AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #1 Skrevet 25. april 2013 saken er slik at jeg kom i kontakt med ei på ett nettforum etter at jeg hadde skrevet masse innlegg. Fikk plutselig brev og vi ble kjent gjennom brev, senere sms, msn/skype osv. Forklarte tidlig at jeg ikke var intressert i avstandsforhold og hun forstod det, men syntes jeg var negativ og sa vi burde prøve. Maste hele tiden om at jeg måtte besøke henne, eller jeg trodde jeg hadde lovet å besøke henne fordi hun skrev hele tiden at hun gledet seg til jeg kom på besøk. Ble til slutt at jeg besøkte henne men sa at jeg kunne ikke love at det ble noe. Da jeg reiste hadde vi hatt det kjekt, men jeg var ikke betatt, noe tydelgivis hun var. Fortsetter å sende tusen meldinger, når jeg har sagt at jeg ikke liker å skrive mye meldinger. Det som irriterer meg er når hun sender melding og spør om jeg kan sende nattameldinger, akkurat som hun skal sikre seg at jeg ikke date/puler på andre. Hun var på besøk hos meg og nå maser hun om å komme igjen. Jeg tør ikke si nei fordi jeg har ikke lyst på besøk. Vi kan ha sex sammen, men ellers syns ikke jeg vi er noe særlig like. Noe hun syns. Hver gang jeg sier at jeg f.eks har vondt i magen eller liker ett eller annet så sier hun jeg også, der er vi også like! Men jeg har sagt tydelig i fra at jeg er klar for noe forhold nå. Nei da kunne hun vente til jeg var klar, herregud!! Hun er til og med villig til å flytte til meg med ungen sin og oppgi hele sitt trygge nettverk for henne og ungen siden jeg ikke ønsker å flytte. Hva skal jeg gjøre, jenter/gutter? Hun tar jo ikke hint på sms når jeg ikke skriver jenta mi, skrev det en gang og det angrer jeg på for det var jo det hun ville, for meg betydde det ikke noe. Nå skriver jeg bare hei og klem, ingen kyss osv.. Men nei. Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413 1
Gjest Søgni Skrevet 25. april 2013 #2 Skrevet 25. april 2013 Har du vurdert å bare kutte kontakten? Siden du har sagt tydelig fra og hun tydeligvis lever på en illusjon, mener jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #3 Skrevet 25. april 2013 Slutt og ha kontakt med henne Og det går fint ann og være singel i fred. Men om du vil være singel så burde du kanskje ikke gjøre det slik du gjør det. Med og holde kontakt med ei som tydeligvis er interesert i deg. Anonym poster: 0705125f5e17d287968f2d35ee02767d
Polly Ester Skrevet 25. april 2013 #4 Skrevet 25. april 2013 Signerer de to foregående innleggene. Du ville ha en pulevenn, hun vil ha en kjæreste. Du vil være singel og hun tar ikke hintet. Du må si takk, men nei takk. Kutte kontakten - si at det var hyggelig, men du ønsker ikke mer kontakt med henne.
