ml92 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #41 Skrevet 28. april 2013 Litt Ole Brumm holdning her i gården; ja takk, både menn og kvinner! Akkurat det jeg ville høre
ml92 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #42 Skrevet 28. april 2013 Får sjekke inn jeg og da :-) Jeg er lesbisk, men har hatt et langvarig heteroforhold. Som late bloomer på et relativt lite sted er det ikke bare-bare å sjekke damer, så... Heh.. Den kjenner jeg så absolutt til! Bor på et lite sted selv, der man bare treffer de samme folka om og om igjen.. Derfor liker jeg og stikke til Tr.heim en tur iblandt Man treffer jo absolutt ALT der
Skjoldmøy Skrevet 28. april 2013 #43 Skrevet 28. april 2013 Heh.. Den kjenner jeg så absolutt til! Bor på et lite sted selv, der man bare treffer de samme folka om og om igjen.. Derfor liker jeg og stikke til Tr.heim en tur iblandt Man treffer jo absolutt ALT der Jeg får ta meg en bytur eller tre, for jeg er riiiimelig lei av å være singel nå. Det var liksom greit den perioden når jeg "ikke fant noen spennende menn", men etter at jeg virkelig skjønte at det er damer jeg egentlig hører sammen med, så ble det litt annerledes. 1
Alice123 Skrevet 28. april 2013 #44 Skrevet 28. april 2013 Synes du det gikk like fint da?? Sånn alt i alt? Njaaaaaaaaaaa. Jeg syntes kvinner kan være litt vanskeligere å forholde seg til enn menn. Litt mer dill, liksom.
Eleutheria Skrevet 28. april 2013 #45 Skrevet 28. april 2013 Bi. Gift med en dame. Har hatt sex med mer enn dobbelt så mange mannfolk som kvinnfolk.
ml92 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #46 Skrevet 28. april 2013 Jeg får ta meg en bytur eller tre, for jeg er riiiimelig lei av å være singel nå. Det var liksom greit den perioden når jeg "ikke fant noen spennende menn", men etter at jeg virkelig skjønte at det er damer jeg egentlig hører sammen med, så ble det litt annerledes. Ja jeg blir iværtfall utroolig rastløs av det Når man først finner ut at man liker damer, synes jeg det er mye mer utholdelig å være foruten sex/kroppskontakt, enn da jeg "søkte" mannfolk..
ml92 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #48 Skrevet 28. april 2013 Bisexuell her Har du ofte sex med jenter? Eller hatt noen sexvenninner?
Gjest Phoenix Skrevet 28. april 2013 #49 Skrevet 28. april 2013 Jeg er bifil :-) det er ikke noen som vet det. Jeg har vært forelska i en jenta, virkelig klinkokos etter, men det er det ingen som vet. Jeg har ingen seksuell erfaring med jenter, men ønsker meg det. Jeg sliter med sjenanse, og derfor så blir det bare sånn.
ml92 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #50 Skrevet 28. april 2013 Jeg er bifil :-) det er ikke noen som vet det. Jeg har vært forelska i en jenta, virkelig klinkokos etter, men det er det ingen som vet. Jeg har ingen seksuell erfaring med jenter, men ønsker meg det. Jeg sliter med sjenanse, og derfor så blir det bare sånn. Har du kontakt med hun jenta da?
Gjest Phoenix Skrevet 28. april 2013 #51 Skrevet 28. april 2013 Ja, vi er nære venner,og heldigvis ikke forelska i henne den dag i dag
Jolene Skrevet 28. april 2013 #52 Skrevet 28. april 2013 Har du ofte sex med jenter? Eller hatt noen sexvenninner? Ikke ofte egentlig, har ikke tiden til det om dagen. Er samboer med en mann og skole tar på sitt. Mannfolket har forøvrig ingenting i mot at jeg evt har sex med damer, så er ikke noe slik grunn.
ml92 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #53 Skrevet 28. april 2013 Ja, vi er nære venner,og heldigvis ikke forelska i henne den dag i dag Har du fortalt henne at du var forelsket i henne?
ml92 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #54 Skrevet 28. april 2013 Ikke ofte egentlig, har ikke tiden til det om dagen. Er samboer med en mann og skole tar på sitt. Mannfolket har forøvrig ingenting i mot at jeg evt har sex med damer, så er ikke noe slik grunn. Så kjæresten din godtar at du har sex med andre jenter uten ham fortsatt??
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #55 Skrevet 28. april 2013 Jeg er (snart) gift med en mann og savner av og til å ha sex med kvinner. Når jeg har sex med mannen min er jeg underdanig mens med kvinner har jeg alltid vært den dominante. Den delen av meg savner jeg. Anonym poster: 364abaf96904ff9f56dde4c7a3541f9a 1
ml92 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #56 Skrevet 28. april 2013 Jeg er (snart) gift med en mann og savner av og til å ha sex med kvinner. Når jeg har sex med mannen min er jeg underdanig mens med kvinner har jeg alltid vært den dominante. Den delen av meg savner jeg. Anonym poster: 364abaf96904ff9f56dde4c7a3541f9a Har du fortalt ham hva du føler da? Og hva synes ham om at du liker/likte å ha sex med jenter?
Jolene Skrevet 28. april 2013 #57 Skrevet 28. april 2013 Så kjæresten din godtar at du har sex med andre jenter uten ham fortsatt?? Det gjør han
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #58 Skrevet 28. april 2013 Har du fortalt ham hva du føler da? Og hva synes ham om at du liker/likte å ha sex med jenter? Han vet at jeg har hatt sex med jenter før jeg traff ham ja. Men for ham (og meg) er sex noe vi ikke deler med andre. Det hadde vært like ille for ham om jeg hade sex med en annen kvinne som med en annen mann. Derfor har jeg heller ikke sagt at jeg savner det, det ville bare såret ham. Det ville såret meg om han sa han savnet sex med andre. Jeg kan ikke se at bare fordi det er sex med det samme kjønn så skal de være greit når man er i et forhold. For vår del altså, hva andre gjør er meg revnende likegyldig. Anonym poster: 364abaf96904ff9f56dde4c7a3541f9a
ml92 Skrevet 28. april 2013 Forfatter #60 Skrevet 28. april 2013 Han vet at jeg har hatt sex med jenter før jeg traff ham ja. Men for ham (og meg) er sex noe vi ikke deler med andre. Det hadde vært like ille for ham om jeg hade sex med en annen kvinne som med en annen mann. Derfor har jeg heller ikke sagt at jeg savner det, det ville bare såret ham. Det ville såret meg om han sa han savnet sex med andre. Jeg kan ikke se at bare fordi det er sex med det samme kjønn så skal de være greit når man er i et forhold. For vår del altså, hva andre gjør er meg revnende likegyldig. Anonym poster: 364abaf96904ff9f56dde4c7a3541f9a Skjønner den Mange synspunkter på akkurat det der..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå