Gå til innhold

Trenger nye sminkekoster - tips?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lyst til å kjøpe meg nye sminkekoster, men er ikke så bevandret i den verdenen. Vet at mange har x antall sminkekoster til både hud og øyne, men føler selv at jeg ikke trenger mer enn det mest nødvendige, hvilket er:

- til øyne(øyenskygge-liker å sote øynene mine til fest, og da trengs vel kanskje mer enn 1 kost? :fnise:)

- til rouge/blush

- til solpudder

- konturering(eller hva det heter, haha)

Bruker flytende foundation noen ganger, og da går det i svamp. Jeg vet jo at svampene absorberer veldig mye av produktet(og dermed blir det fortere tomt), i tillegg til at det er litt uhygienisk(nå har jeg riktig nok pleid å bytte ganske ofte), derfor lurer jeg på hva jeg kan bruke i stedet? Å bruke hendene er uaktuelt, og foundationkost liker jeg faktisk ikke. Finnes det noen andre alternativer da? Og er det andre ting som kan være lurt å ha? :)

På forhånd takk!! :)

Anonym poster: 90ec986543d10f848630a49615c9ff29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øyne:

(linker under videoen til omtale av kostene). Ansikt:
(linker under videoen her også). Koster som er omtalt på bloggen til Temptalia: http://www.temptalia.com/search?cx=partner-pub-6243401524776192%3A8892970180&cof=FORID%3A10&ie=UTF-8&q=brushes&sa=Search&siteurl=www.temptalia.com%2Fcategory%2Ffeatures%2Fbeauty-tips&ref=www.temptalia.com%2Fmac-239-eye-shading-brush-photos-review&ss=755j99767j7 .

Anonym poster: 968b7d00ec1760bc1faba26e648449ca

AnonymBruker
Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...