Gjest Elissima Skrevet 25. april 2013 #5 Skrevet 25. april 2013 Hvorfor kan du ikke slutte å være feig og heller være ærlig? Er jo ikke verre enn å sende ho en melding med noe sånt som "Hei. Jeg syns ikke vi passer sammen så derfor ønsker jeg ikke mer kontakt med deg. Hilsen X" 2
Gjest Katten. Skrevet 25. april 2013 #6 Skrevet 25. april 2013 Hvorfor kan du ikke slutte å være feig og heller være ærlig? Er jo ikke verre enn å sende ho en melding med noe sånt som "Hei. Jeg syns ikke vi passer sammen så derfor ønsker jeg ikke mer kontakt med deg. Hilsen X" Eh. Hvor mange ganger har han sagt at han ikke vil ha et forhold? Det er da ærlig nok så det holder! 2
Gjest Elissima Skrevet 25. april 2013 #7 Skrevet 25. april 2013 Eh. Hvor mange ganger har han sagt at han ikke vil ha et forhold? Det er da ærlig nok så det holder! Men når han likevel besøker ho etc så er det litt mixed signals. Foreslår han sender en sånn type melding og deretter ikke svarer når ho kontakter han. 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #8 Skrevet 25. april 2013 Takk for tips. Føler meg så slem om jeg bare kutter kontakten. Hun er jo grei, men jeg er ikke intressert i noe mer. Og når hun maser om at hun vil at jeg skal komme med sønnen min. Jeg reiser ikke dit med han, jeg skal ha ferie med han på hans premisser. Han må ha noen å leke med på hans alder og ting dagene skal være lagt opp til han. Jeg har veldig lyst å bare si at jeg ikke ønsker mer kontakt.Og ja det var dumt av meg å besøke henne og ha henne på besøk. Til ei annen jente skrev jeg at jeg ikke var intressert i mer enn venn og da tok hun hintet og forsvant, men ikke hun her, virker desp og skal vente på meg! Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #9 Skrevet 25. april 2013 OMG. Fikk melding igjen, fikk du meldingen jeg sendte til deg? Jeg vil så så gjerne at du og xx kommer å besøker meg skriver hun igjen etter at jeg ikke svarte på det i første melding. GUTTEN MIN! aahh Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #10 Skrevet 25. april 2013 Skriv at du ikke har de følelsene for henne, og at dere må slutte å treffes. Du skal ikke ha kontakt med en dame som er på knærne etter deg, når du ikke har følelser for henne. Anonym poster: 856ed984894d1d1ede10de53f96d58ec 2
Gjest extra Skrevet 25. april 2013 #11 Skrevet 25. april 2013 (endret) saken er slik at jeg kom i kontakt med ei på ett nettforum etter at jeg hadde skrevet masse innlegg. Fikk plutselig brev og vi ble kjent gjennom brev, senere sms, msn/skype osv. Forklarte tidlig at jeg ikke var intressert i avstandsforhold og hun forstod det, men syntes jeg var negativ og sa vi burde prøve. Maste hele tiden om at jeg måtte besøke henne, eller jeg trodde jeg hadde lovet å besøke henne fordi hun skrev hele tiden at hun gledet seg til jeg kom på besøk. Ble til slutt at jeg besøkte henne men sa at jeg kunne ikke love at det ble noe. Da jeg reiste hadde vi hatt det kjekt, men jeg var ikke betatt, noe tydelgivis hun var. Fortsetter å sende tusen meldinger, når jeg har sagt at jeg ikke liker å skrive mye meldinger. Det som irriterer meg er når hun sender melding og spør om jeg kan sende nattameldinger, akkurat som hun skal sikre seg at jeg ikke date/puler på andre. Hun var på besøk hos meg og nå maser hun om å komme igjen. Jeg tør ikke si nei fordi jeg har ikke lyst på besøk. Vi kan ha sex sammen, men ellers syns ikke jeg vi er noe særlig like. Noe hun syns. Hver gang jeg sier at jeg f.eks har vondt i magen eller liker ett eller annet så sier hun jeg også, der er vi også like! Men jeg har sagt tydelig i fra at jeg er klar for noe forhold nå. Nei da kunne hun vente til jeg var klar, herregud!! Hun er til og med villig til å flytte til meg med ungen sin og oppgi hele sitt trygge nettverk for henne og ungen siden jeg ikke ønsker å flytte. Hva skal jeg gjøre, jenter/gutter? Hun tar jo ikke hint på sms når jeg ikke skriver jenta mi, skrev det en gang og det angrer jeg på for det var jo det hun ville, for meg betydde det ikke noe. Nå skriver jeg bare hei og klem, ingen kyss osv.. Men nei. Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413 Jeg skjønner ikke hvorfor du må lage en post her for å finne ut hva du skal gjøre? Er det for å "lufte" ut hvor unik du er? Eller søker du genuint etter råd? Det er som flere har skrevet at du kan VELGE å kutte kontakten helt. Endret 25. april 2013 av extra
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #12 Skrevet 25. april 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor du må lage en post her for å finne ut hva du skal gjøre? Er det for å "lufte" ut hvor unik du er? Eller søker du genuint etter råd? Det er som flere har skrevet at du kan VELGE å kutte kontakten helt. skjønner ikke hvorfor du må svare, er det for å vise at du ikke forstår at man søker råd her? Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413
Gjest extra Skrevet 25. april 2013 #13 Skrevet 25. april 2013 Til ei annen jente skrev jeg at jeg ikke var intressert i mer enn venn og da tok hun hintet og forsvant, men ikke hun her, virker desp og skal vente på meg! Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413 Bakkekontakt mann, bakkekontakt! Du har delvis lagt opp til det selv også.
