere andre som er biseksuelle, forteller dere det til andre? Føler det er vanskeligere for oss å "komme ut" enn f.eks. homofile og lesbiske, blir litt feil å fortelle andre om noe som kun har med sexslivet ditt å gjøre. Flere av mine venner og typen min vet om legningen min, men har absolutt ingen behov for at bekjente eller slekt skal vite om det.

Bra å høre at vi er i "samme båt" :P Jeg anser meg selv som biseksuell (NÅ), men kanskje senere utvikler det seg... Jeg vet ikke :P

Jeg har også tenkt på det med å "komme ut", men føler ikke jeg har noe å komme ut med :P Jeg vet jo ikke selv om jeg er bifil eller ikke, og om det bare er seksuelle lyster så trenger ikke hele familien å vite om det heller :P Men bestevenninna mi vet om det da :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg er bifil. Har vært i både homo- og hetroforhold.

Synes du det gikk like fint da?? Sånn alt i alt?

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Litt Ole Brumm holdning her i gården; ja takk, både menn og kvinner!

• Liker 2
Skrevet

Får sjekke inn jeg og da :-)

Jeg er lesbisk, men har hatt et langvarig heteroforhold.

Som late bloomer på et relativt lite sted er det ikke bare-bare å sjekke damer, så...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...