Gå til innhold

Jenter som liker jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg lurer på hvor mange av jentene her inne som liker jenter? Enten bifil, bisexuell eller lesbisk.

Og hvor mange har hatt eller kunne tenke seg sex med en annen jente? :)

Skrevet

Ja :) Eller, jeg har perioder hvor jeg blir skikkelig keen på jenter, for some reason. Bare seksuelt, aldri vært forelsket. Prøvd 2 ganger

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjøøøør!

Anonym poster: bbfc6bf60d88ce447ed1771dbca91357

Skrevet

Ja :) Eller, jeg har perioder hvor jeg blir skikkelig keen på jenter, for some reason. Bare seksuelt, aldri vært forelsket. Prøvd 2 ganger

Hvem hadde du sex med da? :) Eller.. Hvordan fant du noen som også ville ha sex? :)

Skrevet (endret)

Hvem hadde du sex med da? :) Eller.. Hvordan fant du noen som også ville ha sex? :)

Var ikke så vanskelig å finne ut, heh. Første gang var en fest hvor det kun var gutter, meg og en annen søt jente. Plutselig kom hun bort til meg og kysset meg, og vi gikk til et soverom. Andre gangen var et vors. Jeg og ei jente satt sammen og pratet, og to fulle gutter tok klisjeen "hvis vi to kliner, kan dere også gjøre det?" Så vi begynte å kline, og ble veldig kosete.Vi drog derfra sammen.

Endret av Delusion
Skrevet

Var ikke så vanskelig å finne ut, heh. Første gang var en fest hvor det kun var gutter, meg og en annen søt jente. Plutselig kom hun bort til meg og kysset meg, og vi gikk til et soverom. Andre gangen var et vors. Jeg og ei jente satt sammen og pratet, og to fulle gutter tok klisjeen "hvis vi to kliner, kan dere også gjøre det?" Så vi begynte å kline, og ble veldig kosete.Vi drog derfra sammen.

Heh,.. Hørtes nesten ut som min første gang :P Begynte nesten å lure..... ;)

Skrevet

Heh,.. Hørtes nesten ut som min første gang :P Begynte nesten å lure..... ;)

Haha, hmm... ;) Hvis navnet ditt begynner på "L" tror jeg kanskje jeg trenger en pause fra internett en stund!

Skrevet (endret)

.

Endret av Malon
Skrevet

Haha, hmm... ;) Hvis navnet ditt begynner på "L" tror jeg kanskje jeg trenger en pause fra internett en stund!

Hehehe, nei gjør ikke det ;) ;)

Skrevet

Hehehe, nei gjør ikke det ;) ;)

Hehe, like så greit kanskje? :laugh:

Du selv da? Hvordan gikk du frem/hvordan skjedde det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker jenter og har jentekjæreste.. Sex med henne er helt fantastisk, mye bedre enn noen mann jeg har hatt.. Hun vet akkurat hvordan hun skal behandle meg i senga og gjør meg gal bare med blikkene sine... :rodmer:

Anonym poster: fb60a96efb2c797d44e4fa9eb3e735b2

• Liker 3
Skrevet

Hehe, like så greit kanskje? :laugh:

Du selv da? Hvordan gikk du frem/hvordan skjedde det?

Hahaha ;)

Var på vors jeg også.. Så ble jeg skikkelig skuffa over guttene som var der :P Så kom det EN pen person, og det var hun jenta ;) Så vi begynte å kline på kjøkkenet.. og fortsatte på badet ;) Så kom kjæresten hennes inn og slengte seg med. Hehe.... :P Så sånn var det!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine forhold har vært med jenter, er del av en lesbisk gjeng og anser meg selv som skeiv :)

Kan fint ha seksuelle forhold til gutter, men det kan ikke sammenlignes med det å være med en jente!

Så jenter er førstevalget, hehe, da føler jeg virkelig at alt er riktig og jeg er der jeg skal være.

Har tidligere trodd jeg har vært forelska i gutter, men når jeg forelska meg i en jente første gang skjønte jeg virkelig hva forelskelse var. Var liksom ingen tvil om at det var riktig for meg!

Møtt alle på byen jeg da, på skeive utesteder. Og de var lesbiske selv, aldri hooka opp med en hetero jente på vors eller fest.

Anonym poster: 6974e1167cc5be4e497698778b6e78fc

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker jenter og har jentekjæreste.. Sex med henne er helt fantastisk, mye bedre enn noen mann jeg har hatt.. Hun vet akkurat hvordan hun skal behandle meg i senga og gjør meg gal bare med blikkene sine... :rodmer:

Ååeh!! Vil også haa ^^,

Hvordan fant dere hverandre da?

Endret av ml92
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ååeh!! Vil også haa ^^,

Hvordan fant dere hverandre da?

Vi møttes på byen faktisk :) og så ble vi bedre kjent... Så ble vi et par :)

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Alle mine forhold har vært med jenter, er del av en lesbisk gjeng og anser meg selv som skeiv :)

Kan fint ha seksuelle forhold til gutter, men det kan ikke sammenlignes med det å være med en jente!

Så jenter er førstevalget, hehe, da føler jeg virkelig at alt er riktig og jeg er der jeg skal være.

Har tidligere trodd jeg har vært forelska i gutter, men når jeg forelska meg i en jente første gang skjønte jeg virkelig hva forelskelse var. Var liksom ingen tvil om at det var riktig for meg!

Møtt alle på byen jeg da, på skeive utesteder. Og de var lesbiske selv, aldri hooka opp med en hetero jente på vors eller fest.

Anonym poster: 6974e1167cc5be4e497698778b6e78fc

Lesbisk gjeng? Har dere alle sex med hverandre da eller? :)

• Liker 1
Skrevet

Vi møttes på byen faktisk :) og så ble vi bedre kjent... Så ble vi et par :)

Visste dere at hverandre var bifil/lesbiske da? :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sett hun på byen før, og jeg visste hun var lesbisk, men aldri snakket med henne.. Dessuten hadde hun dame da. Hun visste ikke at jeg var lesbisk. (Jeg har vært i forhold med menn før, men anser meg som lesbisk nå.) Men en kveld kom vi i prat, og det ble med prat og klining den kvelden.. Men så ble vi bedre kjent, møttes utenom osv.. Så hadde vi sex da... glemmer aldri første gangen med henne! Fantastisk. etterhvert som vi ble bedre og bedre kjent ble vi et par :)

Skrevet (endret)

-

Endret av ml92
Skrevet

Jeg hadde sett hun på byen før, og jeg visste hun var lesbisk, men aldri snakket med henne.. Dessuten hadde hun dame da. Hun visste ikke at jeg var lesbisk. (Jeg har vært i forhold med menn før, men anser meg som lesbisk nå.) Men en kveld kom vi i prat, og det ble med prat og klining den kvelden.. Men så ble vi bedre kjent, møttes utenom osv.. Så hadde vi sex da... glemmer aldri første gangen med henne! Fantastisk. etterhvert som vi ble bedre og bedre kjent ble vi et par :)

Så hyggelig at det gikk sånn! ^^,

Første gangen jeg hadde sex med en jente, var også helt fantastisk! :)

Har enda ikke fortrengt den ^^, Har faktisk våget meg å ta kontakt med henne igjen, og truffet henne, og hun var veldig hyggelig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...