Gjest BettyBoop Skrevet 25. april 2013 #14 Skrevet 25. april 2013 Eh. Hvor mange ganger har han sagt at han ikke vil ha et forhold? Det er da ærlig nok så det holder! Ja men siden hun ikke tar nei for et nei der, så må han komme med hardere krutt og si at han ikke ønsker noe kontakt overhodet. Ikke venneforhold en gang. Ts Si til henne helt ærlig at dette orker du ikke mer. Si at du ikke kommer til å svare henne lenger.
Gjest extra Skrevet 25. april 2013 #15 Skrevet 25. april 2013 (endret) skjønner ikke hvorfor du må svare, er det for å vise at du ikke forstår at man søker råd her? Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413 Søker råd? Du har jo ikke akkurat behandlet henne bra. Og ikke si at du ikke sanset hennes motiv ut i fra atferden hennes. Og jeg synes faktisk at bruken av ord som "desp" og "vente på meg" virker noe vel høy-på-pæra opplegg. Endret 25. april 2013 av extra
makkapakka Skrevet 25. april 2013 #16 Skrevet 25. april 2013 Du får ikke være i fred før du sier ifra TYDELIG at du ikke vil ha kontakt.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #17 Skrevet 25. april 2013 Søker råd? Du har jo ikke akkurat behandlet henne bra. Og ikke si at du ikke sanset hennes motiv ut i fra atferden hennes. Og jeg synes faktisk at bruken av ord som "desp" og "vente på meg" virker noe vel høy-på-pæra opplegg. Hun har jo skrevet det sier jeg jo. Nå har jeg latt være å svare og da får jeg: send en nattamelding til meg gutten min! skal jeg gi f i åsvare, har gjort det, men neste dag er det påan igjen. Nei får vel kutte kontakten ja. Men vil ikke såre. Men har sagt det til henne at jeg ikke vil såre henne, men at jeg ikke er klar for forhold og forelsker meg lett. Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #18 Skrevet 25. april 2013 Du får ikke være i fred før du sier ifra TYDELIG at du ikke vil ha kontakt. Nei er sant det. Men i utgangspunktet fikk vi kontakt og skulle være venner og ville ikke kutte kontakten, men nå når hun driver på sånn her da vil jeg kutte kontakten. Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413
makkapakka Skrevet 25. april 2013 #19 Skrevet 25. april 2013 Nei er sant det. Men i utgangspunktet fikk vi kontakt og skulle være venner og ville ikke kutte kontakten, men nå når hun driver på sånn her da vil jeg kutte kontakten. Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413 dere har tydeligvis forskjellige definisjon på vennskap. Det går ikke!
Gjest extra Skrevet 25. april 2013 #20 Skrevet 25. april 2013 Hun har jo skrevet det sier jeg jo. Nå har jeg latt være å svare og da får jeg: send en nattamelding til meg gutten min! skal jeg gi f i åsvare, har gjort det, men neste dag er det påan igjen. Nei får vel kutte kontakten ja. Men vil ikke såre. Men har sagt det til henne at jeg ikke vil såre henne, men at jeg ikke er klar for forhold og forelsker meg lett. Anonym poster: 70df522c56db943505fe77e3f1a4b413 Flott. Da har du bestemt deg og så følger du avgjørelsen din. Jeg skrev riktignok at du ikke hadde behandlet henne bra, men det du skriver nå om at du har a) sagt i fra om ditt ønske og b) hun gir seg ikke så er det nå hennes problem. Du ønsker ikke å såre henne, men kanskje det er eneste løsningen nå? Man får ikke alltid i pose og sekk i livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå