Gjest Kari Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 Jeg ble veldig forelsket første gang jeg ble sammen med en gutt. Jeg kan nesten ikke huske å ha grått så mye som den gangen det ble slutt mellom meg og min første kjæreste. Jeg var som ei hysterisk Bieber-jente på 14, men han var aldri like engasjert. Jeg vet at jeg var hans første - både som kjæreste og til alt vi gjorde sammen. Dette er mange år siden, vi begge er voksne, og har hatt flere forhold. Nå er begge to rimelig etablert, og vi har egentlig ikke kontakt. Likevel savner jeg ham. Jeg tenker av og til på ham, og det hender jeg drømmer om ham hele natten, uten å ha tenkt på ham den siste tiden. Når vi en sjelden gang møter på hverandre et sted, føler jeg en form for lengsel. Vil dette aldri gå over når det har gått så mange år hvor jeg ikke har glemt ham? Etter at det ble slutt mellom oss var det flere episoder, over et par år, hvor vi "datt tilbake" til hverandre. Alt fra et kyss her og der til lange samtaler om "oss". Av og til tenker jeg at det virker som om han savner meg også, men dette er kanskje bare ønsketenkning... Jeg ser folk som ligner på ham over alt. Det er som om han er en person jeg nettopp har møtt, som om jeg er singel og betatt. Bare at det har foregått i over åtte år. Hjelp meg, noen? Hva skal jeg gjøre?
Gjest ... Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 TheGuardian.co.uk-Why we can never recover from first love WikiHow - How to Get Over Your First Love
Gjest pilldorf Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Din første kjærlighet. 8 år siden. Den må ha lagt igjen litt av et inntrykk fra seg da. Hva skjedde? Fortell alt.
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Denne tråden døde fort da. =\ Anonym poster: c24e5b5d105e01e40e5fef7383aba810
Gjest Caroline55 Skrevet 15. mai 2013 #6 Skrevet 15. mai 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2013 #7 Skrevet 15. mai 2013 hvordan kan du få følelsen av at han savner deg når dere ikke en gang har kontakt? og i fantasien er ofte alt bare greit. man fantaserer om hvor bra det var, hvor bra det blir og alle de lykkelige stundene. slik er ikke realiteten desverre
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #8 Skrevet 15. mai 2013 hvordan kan du få følelsen av at han savner deg når dere ikke en gang har kontakt? og i fantasien er ofte alt bare greit. man fantaserer om hvor bra det var, hvor bra det blir og alle de lykkelige stundene. slik er ikke realiteten desverre Hvordan er realiteten da? Anonym poster: c24e5b5d105e01e40e5fef7383aba810
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #9 Skrevet 15. mai 2013 Hvordan er realiteten da? Anonym poster: c24e5b5d105e01e40e5fef7383aba810 At han er rimelig etablert, at du egentlig ikke kjenner han lengre, at han aldri tenker på deg og ikke har følelser for deg lengre, og ikke har tenkt til å bryte ut av sin egen familie pga drømmen du har om dere som 10-åringer. Anonym poster: 1cac25977298b61baa1be1e8f40b8430
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2013 #10 Skrevet 15. mai 2013 At han er rimelig etablert, at du egentlig ikke kjenner han lengre, at han aldri tenker på deg og ikke har følelser for deg lengre, og ikke har tenkt til å bryte ut av sin egen familie pga drømmen du har om dere som 10-åringer. Anonym poster: 1cac25977298b61baa1be1e8f40b8430 hvor i all verden står det at de var 10 år? Anonym poster: 8ab993fde5d56e198bebe7a6a4639d0f
Inwe Skrevet 15. mai 2013 #11 Skrevet 15. mai 2013 Tror det er litt normalt å ha en man savner jeg. Vet om flere som har en sånn, deriblandt meg.. Ikke min første kjærlighet, jeg var ikke engang sammen med han, men vi hadde en fantastisk sommer for 6 år siden. Har tenkt på fler ganger å kontakte han på facebook nå som jeg er singel igjen, men lar det bli med tanken. Har nemlig en følelse av at minnene og fantasien er bedre enn hva det hadde blitt om vi møtes igjen. Kos deg med minnene du, men det har gått 8 år og han er antagelig ikke den fyren du kjente lenger. Du er forsåvidt antagelig ikke den jenta han kjente for 8 år siden heller.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2013 #12 Skrevet 18. mai 2013 Anonym poster: c24e5b5d105e01e40e5fef7383aba810
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #13 Skrevet 24. august 2013 Hvordan går det her, TS..? Går du fortsatt rundt og tenker litt på din første kjærlighet? Det er litt rart, fordi jeg også har gått i ganske mange år og savnet min, første kjærlighet. På veldig mange like måter som du beskriver i HI, men det er nesten litt skremmende hvor likt det var også. Men ja, jeg lurer hvertfall på da, om det er mulig å gjøre noe med dette da..? (Ser man også nå ironien i noen av kommentarene her nå? Og hvordan bordet har snudd litt? ) Anonymous poster hash: c24e5...810
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #14 Skrevet 24. august 2013 Akkurat det samme føler jeg også. Enda jeg har samboer som jeg har vært sammen med i 4 år, tenker jeg fortsatt på min første store kjærlighet som var for akkurat 8 år siden, sånn som deg.. Drømmer stadig om han, og ser alltid noen som ligner på han. Hjertet mitt dunker gjerne litt fort hvis jeg ser han i butikken eller ute ett eller annet sted. Vi også møtte hverandre en del ganger etter det ble slutt. Han var til og med utro når han fikk seg ny dame for å ha sex med meg:P Vi har ingen kontakt nå, men likevel er savnet etter han der. Selvom jeg vet jeg ikke hadde hatt det bra med han om vi hadde blitt sammen igjen.. Han har nå fått seg unge, og jeg kjenner at jeg er litt misunnelig da jeg vet han kommer til å bli en superflink far. Noe jeg ikke føler min samboer vil bli.. Ikke at han vil bli dårlig, men eksen min elsker liksom unger.. Merkelig dette her. Puh.. Det var egentlig litt godt å få dette ut. Men jeg skammer meg så ufattelig mye at det er sånn her jeg tenker og føler når jeg er i ett forhold. Anonymous poster hash: 0f288...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2013 #15 Skrevet 24. august 2013 Hehe. Ja vel..? ^^Anonymous poster hash: c24e5...810
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå